Nem teljesítette az EA elvárásait az Anthem, a cég stratégiát vált
A BioWare legújabb játéka, az Anthem sajnos nem éppen úgy sikerült, ahogy eltervezték. A rengeteg negatív értékelés és a játékosok panaszai miatt a játék elég döcögősen indult, és most már oda jutottunk, hogy a hibák kijavítása előtt új tartalmak nem is érkeznek. Ez pedig azt eredményezte, hogy néhány játékmód esetében szinte lehetetlen csapatot találni.
Az EA negyedéves pénzügyi jelentése során a kiadó elmondta, hogy a játék nem hozta a várt eladásokat, viszont ettől függetlenül több mint 5 millió példány gazdára talált. A játékosok pedig összesen 150 millió órát játszottak már, de ez a szám valószínűleg egy ideig nem fog növekedni már, legalábbis addig biztosan nem, amíg új tartalom nem érkezik. Az EA vezérigazgatója, Andrew Wilson szintén megerősítette, hogy a BioWare jelenleg minden erejével a javításokra fókuszál, de a későbbiekben új tartalmakat, játékbeli eseményeket is kapunk, amelyek sokkal jobbá teszik majd a játékélményt.
Később a befektetők kérdésekkel fordultak az EA fejesei felé. Ryan Gee az Anthem, illetve a BioWare újabb játékainál jelentkező technikai problémákról kérdezte a céget. Wilson erre azt válaszolta, hogy a régi rendszer már sajnos nem működik, ezért megváltoztatják stratégiájukat, és a jövőben másképpen kezelik majd az online játékaik megjelenését, illetve azok marketingjét. Wilson a keleti játékok piacát hozta fel példának, ahol a játékok több teszten is átesnek, amelynek köszönhetően a közösség visszajelzései alapján tudják a lehető legtöbbet kihozni a játékokból. A későbbiekben tehát a csilivili E3-as prezentációk helyett nagyobb figyelmet szentelnek majd a felhasználók visszajelzéseire.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: BioWare
Persze semmi értelme ezeknek, ha kitűzött megjelenési időpont van és egy rövid határidőn belül kijavíthatatlan bugcunami és alapvető jatékfelépítésbeli gondok vannak. "Stratégiaváltás", lol. Félkész játék helyett készet kellene kiadni, ha lehet tartalommal együtt.
Ez a game szenzációs is lehetett volna, mert a vertikális pályadesign-grafika-irányítás-animálás csúcson volt, de minden más egy rakás qla. Sajnálom hogy így alakult, és örülök, hogy nem vettem meg, pedig nagyon akartam egy jó Anthemmel játszani.
"Kétszer ugyanúgy, ugyanazt megismételni, és más eredményt várni" - ME:A után miért remélték hogy az Anthem máshogy fog sikerülni, ha közben ugyanazokat a hibákat elkövette mint a kiadó, mind a fejlesztő? ME:A sem azért nem lett sikeres, mert a játékosközösség nem volt felkészülve a lélegzet elállító játékmenetre, vagy mert akkora elvárásai lettek volna amihez a játék képtelen volt felnőni. Van játék amely a fentiek valamelyike miatt nem lett sikeres, pl.:
- Battlezone (1998) akkor még az Activision tudott egyedi játékot készíteni, de megelőzte a korát, nem voltunk felkészülve a full 3D-ben játszódó stratégiai és taktikai játékmenetre
- Duke Nuke Forever : akkora elvárások övezték hogy akármilyen 10/10, 100/100-as játék elvérzett volna. Persze ehhez kellettek a korabeli trailerek is amik teljesen más játékmenetet mutatattak be, ami valljuk be, akkor és ott, hatalmas élmény lett volna.
Ma már persze megmosolyogjuk a grafikát-fizikát, de 1998-ban más volt a helyzet. Végül jött a Half-Life és mindent vitt.
Spoiler!
De ja, esetleg csak lusta átkapcsolni az input nyelvet magyarra ¯\_(ツ)_/¯
Mondjuk engem valahogy nem zavar, pedig szokta szúrni a szemem mikor valaki nem tud érthetően fogalmazni és/vagy nem tud két szót leírni öt helyesírási hiba nélkül.
2.Gunplay elég semmilyen.Értsd maga a lövöldözés nem kellően változatos,dolgozni kéne a találatok megjelentéséni.
Elméletben ezen is lehet segíteni frissítésekkel, de még egy játékba se tették komplexebbé a test lövedék fizikát patchakkel. Szóval ha hoznak is be új tartalmat, azzal messze nincs megoldva minden.Vacak a Gunplay egyértelműen a Bioware hibája,sajnos ők is olyan cég lettek akik a leképzésre masztiznak és a dinamikus elemekre tojnak nagyot. Összehasonlításnak ott a PUBG, nagyságrendileg kevesebb pénzből készült mint egy EA-Bioware játék,mégis a Gunplaybe köröket ver akár a Mass Effect Andromeda, akár Anthemre(Vagy bármelyik BR játékra,lásd hány BR játék jött ki azóta oszt profitba sehol nincsenek PUBI-hoz képest).Sok minden másba jobbak a Bioware játékok,de a Gunplay minősége vízválasztó.Többi csak körítés.
Bocsi Xcube,nem neked szántam.Miss Click.My Bad.😀
Szerintem pont lehet erteni a mondandomat ekezetek nelkul is. Mellesleg ahogy Lordszalko irta lentebb, nem fogok aknakeresozni sem, hiaba lehet magyar kiosztast letolteni... 😃
Get over it mate 😀
Ez mindig szemet szúr, nem tudom, nekem személy szerint fontos, hogy használjak ékezetet és az irományomnak ne csak a tartalma, hanem a külleme is megfelelő legyen. Amennyit gépelek és gépeltem már életemben, nekem nem okoz gondot az, hogy nincs felirat a billentyűn, tudom hová kell nyúlni.
Nem akarlak széttrollkodni, csak most éppen olyan napom volt, hogy megjegyeztem.
avagy:
Yvonne: De mire jók a szárnyaló elméleteim, ha csak dísznek kellek az irodátokba, mert kell oda demonstratíve egy nő is?
Forest: Ugyan mar, ne izgulj angyalom 😀 Te leszel a mi szarnyalo disznonk.
Yvonne: Oké Isti, már egyszer kértem, hogy állítsd vissza az ékezeteidet, de most nyomatékosan megismétlem, mielőtt még vérfürdőt rendeznék.
2.Gunplay elég semmilyen.Értsd maga a lövöldözés nem kellően változatos,dolgozni kéne a találatok megjelentéséni.
Elméletben ezen is lehet segíteni frissítésekkel, de még egy játékba se tették komplexebbé a test lövedék fizikát patchakkel. Szóval ha hoznak is be új tartalmat, messze nincs megoldva minden.Vacak a Gunplay egyértelműen a Bioware hibája,sajnos ők is olyan cég lettek akik a leképzésre masztiznak és a dinamikus elemekre tojnak nagyot. Összehasonlításnak ott a PUBG, nagyságrendileg kevesebb pénzből készült mint egy EA-Bioware játék,mégis a Gunplaybe köröket ver akár a Mass Effect Andromeda, akár Anthemre(Vagy bármelyik BR játékra,lásd hány BR játék jött ki azóta oszt profitba sehol nincsenek PUBI-hoz képest).Sok minden másba jobbak a Bioware játékok,de a Gunplay minősége vízválasztó.Többi csak körítés.
Egyre gondolunk.+1😀