Megérkezett az első Battlefront 2 kreditrendszer-változtatás
A DICE eléggé csöndben volt a Star Wars Battlefront 2 megjelenését követő időszakban. A játékot rengeteg kritika érte, szinte mindenhol a mikrotranzakciókról lehetett olvasni.
A mikrotranzakciókat ideiglenesen kivették a játékból, hogy el tudják végezni a szükséges változtatásokat. Ezen változtatások egyikét a DICE most végre elérhetővé tette, amelyben a kreditszerzésen javítottak.
Minden játékos ezentúl több kredittel gazdagodik a meccsek után. A legjobb játékosok pedig további jutalmakra számíthatnak. A DICE megnövelte az egy nap Arcade módban megszerezhető legnagyobb kreditmennyiséget is. Mostantól 500 helyett 1500-at lehet majd összegyűjteni. Végül, de nem utolsó sorban a napi bejelentkezéssel megszerzett láda sokkal több crafting alapanyagot fog tartalmazni.
A későbbiekben még sok más változásra lehet számítani és természetesen új tartalom is várható.
Műfaj: Akció, FPS, TPS
Fejlesztő: DICE
Amúgy aki megvesz egy ilyen játékot az meg is érdemli, utána ne sírjon. Az egyetlen amivel meg lehetne állítani ezt a jelenséget, ha nem vennék az emberek a játékokat, akkor elgondolkoznának a kiadók és a fejlesztők, de amíg a sok birka veszi, addig pont leszarják a sírást.
Látom mostanában ez az új trend, olyan dolgokat tagadni amit mindenki más lát a játékban. Ne aggódj, innentől rád hagyom, még a végén kitalálod, hogy a bétában sem volt mikrotranzakció.
Spoiler!
Kíváncsi vagyok vajon az se zavarna, ha elmész a boltba, megveszed a kenyeret, majd otthon szeletenként le kéne még tenned az árának egy részét, mert hát igen, azért külön fizetni kell, hogy ehesd is.
Vannak játékok ahol jól megoldották ezt a részt. Megveszed a játékot és élvezettel végig tudod játszani, legfeljebb olyanokért fizetsz ami a játékmenetet nem befolyásolja. De amikor már plusz pénz nélkül végig játszani sem lehet valamit akkor ott már gond van. Szerintem.
Amúgy meg, zavarna.. sőt zavar az is hogy a sok okos ember internetadó miatt kiment tüntetni, de mikor a kenyér árát felvitték meg hasonlók történtek, otthon ültek. 😀
Most már majd lehet venni pénzért
😂
Valóban nem a hosszúság a rossz egy játékban hanem ha túlságosan repetatív 😞 vagy unalmas
Igazság, hogy meguntam a sírást és átugrottam haverhoz akinek megvan.. és beletartozok abba a "30 percig játszik aztán véleményt mond" kategóriába
És jah.. ~15 év CS meg minden szutyok után már a karakter első lépése előtt meg lehet mondani a gyerekről hogy mennyit ért a játékhoz.. halom god mode-on felnőtt ugrándozással sebzést stackelő talentum rohan be előre és hal meg természetesen totál értelmetlenül
"Fck p2w bg bb" //DC
Fedezékről, taktikáról lövésük sincs 😞 berohan, a húgom kiszedné balkezes egérrel aztán sír hogy sz@r a játék meg mikrók miatt esélye sincs -.-
Aztán jönnek a sírások meg a cikkek meg az ócsárolás
Haver pl semmit sem vett meg csak a játékot (preorderbe mondjuk de az nagy bónuszt nem ad) és érdekes módon fedezékről fedezékre, a játék rendszerét nem ismerve csak más játéktapasztalatokból merítve egész jó pontjaim lettek a végére
Persze ezzel nem az EA-t akarom védeni mert nem lesznek ettől jobbak meg kevésbé pénzéhesek, de lazán lehet játszani élvezhetően ráfizetés nélkül is.. az is igaz hogy nem egy délutáni játék után kell véleményt mondani de 6-8 óra storyért nem veszek játékot 5 euróért sem
De azért mert a kacsa nem tud úszni nem a víz a h*lye..