Leállították az EA Vancouver nyílt világú Star Wars-játékának fejlesztését

Szerző: xoki | 2019. January 16. | hír | 23 hozzászólás

Az EA Vancouver Star Wars-játéka állítólag annak a játéknak a rebootja lett volna, amelyen korábban a Visceral Games dolgozott. Az EA 2017-ben zárta be a stúdiót, így a Visceral Games kénytelen volt átadni a stafétát egy új csapatnak. Az EA Vancouverre bízták a projektet, akik felhasználva a játék néhány elemét, egy új, nyílt világú játékká alakították.

Korábban kiderült, hogy a játék eredetileg egy történetközpontú, lineáris kalandjáték lett volna, viszont mivel az EA szerint ez nem egy olyan cím lett volna, amelyhez gyakran visszatérnek a játékosok és sokáig élvezhetnek, így az ötlet nem valósulhatott meg. Nem sokkal később Patrick Söderlund elárulta, hogy az EA Vancouver veszi át a projektet, amelyet ekkor meghatározatlan időre el is halasztottak.

Azóta szinte alig bukkant fel valami információ ezzel kapcsolatban, és sajnos úgy tűnik, most teljesen leállították a fejlesztést. A Kotaku először három forrásra támaszkodva jelentette ki, hogy törölték az EA Vancouver Star Wars-projektjét, és állításuk szerint később ezt további források is megerősítették. A Kotaku értesülései szerint ennek az az oka, hogy a játék megjelenése még messze van, és az EA szeretne még előtte, valószínűleg 2020 végére egy kisebb terjedelmű játékot kiadni, amelyen az EA Vancouver is dolgozni fog majd. Állítólag senki sem vesztette el munkáját, és ha minden igaz, akkor később folytatni fogják a munkálatokat, viszont úgy tűnik, egy jó ideig nem fog kiderülni, hogy pontosan milyen játékon is dolgoztak eddig.

Hozzászólások: 23
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
szulha avatar
Ezt a szart minden évben eltörlik?
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Kár, pedig biztosan érdekes játék lehetett volna. Mostanában játszottam több rpg-vel, amik miatt megtetszett ez a műfaj. Mass Effect 1. része, most tolom a 2. részét, s kellemes csalódások. Na jó ezek azért nem kőkemény rpg játékok, de nagyon jó a sztori, ami nálam az első egy játéknál. 😀
0
0
0
0
ddp16 avatar
A baj nem az EA-val vagy a Disney-vel van hanem a drágalátós vásárlópiaccal. Az ő politikájuk a profitorientált gazdálkodás ami valahol teljesen érthető, DE ha a sok elmerongy idiota aki minden áldott évben megveszi ugyanazt a ratyi multipléjer lövöldét addig miért is gondolja bárki hogy változtatni fognak a politikán. Sajnos a globalizációnak meg a technikai fejlődésnek köszönhetően egyre inkább csökken az átlag IQ ami mint mindenhol a játékiparban is meghozza a hatását. Ugyanaz az elmeroggyant aki fortnájtozik megveszi ezeket a gyártmányokat. Azt hozzá kell tenni hogy a Bethesda megtanulta a leckét remélem a Battlefield V után az EA is vakarja a fejét hogy mi legyen a következő lépés.

Én csak azt sajnálom hogy a sok battle royale játék miatt elvágják a pénzt olyan studióktól akik valami maradandót is alkothatnának emiatt rengeteg sok projekt kerül kukába vagy egyenesen leállítják a fejlesztést. Sajnos ez már a studiók döntése akik nem fognak feleslegesen rizikózni ha a szokásos 64-es mókát vagy br-t eladják.
0
0
0
0
Kiki4444 avatar
Ilyen király univerzumból mint a Star Wars hogy sikerül ilyen gyenge videó játékokat és filmeket csinálni,dilettánsok gyülekezete.
Shadow Of Mordor/War rendszerű új Jedy Academy folytatás király lenne.RTS-ből Men of War,X-Morph Defense,Supreme Commander kategóriát tudnék elképzelni.Multiplayer FPS-t a legkevésbé.

Disney-EA,hogy is szól a mondás,zsák a foltját megtalálja....
0
0
0
0
💬 3
no avatar
@Kiki4444: Az SW Empire at war nem volt rossz, igaz azt a Petroglyph készítette.
0
0
0
0
Kiki4444 avatar
@Palanova: Igaz,maga idejébe király volt,ráadásul rengeteg mod van hozzá.Viszont mai szemmel béka feneke alatt van,sőt megjelenésekor is azért elég gázul néztek ki a földi csaták,látszott hogy nem akartak vele dolgozni.Űrcsatáknak voltak látványos részei,de ott is voltak bajok pl vadász gépekkel..Maga a stratégia része se volt egetverő,ez a csillagtérképen gyártóm a dolgokat,kombinálva az igénytelen és elnagyolt földi csatákkal, nuku légierő, nem lehetett gyárakba egységeket gyártani, fizikáról,járművek mozgásáról ne is beszéljünk.Gyanitom az Engine nem jól kezelte a nagy tereket/magas objektum számot,bár a járművek mozgására ez se magyarázat.No meg aztán lehetett volna fejleszteni az Engine-t is.
Összességébe nem túl szépen öregedett ,modok ide vagy oda.
0
0
0
0
no avatar
@Kiki4444: Személy szerint az Empire at War remekül nézett ki az űrben, a felszíni csatákat ahol lehetett átugrottam, de az árcsaták miatt még ma is előszedem. Ahogy a c&c generalst is. A grafika nem minden. Játékmenetben nekem nem volt problémám az Empire at Warral.
0
0
0
0
Kemy avatar
Azt tartom furcsának, hogy a Dízninél még nem vakaróznak, hogy az Íéj csak ennyit tudott letenni az asztalra. Vagy esetleg nekik ez már bőven megfelelő lenne? Régen szerettem a játékaikat, valamiért mindig a minőségi szórakozás jutott róluk az eszembe, de az elmúlt években ? hagyjuk, inkább őket kéne elkaszálni ...
0
0
0
0
💬 2
Kiki4444 avatar
@Kemy: Józan ész logikáját követve teljesen igazad.Sajnos elég megnézni Disney mit művel a Star Warsal,tizenkettő egy tucat kategóriájú filmet csinált a Star Warsból.Csoda ha zavarná hogy az EA mit művel.

Max az zavarja őket hogy kevesebb SW Battlefrontot vesznek az emberek mint amire számítottak és így kevesebb pénzt szedhetnek be jogdíj formájába.Akár igazad is lehet, Disney eladhatja másik cégnek a Star Wars videójáték jogokat.Ubisoftnak is 1000X jobban örülnék,ők legalább Single Player játékokat csinálnak,és a Far Cry,Ghost Recon Wildlands jók lettek.Leginkább Shadow Of War/Mordor játékot SW köntösbe vagy valami stratégiát tudnék elképzelni.EA-nek évek óta nincs kiemelkedő játéka.BF 5 nem rossz,de nem is egy bepisálok kategória,ráadásul Star Wars fegyverek teljesen máshogy működnek, mint a Battlefielekbe megszokott ,,igazi"
weaponok, csodálkoznak hogy Star Wars köntösbe kiadott BF nem működik.
0
0
0
0
TheMenkuPocok avatar
@Kemy: Régen még én is így voltam vele, mikor láttam hogy a játék EA logóval indult akkor egyből örültem neki, tudtam hogy ez egy jó és minőségű játék lesz. De az évek múlásával ez teljesen az ellentétére fordult, ha látom hogy EA már tudom hogy inkább le se töltöm.
0
0
0
0
NE0NFACE avatar
Megijedtek tőle, mert nagyobb lenne a sikere, mint a Battlefield 5-nek! 😂
0
0
0
0
AMDMonsteR avatar
Nem értenek ezek annyira hozzá mint a Visceral... Nem ment, hát nem "pazarolnak" rá pénzt... Bezzeg az egy kaptafára készülő játékok...
Kedvenc stúdióm (BLIZZARD) is erre fog jutni lassan. Mert van amit el lehet adni mikrotranzakciókkal, és nem kell éveket agyalni sztorin vagy bármi érdemi tartalmon. Ez van. Ahogy alább is írják, gyors, sikerélmény központú a játékos réteg. A mostani 'gamereknek' már nem divat ez. Legyen csili-villi grafika, és sok FPS.
0
0
0
0
💬 1
Moaa avatar
@AMDMonsteR: Pontosan!
0
0
0
0
ichigo23619 avatar
rothadjanak meg.
ezt imádom én.
mindig azokat vonják vissza amik kib@szott jók lennének.
a májkrémsoft is visszavonta a scalebound ot pedig biztos vitték volna mint a cukrot, főleg ha lett volna benne coop.
0
0
0
0
ors11 avatar
Az a baj, hogy meg tudják ezt csinálni. Nem hiába a semmitmondó tömegjátékok mennek a legjobban, meg az évente kiadott a béka segge alatti színvonalat suroló önismétlő szériák. Volt szerencsém sok helyt megfordulni a világba és hamar rájöttem, hogy az emberiség több, mint fele buta, hogy ne használjak erősebb jelzőt (nem azt mondom, hogy én atomfizikus zseni vagyok, de ha mindenki annyira lenne h*lye, mint én, akkor nem lenne kereslet a 96-dik Fast and Furiosra és az évente kiadott CoD-ra...sarkított péda volt, de remélem érthető ). Elvérge nem hiába tart ott a világ ahol. Ez is csak ennek az egyik levetülése, így az érdemben valamire tartható játékok egyre ritkábbak, mivel az igény a nagynépnek változik és a pénzt mindig is a butákból lehetett hamarább kiszedni.
0
0
0
0
💬 3
Andor1997 avatar
@ors11: Ez így van ,de részben ez azért is van így ,mert a felhasználók nagy része gyerek.
0
0
0
0
bitpork avatar
@Andor1997: tizen pár évesként is jobban éreztem magam stratégiával és valódi rpg-kel töltve az időt mint a primér pif-puffal. A világ felgyorsult és sajnos ez azzal jár hogy a gyors sikerélményt kereső emberek az elsődleges fogyasztók.
0
0
0
0
ors11 avatar
@Andor1997: Ezt mondjuk tanusíthatom. Mindig is szerettem játszani legyen szó egyjátékos módról ( Witcher 3, Uncharted, RDR2, akár legyen szó a régi Red Alert-ről mikor még porbafingó voltam ) vagy multi-ról, mint régebb a LoL és most a Siege, de akárhányszor valaki megszólal a mikorfonba az vagy egy 18 éves vagy a 12 éves gyerekhangú káromkodós: Bro megszólítással operáló kölyök.
Szóval az úgynevezett gamer közösség számottevő részét gyerekek teszik ki. Mondjuk a bevételi forrás nagyrészét a youtube-os ,,influencernek,, stb. is gyerekeből, vagy azoknak szüleiből húzzák ki 😃 Külföldön Ninja, itthon meg Dancsó 😃
0
0
0
0
no avatar
Számos történet központú single player játék lett közepesen vagy még jobban sikeres az utóbbi években. Még az EA (a kiadóról van szó a továbbiakban)-nál vannak az SW jogok. Több tucat játékot ki lehetett volna adni, akár a filmekre, akár önálló, de az SW világába mindenképpen beillő történettel. De nem. Két Battlefrontot sikerült összerakni csak.
Még az olyan közel hulladék androidos mobilos játékban is több SW tartalom van, mint a Space Arena: Build & Fight, ami azért nagy szó.
Vagy régebbi nagy sikerű SW játékok remastered verzióit is megcsinálhatták volna:
Empire at War, Kotor 1-2, X-wing Alliance, Jedi Academy, eredeti Battlefront 2 remastered...még sztorit sem kell kitalálni mellé

Pl nekem személy szerint tetszett anno a
- Space Run ([LINK] ; https://gepigeny.hu/jatek/space-run ) című alkotás, ami egyfajta tower defense féle játék. Simán belefért volna egy SW féle csempészéses történet, akár a Solo film utáni eseményekre épülve, akár a Solo film és az SW 4 közötti időre koncentrálva...
- vagy Homeworld alapokra épülve egy 3D-s űr rts SW köntösben, mai gépekre, ahol azért a Mothership nem 500 poligonból állna, mint ahogy az eredeti Homeworldben volt limitálva a korabeli gépek miatt

Ok, nem hiányzik a filmekre épülő tucat SW játékdömping, de évente egy megfelelő játék bőven belefért volna.
Ugye az SW1 filmre 1999-ben kijött a Phantom Menace, Racer, Starfighter, egy age of empire féle rts, csak sw skinekkel, pit droids. Ha tágabban nézzük az előzmény trilógiára épülve készült el a Republic commando és a máig visszasírt eredeti Battlefront 2, plusz a harmadik film után a LEGO Star Wars 1-3. Ezekből legalább 3-4 cím az ami jó játéknak mondható. De most sem csak egy filmből készíthetnének játékokat hanem a Disney által birtokolt teljes világból.

Az, hogy egy játékos nem tér vissza havonta egy single playerhez az betudható a játék stílusának.
De a jó single playert szerintem évente legalább egyszer végignyomja az akinek tetszett. Magamból kiindulva: Mass Effect 1-t nyolcszor nyomtam végig egymás után, a választások és más más kezdőkarakter miatt, ahogy a Kotor 1-et is. Watch Dogs 1-et is évente letudom egyszer csak a single történet miatt.
Hacsak, nem állnak át valami érdekesebb megoldásra. Pl az epizodikus megjelenésre, de nem ám hogy éveket kell várni a következő epizódra, (hello, Half Life 2 episode 3), hanem tervezetten, előre kiadott ütemezés szerint 2-3 havonta jönne új fejezet. Akkor vissza-vissza térne a játékos, ha másért nem, az új fejezetet végignyomni, még ha az csak 2-6 órát is tenne ki. És ha ezek az epizódok korrekt árazással jönnek (max. 10€), akkor simán lenne rá kereslet is.
Mondjuk szerintem egy fizetős epizód minimum 10 órás tiszta játékidőt kellene hogy tartalmazzon, ha az ára 10€ körüli, nem ilyen 20-30 perceket, mint amikekkel most az AC Odyssey operál. Igaz azok eddig ingyen voltak, de sajnos kb annyit is értek. Egy új mercernary, egy új hajó, mindkettő esetében egy korábban bent lévő karakter/hajó reskinezett verziója, semmi "újítás", 10-10 perc és annyi arra a hétre az új tartalom.

Single playerben is van pénz, igaz nem biztos hogy úgy pörögnek a dollárjelek, mint egy f2p fps lootboxozása közben, de igenis van benne haszon. Csak lehet ekkora összegért az EA nem hajol már le.
0
0
0
0
MariusTitus avatar
Idióta egy cég az EA.Sebaj lootboxokat úgyis veszik.
0
0
0
0
santakigyo avatar
Kell a pénz fiuk azt tegyétek félre ez fontosabb.
Kb így zajlott le a beszélgetés.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció