Leállították az EA Vancouver nyílt világú Star Wars-játékának fejlesztését
Az EA Vancouver Star Wars-játéka állítólag annak a játéknak a rebootja lett volna, amelyen korábban a Visceral Games dolgozott. Az EA 2017-ben zárta be a stúdiót, így a Visceral Games kénytelen volt átadni a stafétát egy új csapatnak. Az EA Vancouverre bízták a projektet, akik felhasználva a játék néhány elemét, egy új, nyílt világú játékká alakították.
Korábban kiderült, hogy a játék eredetileg egy történetközpontú, lineáris kalandjáték lett volna, viszont mivel az EA szerint ez nem egy olyan cím lett volna, amelyhez gyakran visszatérnek a játékosok és sokáig élvezhetnek, így az ötlet nem valósulhatott meg. Nem sokkal később Patrick Söderlund elárulta, hogy az EA Vancouver veszi át a projektet, amelyet ekkor meghatározatlan időre el is halasztottak.
Azóta szinte alig bukkant fel valami információ ezzel kapcsolatban, és sajnos úgy tűnik, most teljesen leállították a fejlesztést. A Kotaku először három forrásra támaszkodva jelentette ki, hogy törölték az EA Vancouver Star Wars-projektjét, és állításuk szerint később ezt további források is megerősítették. A Kotaku értesülései szerint ennek az az oka, hogy a játék megjelenése még messze van, és az EA szeretne még előtte, valószínűleg 2020 végére egy kisebb terjedelmű játékot kiadni, amelyen az EA Vancouver is dolgozni fog majd. Állítólag senki sem vesztette el munkáját, és ha minden igaz, akkor később folytatni fogják a munkálatokat, viszont úgy tűnik, egy jó ideig nem fog kiderülni, hogy pontosan milyen játékon is dolgoztak eddig.
Én csak azt sajnálom hogy a sok battle royale játék miatt elvágják a pénzt olyan studióktól akik valami maradandót is alkothatnának emiatt rengeteg sok projekt kerül kukába vagy egyenesen leállítják a fejlesztést. Sajnos ez már a studiók döntése akik nem fognak feleslegesen rizikózni ha a szokásos 64-es mókát vagy br-t eladják.
Shadow Of Mordor/War rendszerű új Jedy Academy folytatás király lenne.RTS-ből Men of War,X-Morph Defense,Supreme Commander kategóriát tudnék elképzelni.Multiplayer FPS-t a legkevésbé.
Disney-EA,hogy is szól a mondás,zsák a foltját megtalálja....
Összességébe nem túl szépen öregedett ,modok ide vagy oda.
Max az zavarja őket hogy kevesebb SW Battlefrontot vesznek az emberek mint amire számítottak és így kevesebb pénzt szedhetnek be jogdíj formájába.Akár igazad is lehet, Disney eladhatja másik cégnek a Star Wars videójáték jogokat.Ubisoftnak is 1000X jobban örülnék,ők legalább Single Player játékokat csinálnak,és a Far Cry,Ghost Recon Wildlands jók lettek.Leginkább Shadow Of War/Mordor játékot SW köntösbe vagy valami stratégiát tudnék elképzelni.EA-nek évek óta nincs kiemelkedő játéka.BF 5 nem rossz,de nem is egy bepisálok kategória,ráadásul Star Wars fegyverek teljesen máshogy működnek, mint a Battlefielekbe megszokott ,,igazi"
weaponok, csodálkoznak hogy Star Wars köntösbe kiadott BF nem működik.
Kedvenc stúdióm (BLIZZARD) is erre fog jutni lassan. Mert van amit el lehet adni mikrotranzakciókkal, és nem kell éveket agyalni sztorin vagy bármi érdemi tartalmon. Ez van. Ahogy alább is írják, gyors, sikerélmény központú a játékos réteg. A mostani 'gamereknek' már nem divat ez. Legyen csili-villi grafika, és sok FPS.
ezt imádom én.
mindig azokat vonják vissza amik kib@szott jók lennének.
a májkrémsoft is visszavonta a scalebound ot pedig biztos vitték volna mint a cukrot, főleg ha lett volna benne coop.
Szóval az úgynevezett gamer közösség számottevő részét gyerekek teszik ki. Mondjuk a bevételi forrás nagyrészét a youtube-os ,,influencernek,, stb. is gyerekeből, vagy azoknak szüleiből húzzák ki 😃 Külföldön Ninja, itthon meg Dancsó 😃
Még az olyan közel hulladék androidos mobilos játékban is több SW tartalom van, mint a Space Arena: Build & Fight, ami azért nagy szó.
Vagy régebbi nagy sikerű SW játékok remastered verzióit is megcsinálhatták volna:
Empire at War, Kotor 1-2, X-wing Alliance, Jedi Academy, eredeti Battlefront 2 remastered...még sztorit sem kell kitalálni mellé
Pl nekem személy szerint tetszett anno a
- Space Run ([LINK] ; https://gepigeny.hu/jatek/space-run ) című alkotás, ami egyfajta tower defense féle játék. Simán belefért volna egy SW féle csempészéses történet, akár a Solo film utáni eseményekre épülve, akár a Solo film és az SW 4 közötti időre koncentrálva...
- vagy Homeworld alapokra épülve egy 3D-s űr rts SW köntösben, mai gépekre, ahol azért a Mothership nem 500 poligonból állna, mint ahogy az eredeti Homeworldben volt limitálva a korabeli gépek miatt
Ok, nem hiányzik a filmekre épülő tucat SW játékdömping, de évente egy megfelelő játék bőven belefért volna.
Ugye az SW1 filmre 1999-ben kijött a Phantom Menace, Racer, Starfighter, egy age of empire féle rts, csak sw skinekkel, pit droids. Ha tágabban nézzük az előzmény trilógiára épülve készült el a Republic commando és a máig visszasírt eredeti Battlefront 2, plusz a harmadik film után a LEGO Star Wars 1-3. Ezekből legalább 3-4 cím az ami jó játéknak mondható. De most sem csak egy filmből készíthetnének játékokat hanem a Disney által birtokolt teljes világból.
Az, hogy egy játékos nem tér vissza havonta egy single playerhez az betudható a játék stílusának.
De a jó single playert szerintem évente legalább egyszer végignyomja az akinek tetszett. Magamból kiindulva: Mass Effect 1-t nyolcszor nyomtam végig egymás után, a választások és más más kezdőkarakter miatt, ahogy a Kotor 1-et is. Watch Dogs 1-et is évente letudom egyszer csak a single történet miatt.
Hacsak, nem állnak át valami érdekesebb megoldásra. Pl az epizodikus megjelenésre, de nem ám hogy éveket kell várni a következő epizódra, (hello, Half Life 2 episode 3), hanem tervezetten, előre kiadott ütemezés szerint 2-3 havonta jönne új fejezet. Akkor vissza-vissza térne a játékos, ha másért nem, az új fejezetet végignyomni, még ha az csak 2-6 órát is tenne ki. És ha ezek az epizódok korrekt árazással jönnek (max. 10€), akkor simán lenne rá kereslet is.
Mondjuk szerintem egy fizetős epizód minimum 10 órás tiszta játékidőt kellene hogy tartalmazzon, ha az ára 10€ körüli, nem ilyen 20-30 perceket, mint amikekkel most az AC Odyssey operál. Igaz azok eddig ingyen voltak, de sajnos kb annyit is értek. Egy új mercernary, egy új hajó, mindkettő esetében egy korábban bent lévő karakter/hajó reskinezett verziója, semmi "újítás", 10-10 perc és annyi arra a hétre az új tartalom.
Single playerben is van pénz, igaz nem biztos hogy úgy pörögnek a dollárjelek, mint egy f2p fps lootboxozása közben, de igenis van benne haszon. Csak lehet ekkora összegért az EA nem hajol már le.
Kb így zajlott le a beszélgetés.