Késik a Ghost Recon Breakpoint 1.1.0-s frissítése
A Ghost Recon Breakpoint elég vegyes fogadtatást kapott, mivel sok sebből vérzett a megjelenéskor, de a fejlesztők láthatóan mindent megtesznek annak érdekében, hogy élvezetessé tegyék, és lehetőleg minden felbukkanó hibára megoldást találjanak. A Ghost Recon Breakpoint 1.1.0-s frissítése eredetileg december 18-án érkezett volna, de a fejlesztőknek több időre van szükségük, hogy az megfeleljen az elvárásoknak.
A bejelentésből kiderült az is, hogy a frissítés most már januárban esedékes, vagyis ekkor érkeznek a beígért javítások, illetve a Terminator Live Event. A hivatalos fórumon nem tudtok a bejegyzéshez hozzászólni, de Redditen már elindult ennek a megvitatása, és láthatóan sokakat aggaszt a játék jelenlegi helyzete, hiszen a felhasználók szerint sokkal gyakrabban kellene frissíteni, ha hosszú távra terveznek vele, mert nincs kizárva, hogy a játékosok beleunnak és egyszerűen áttérnek valami másra.
Műfaj: Akció, Tactical shooter
Fejlesztő: Ubisoft Paris
Egyébként maga a játék nem lenne annyira rossz, a Wildlands - et is kivittem, a fő gond az hogy semmi nem segít a szaggatásokon, sem az erős gép, sem a g-sync, semmi. Annyira rosszul van optimalizálva mint volt a Mafia 3 anno. 93% - on járok a főküldetések terén, és most is úgy áll, mert sikerült elakadnom, és nem tudom miért. Semmi nem jelöli és nem is írja hová kellene mennem. A legjobban ez bosszantott fel a játék kapcsán eddig. Mondjuk csakúgy mint a Wildlands esetében a dlc - k, mellékküldetések már engem sem hoznak lázba, mert ha azt nézem tényleg egysíkúak, ez nem egy AC Origins vagy Odyssey, amelyekbe 400 órát tettem mindenestől.
A Wildlands-ben 20h-m van, ez inkább erre hasonlít, viszont nem tudom melyiket tartják majd hosszabb távon frissen. Szóval az időtállóság lenne fontos.
Division 2-ben picit hasonló a helyzet, hiszen kerületenként ahogy haladsz előre ( majdnem mint a Division 1-ben) úgy szabadítod fel a bejárható városrészt, de a random eventek azért biztosítanak kellő változatosságot. Pláne mikor összeér 2-3 event...
Ha most fejezted be a Division 1-et akkor igen, lehet a Division 2 nem lesz akkora élmény, mert nagyon hasonló, de ettől még szerintem nézz meg 1-2 Division 2 gameplay videót és meglátod mire számíthatsz.
Division 2 végjátéka a gearelődés fázis mellett a kasztok kimaxolásáról is szól ami szintén nem 1-2 nap. kasztonként legalább 3-6 nap és alap 3 kaszt mellett még a Gunner és Technican kaszt is feloldható, ez utóbbiak kb 1 heti meló / kaszt ...
Az endgame a raid ellenére kevés, ám ha azt vesszük, hogy singleben is 35 óra a kampány, wt1-5 kb 10 óra, szellemvadászat 4-6 óra, egy pug raid max 1 óra, ha nem veszel hozzá season passt, akkor a gunner és technican kaszt kifarmolása is kényelmesen 6-6 óra (timegatet nem számolva). Az újabb main mission-ök szintén 1-1 órák, és van belőle 4, vagyis van benne 40-60 óra single tartalom, úgy, hogy nem farmolsz egy instát sem, csak egyszer végig mindenen, ...kb 60 óránál járunk.
Ami 60€-ért nem rossz. Olcsóbban, pl most 15€ Uplayen, 12€ kuponnal, bőven megéri. És akkor még a farmolásról, fejvadászatokról, kasztok kimaxolásáról, gear-weapon min-maxolásról nem is beszéltünk.
Tény, hogy sok ziccert kihagytak és hogy a Div 1-ben elkövetett hibákat újra elkövetik a Div2-ben is, de egy végigjátszást bőven megér.
Destiny 2-vel 20 órát nem bírtam, pedig a looter shootereket kedvelem, de csak ha a története is megfog, és a D2 esetében ez elmaradt. Wildlands sajnos nagyon unalmas lett, így a Breakpoint kimarad.