Ismét elhalasztotta az Amazon Games a New Worldöt
Az Amazon Game Studios már egy jó ideje dolgozik a New Worldön, amely egy MMO-kalandjátéknak ígérkezik, eredetileg pedig 2020 májusa volt kitűzve megjelenési dátumként.
A fejlesztők először 2020 augusztusára tolták a premiert, majd a koronavírusra és a játék tökéletesítésére hivatkozva idén tavaszra. Azonban úgy tűnik, ezt sem tudják betartani, és a hányattatott sorsú játék újabb halasztásra kényszerült, ezúttal 2021. augusztus 31. az új megjelenési dátum.
Az Amazon Games amúgy is jóval óvatosabb lehet, mióta előző játékuk, a Crucible szervereit kénytelenek voltak néhány hónap után véglegesen leállítani. Sokan ettől a projekttől sem várnak túl sokat annak ellenére sem, hogy néhány hete maga a leendő vezérigazgató biztatta a csapatot, igenis képesek lehetnek egy jó játékot összedobni. Kíváncsian várjuk hát az augusztust.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték, MMO
Fejlesztő: Amazon Games
Én személy szerint 14+ darab kapitányt szinteztem fel a Star Trek Onlineban kb 6 év alatt, mert akkor volt ennyi tartalom és érdekesség benne - a wow mellett - előfizetve rá lifetime-al amit a wow a mai napig nem tud. Míg a wowban 25 fős ICC-t raidelt a klán, én tartalékban kispadon csücsülve, STO-ban lenyomtam egy 5 fős instát ugyanannyi idő alatt (4 óra), és nem a bénázás miatt, hanem mert az STO-ban akkoriban egy átlagos insta eddig tartott.
Inkább az, hogy annak idején a WoW egyedit alkotott. egyedi helyzetben volt, egy viszonylag rétegcímből lett a popkultúra része. 2006-7-ben mindenki azzal játszott, mert nem volt más vetélytársa. Persze, ott volt az everquest, de az kb rétegcím maradt. A többi amiket felsoroltál szintén próbáltak újítani, de csak a wow megjelenése után 1-3 évvel jöttek ki: Aion 2008, Tera 2011, GW 1 Nightfall 2006, Star Trek Online 2010, Neverwinter 2013, SWTOR 2011, Lotro 2007...
és eddigre a wow-ban annyi tartalom volt amivel egyik sem tudta felvenni a versenyt, hiszen ekkorra kint volt már a vanilia mellett a BC, WotLK és a többi kieg.
Amelyik játék akkor és ott labdába akart rúgni, annak valamilyen téren többet kellett volna adnia mint a wow, pláne ha wow játékosokat akart átcsábítani, és ami akkor még gond volt: a havidíj. A wow 10€-ja mellett még 2-3 havidíjat huzamosabb ideig fenntartani necces volt, és nem is volt annyi tartalom a fenti címek nagy részében. Azután hogy ezt belátták a többiek elkezdtek áttérni a F2P modellre, ami egy átálláshullámot generált, amiből volt kiemelkedően jól sikerült (Star Trek Online) és félelmetesen nyerészkedő (SWTOR) is. És ez is elriasztott sok játékost a wow konkurenciáktól - egy rossz átállással csak veszít a játékos, lásd swtor esete, amit hozzá kell tenni hogy pár évvel ezelőttre helyrepofozott a bioware és ismét játszható lett...és a 8 sztori miatt érdemes is.