Menu

Ismét elhalasztotta az Amazon Games a New Worldöt

Szerző: Pafry, 2021. február 18., hír

Az Amazon Game Studios már egy jó ideje dolgozik a New Worldön, amely egy MMO-kalandjátéknak ígérkezik, eredetileg pedig 2020 májusa volt kitűzve megjelenési dátumként.

A fejlesztők először 2020 augusztusára tolták a premiert, majd a koronavírusra és a játék tökéletesítésére hivatkozva idén tavaszra. Azonban úgy tűnik, ezt sem tudják betartani, és a hányattatott sorsú játék újabb halasztásra kényszerült, ezúttal 2021. augusztus 31. az új megjelenési dátum.

Az Amazon Games amúgy is jóval óvatosabb lehet, mióta előző játékuk, a Crucible szervereit kénytelenek voltak néhány hónap után véglegesen leállítani. Sokan ettől a projekttől sem várnak túl sokat annak ellenére sem, hogy néhány hete maga a leendő vezérigazgató biztatta a csapatot, igenis képesek lehetnek egy jó játékot összedobni. Kíváncsian várjuk hát az augusztust.

Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 2
bukta2 avatar
16 napja | 2021. 02. 18. 05:15:30
#
Az a baj szerintem ezekkel az MMO-kal hogy sokan (millióan) a wow ba több ezer vagy több 10.000 órát öltek már és nincs kedvük ezt a 0-áról elkezdeni egy másik játékban (még ha jobb is lenne a másik játék,mert valjuk be az Aion,Tera, GW2 mind mind ígéretes címek voltak!) Én próbáltam anno mindet és tényleg jók voltak de engem pl a fent leírt dolgok miatt nem fogtak meg hosszútávon, nem volt energiám annyit beléjük tenni mint a wow-ba. Persze valamilyen szinten ez hülyeségnek is lehet tartani mert mindenki a 0-áról kezdi de aki így van ezzel mint én is az értheti mire gondolok, aki meg nem az engedje el :D aztán én várom ezt is! Kíváncsi leszek milyen lesz, bár az előzetesekből a grafikája elég ratyi lesz, bár ezt még kipofozhatják a megjelenésig! 1 próbát biztosan teszek majd vele!
no avatar
16 napja | 2021. 02. 18. 07:59:46
#
@bukta2: Nem hiszem hogy az újrakezdés az ami gond lenne. Jó sztori vagy érdekes világgal simán újrkaezdi az ember, hiszen ezt csinálja kb minden egyes single game esetén.
Én személy szerint 14+ darab kapitányt szinteztem fel a Star Trek Onlineban kb 6 év alatt, mert akkor volt ennyi tartalom és érdekesség benne - a wow mellett - előfizetve rá lifetime-al amit a wow a mai napig nem tud. Míg a wowban 25 fős ICC-t raidelt a klán, én tartalékban kispadon csücsülve, STO-ban lenyomtam egy 5 fős instát ugyanannyi idő alatt (4 óra), és nem a bénázás miatt, hanem mert az STO-ban akkoriban egy átlagos insta eddig tartott.

Inkább az, hogy annak idején a WoW egyedit alkotott. egyedi helyzetben volt, egy viszonylag rétegcímből lett a popkultúra része. 2006-7-ben mindenki azzal játszott, mert nem volt más vetélytársa. Persze, ott volt az everquest, de az kb rétegcím maradt. A többi amiket felsoroltál szintén próbáltak újítani, de csak a wow megjelenése után 1-3 évvel jöttek ki: Aion 2008, Tera 2011, GW 1 Nightfall 2006, Star Trek Online 2010, Neverwinter 2013, SWTOR 2011, Lotro 2007...
és eddigre a wow-ban annyi tartalom volt amivel egyik sem tudta felvenni a versenyt, hiszen ekkorra kint volt már a vanilia mellett a BC, WotLK és a többi kieg.
Amelyik játék akkor és ott labdába akart rúgni, annak valamilyen téren többet kellett volna adnia mint a wow, pláne ha wow játékosokat akart átcsábítani, és ami akkor még gond volt: a havidíj. A wow 10€-ja mellett még 2-3 havidíjat huzamosabb ideig fenntartani necces volt, és nem is volt annyi tartalom a fenti címek nagy részében. Azután hogy ezt belátták a többiek elkezdtek áttérni a F2P modellre, ami egy átálláshullámot generált, amiből volt kiemelkedően jól sikerült (Star Trek Online) és félelmetesen nyerészkedő (SWTOR) is. És ez is elriasztott sok játékost a wow konkurenciáktól - egy rossz átállással csak veszít a játékos, lásd swtor esete, amit hozzá kell tenni hogy pár évvel ezelőttre helyrepofozott a bioware és ismét játszható lett...és a 8 sztori miatt érdemes is.


Lite versions:
Szamitobbgep balSzamitobbgep jobb