Ghost Recon Breakpoint: eltávolítottak néhány vitatott mikrotranzakciót
Alighogy megjelent a Ghost Recon Breakpoint, a Ubisoft máris kénytelen volt eltávolítani néhány mikrotranzakciót a játékból. Ezek olyan mikrotranakciók voltak, amelyekkel időt lehet spórolni, tehát azoknak szánták őket, akiknek kevés idejük van a játékra, de nem szeretnének nagyon lemaradni a többi játékostól. A cég elég sok játékában jelen vannak az ilyen mikrotranzakciók, viszont a legújabb címükből ideiglenesen eltávolították őket.
Akik már a megjelenés napján elkezdtek játszani, egy csomó kozmetikai cuccra bukkantak a játékban, de a „time-saver” cuccok - amelyek között képzettségpontok, alapanyagok és fegyverfejlesztések vannak - szintén jelen voltak, viszont ezek nem kaptak túl jó fogadtatást a közösségtől. A játékosok Redditen fejezték ki nemtetszésüket, amelyre nem sokkal később a Ubisoft is reagált. A cég ideiglenesen eltávolította a vitatott mikrotranzakciókat, de egyben megpróbálták megvédeni az álláspontjukat is. A Ubisoft szerint ezeket úgy alakították ki, hogy az új játékosok - akik nem játszanak a megjelenés óta - könnyebben utolérjék azokat, akik már sok időt töltöttek a játékkal. A time-saver cuccok nem biztosítanak előnyt azokkal szemben, akik nem szeretnék ezeket használni. Azt is elmondták még, hogy a Ghost War PVP úgy lett kiegyensúlyozva, hogy nem számít, mennyi tapasztalattal rendelkezünk, sohasem lesz túl nagy előnyünk az előrehaladás miatt.
Tehát elég nagy esély van rá, hogy ezek a mikrotranzakciók ismét visszatérnek majd, de az új játékosokat egy ideig legalább senki sem fogja a földbe döngölni azért, mert ellenfelük sokkal többet költött mikrotranzakciókra, hogy előnyre tehessen szert.
Műfaj: Akció, Tactical shooter
Fejlesztő: Ubisoft Paris
Mennyi buggal, milyen minimális tartalommal dobták a piacra.
Ebből a perspektívából felháborító, hogy telepakolták mikrotranzival.
Magam részéről nem utasitanám el élből a micro tranzakciót,de az hogy bő 10 éve nincs érdemi fejlődés a fizikába,sérülés modellezésbe, pl még mindig nem alap a lövésnyom a testeken stb.Micro tranzakció jelenleg nem szól többről mint profit maximalizálásról.Egyik Single Player játékba sincs messze akkora előrelépés elődjéhez képest hogy az indokolja a fizetős cuccokat.Untig elég hogy a hardverek egyre drágábbak,és az elemzések szerint PC fronton ez csak folytatódni fog.Ha lenne érdemi fejlődés - kapnánk valami pluszt a pénzünkért,azt mondom oké, ki kell gazdálkodni a költségeket.
De hogy ugyanazért a játék élményért fizessek többet...
Visszakanyarodva a Breakpointhoz nem ezzel a Tima Saver dologgal van a probléma, ez csak az első lépés.Drauln kolléga helyesen rávilágitott hogy csak pár napja jelent meg a játék - Ubisoft magyarázata bullshit.Következő az lesz hogy szépen megemelik a ponthatárokat értsd szó szerint grindolnod kell minden egyes szintért.Vagy elkölthetsz valódi pénzt ilyen ,,idő megtakarító" cuccokra.Fizetős Skinekkel nincs baj - nincsenek hatással a játék menetre, Single Player játékokba ezek nem fogynak annyira,ezért próbálkozhatnak a játék menetet befolyásoló cuccokkal.
Visszatérve az újrahasznosításra,
Pl az hogy a modellek nagy részét újrahasznositják pozitiv dolog, mára elértünk olyan objektum számot és objektum részletességet hogy elég ugyanazokat az elemeket máshogy kombinálni és kiegésziteni néhány újjal és teljesen más eredményt kapsz,tehát teljesen felesleges lenne x ezer/millió dollárt elkölteni új modellekre,játék élményt úgyse befolyásolná.Vagyis ez hatékony és ésszerű dolog,de ne jöjjenek azzal hogy az elszabaduló fejlesztési költségek miatt van szükség a fizetős mechanikákra mikor a productumon ez nem látszik .Érdeke hogy se a Resident Evil 7,se a remake Resident Evil 2-be sincs micro tranzackió,pedig egymáshoz képest is elég sokat fejlődött a motor,pl a Sérülés modelezés,vagy hogy FPS nézetből átváltott TPS-be ami új animációkat igényel.Már a Resident Evil 7 is egy gyönyörű játék és alapjaiban újra irt motorra épül,Capcom mégse jajveszékelt hogy hú gyerekek holnapután lehúzhatjuk a rolót ha nem építünk be fizetős mechanikákat.
A Micro tranzakció nem kötelező ha nem tudsz elmenni mellette játsz offline módban úgy nem működik a store 😀
A játék piac is egy üzlet.. Ha szarul üzletelsz akkor kevesebb a bevételed.. ha kevesebb a bevételed kisebb a következő játék fejlesztésre fordítható összeg.. ami ilyen kiadóknál nem történhet meg.. ezért bevétel orientáltak.. és mivel single player nem zavaró nem kell itt a kamu szöveg hogy csak a gazdagok játszhatnak vele.. Lehet kínlódni.. akinek nincs pénze micro tranzakcióra nagy valószínűséggel hetente sincs pénze új játékra. 😀 Remélem érthető.