Ghost Recon Breakpoint: eltávolítottak néhány vitatott mikrotranzakciót

Szerző: xoki | 2019. October 06. | hír | 15 hozzászólás

Alighogy megjelent a Ghost Recon Breakpoint, a Ubisoft máris kénytelen volt eltávolítani néhány mikrotranzakciót a játékból. Ezek olyan mikrotranakciók voltak, amelyekkel időt lehet spórolni, tehát azoknak szánták őket, akiknek kevés idejük van a játékra, de nem szeretnének nagyon lemaradni a többi játékostól. A cég elég sok játékában jelen vannak az ilyen mikrotranzakciók, viszont a legújabb címükből ideiglenesen eltávolították őket.

Akik már a megjelenés napján elkezdtek játszani, egy csomó kozmetikai cuccra bukkantak a játékban, de a „time-saver” cuccok - amelyek között képzettségpontok, alapanyagok és fegyverfejlesztések vannak - szintén jelen voltak, viszont ezek nem kaptak túl jó fogadtatást a közösségtől. A játékosok Redditen fejezték ki nemtetszésüket, amelyre nem sokkal később a Ubisoft is reagált. A cég ideiglenesen eltávolította a vitatott mikrotranzakciókat, de egyben megpróbálták megvédeni az álláspontjukat is. A Ubisoft szerint ezeket úgy alakították ki, hogy az új játékosok - akik nem játszanak a megjelenés óta - könnyebben utolérjék azokat, akik már sok időt töltöttek a játékkal. A time-saver cuccok nem biztosítanak előnyt azokkal szemben, akik nem szeretnék ezeket használni. Azt is elmondták még, hogy a Ghost War PVP úgy lett kiegyensúlyozva, hogy nem számít, mennyi tapasztalattal rendelkezünk, sohasem lesz túl nagy előnyünk az előrehaladás miatt.

Tehát elég nagy esély van rá, hogy ezek a mikrotranzakciók ismét visszatérnek majd, de az új játékosokat egy ideig legalább senki sem fogja a földbe döngölni azért, mert ellenfelük sokkal többet költött mikrotranzakciókra, hogy előnyre tehessen szert.

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Megjelenés: 2019. October 04. (PC)
Műfaj: Akció, Tactical shooter
Fejlesztő: Ubisoft Paris
Hozzászólások: 15
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
SuperPuma avatar
Ezt már az Electronic Arts eljátszotta a Battlefront II-vel
0
0
0
0
no avatar
Az Ubi nyíltan 100€-t vagy több bevételt akar eladott játékpéldányok után. Erre építik fel a játékaikat. Ez a fizetős balhé is csak műbalhé. Ahogy az volt az Origins, Odyssey és Division 2 esetében is. Semmi újdonság nincs benne.
0
0
0
0
Tuhajohn avatar
Régen nehézségi fokozatok voltak, ma pedig mikrotranzakciók plusz szándékos lassítások és nehezítések. Nem tudom, hogy ezt sokan miért nem tudják felfogni, hogy mi ezzel a probléma. Ráadásul idén szemét cég egyáltalán nem érdemel bevételt.
0
0
0
0
💬 1
santakigyo avatar
@Tuhajohn: Nem, hogy nem fogják fel, még meg is köszönik a lehetőséget, hogy fizethenek érte.
0
0
0
0
no avatar
Ez ésszerű lépés.. De nem értem sokan miért nem veszik meg emiatt.. Némi gyorsítás.. valaki megveszi pénzen ha nincs ideje viszont pénze igen.. Én soha nem gondolkodtam ekkora baromságon hogy egy jó játékot lehúzzak csak a microtranzakciókért , elvégre pénzből él mindenki fent kell tartani valamiből a fejlesztői csapatot is .. mert a frissítések sem ingyen készülnek.
0
0
0
0
💬 10
enslaved avatar
@Chris9: Nem kellett volna kivenni a mikrotranzakciókat, én személy szerint más játékban is sokszor éltem velük. Nem tudom miért fájt ez egyes embereknek megint, talán mert nincs rá pénzük? Na és? Single módban nem tök mindegy ki milyen gyorsan szeretne haladni? A játékosok zöme úgyis azt szereti ha sokat kell foglalkozni egy játékkal, ők attól ugyanúgy megtehetik, más meg sietősebbre veszi a figurát. Tényleg hatalmas probléma.
0
0
0
0
drauln avatar
@enslaved: Csak az az érdekes, hogy ez azoknak van kitalálva akik nem most kezdték a játékot elvileg és azok számára akik tényleg nem tudnak vele sokat játszani, de mégis vegyük már észre, hogy 4.-én jelent meg a játék, milyen felzárkózásra van szükség már a 0. napon? Ez szimplán annyiról szól, hogy kihasználják azokat az embereket akik azonnal akarnak mindent és ezért hajlandóak fizetni is és így az első pár napon elhiszem, hogy képes elrontani az emberek első benyomását hogyha beleszaladnak olyan személyekbe akiknek már fullos felszerelésük van vagy minden skillel rendelkeznek már. Szerintem ez a legkorrektebb megoldás, hogy jelenleg nem él ez az opció, viszont idővel visszahozzák...
0
0
0
0
enslaved avatar
@drauln: Olvasd el a tesztet, a mikrotranzakciók csak a single módra lettek volna kihatással ( állítólag), online nem lett volna felhasználható amiket megvettél, fejlesztettél.
0
0
0
0
Apor avatar
@enslaved: Ajánlom figyelmedbe az Otherworld és az Angry Joe Show videóját ezzel a hulladékkal kapcsolatban.

Mennyi buggal, milyen minimális tartalommal dobták a piacra.

Ebből a perspektívából felháborító, hogy telepakolták mikrotranzival.
0
0
0
0
enslaved avatar
@Apor: Közben már én is rájöttem hogy egy bughalmaz az egész, de Uplay+ keretében csak nekikezdtem. Többet nem is ér jelenlegi formájában.
0
0
0
0
Kiki4444 avatar
@Chris9: Fejlesztésre kell a pénz mese semmi más.Nézd meg a Shadow Of Mordor folytatását a Shadow Of War-t.Alapmechanikák,modellek 80% megegyezik a Mordorral.Csináltak új mapot,új maphoz kb 20%-nyi új modellt,és bekerült kb 3 új harci animáció.ÉS persze a Single playerhez új átvezető animációk szinészekkel stb.Pl a fizika maradt egy az egybe ugyanaz(ami nem baj mert a Mordorba is szuper volt,de plusz pénzt nem költöttek rá)Szó se róla baromi jó játék a War de azért mert már a Mordor is kicseszett jó volt, folytatásba csak bővítettek rajta,pl az új harci animációk elég látványosak,fejlevágás után bekerült a kéz és láblevágás is.Ha igazat mondanak a srácok a Mordor anyagilag hatalmas bukta volt.Naná és én vagyok a mikulás.
Magam részéről nem utasitanám el élből a micro tranzakciót,de az hogy bő 10 éve nincs érdemi fejlődés a fizikába,sérülés modellezésbe, pl még mindig nem alap a lövésnyom a testeken stb.Micro tranzakció jelenleg nem szól többről mint profit maximalizálásról.Egyik Single Player játékba sincs messze akkora előrelépés elődjéhez képest hogy az indokolja a fizetős cuccokat.Untig elég hogy a hardverek egyre drágábbak,és az elemzések szerint PC fronton ez csak folytatódni fog.Ha lenne érdemi fejlődés - kapnánk valami pluszt a pénzünkért,azt mondom oké, ki kell gazdálkodni a költségeket.
De hogy ugyanazért a játék élményért fizessek többet...
Visszakanyarodva a Breakpointhoz nem ezzel a Tima Saver dologgal van a probléma, ez csak az első lépés.Drauln kolléga helyesen rávilágitott hogy csak pár napja jelent meg a játék - Ubisoft magyarázata bullshit.Következő az lesz hogy szépen megemelik a ponthatárokat értsd szó szerint grindolnod kell minden egyes szintért.Vagy elkölthetsz valódi pénzt ilyen ,,idő megtakarító" cuccokra.Fizetős Skinekkel nincs baj - nincsenek hatással a játék menetre, Single Player játékokba ezek nem fogynak annyira,ezért próbálkozhatnak a játék menetet befolyásoló cuccokkal.
0
0
0
0
no avatar
@Kiki4444: Szerintem van változás.. itt a Ghost recon a téma nem a Shadow akármi arról nem is hallottam még.. 😃 Én Wildlands et toltam még régebben , de ez az új ahhoz képest rengeteg újítást hozott. Streamekben néztem egyenlőre mert IGP vel nem akarok bele vágni low 30Fps nekem kevés , de ígéretesnek tűnik .. A maga módján mindegyik ilyen nagyobb fejlesztő próbál megfelelni.. gondolj bele hány 10 millió játékos akar játszani ezzel és gondolj bele ahány ember annyi vélemény vagy értékrend.. 😀 Szerintem az olyan játékosok akik eddig sem vettek csak panaszkodnak vagy kötekedni próbálnak azoknak tök mindegy hogy van microtranzakció mert úgysem használná.. és igen mivel egyjátékos módban vagy barátokkal játék esetén ahol Nincs PVP nem akkora nagy durranás egy kis Boost.. megspórolod az időt amiből néhány embernek többet ér mint néhány 10 euró.. Személy szerint én is inkább fizetek 10-15 eurót mintsem kínlódjak 10 órát azzal ami megvan egy perc alatt 😀
0
0
0
0
Kiki4444 avatar
@Chris9: Világosan látszik hogy egyre több Single Player játékba próbálják beletenni a micro tranzakciókat,és mivel a Skinek ebben a kategóriában messze nem fogynak úgy mint többjátékos módba,játékmechanikákba akarnak belenyúlni.Szerintem elbeszélünk egymás mellett, én próbáltam konkrét példákkal alátámasztani az érveimet.Nem játszottál a Shadow Of Mordorral...Akkor ott a Far Cry Series. Imádom az összes Far Cry-t de annál a sorozatnál még jobban nyomon követhető az amiről beszéltem.Vagy szerinted a fejlesztési költségek indokolják a Far Cry esetében a micro tranzakciókat(említhetném az utolsó két Tomb Raider játéko is)???
Visszatérve az újrahasznosításra,
Pl az hogy a modellek nagy részét újrahasznositják pozitiv dolog, mára elértünk olyan objektum számot és objektum részletességet hogy elég ugyanazokat az elemeket máshogy kombinálni és kiegésziteni néhány újjal és teljesen más eredményt kapsz,tehát teljesen felesleges lenne x ezer/millió dollárt elkölteni új modellekre,játék élményt úgyse befolyásolná.Vagyis ez hatékony és ésszerű dolog,de ne jöjjenek azzal hogy az elszabaduló fejlesztési költségek miatt van szükség a fizetős mechanikákra mikor a productumon ez nem látszik .Érdeke hogy se a Resident Evil 7,se a remake Resident Evil 2-be sincs micro tranzackió,pedig egymáshoz képest is elég sokat fejlődött a motor,pl a Sérülés modelezés,vagy hogy FPS nézetből átváltott TPS-be ami új animációkat igényel.Már a Resident Evil 7 is egy gyönyörű játék és alapjaiban újra irt motorra épül,Capcom mégse jajveszékelt hogy hú gyerekek holnapután lehúzhatjuk a rolót ha nem építünk be fizetős mechanikákat.
0
0
0
0
no avatar
@Kiki4444: Na látod ismét olyan címet mondtál amit nem ismerek.. 😃 Lehet pont azért mert nincs benne micro tranzakció.. Kevesebb bevétel.. kisebb hype kisebb reklám.. Farcry az egy jó játék és rengeteg újítás kerül bele szerintem.. 😀 Ha csak frissítés logokat nézel uplay részen akkor meglátod hogy miről is beszéltem.. Na ezek a munkák nem jönnek ki a játék eladásból.. későbbi munkálatok is vannak egy játékon nem csak kiadni mint néhány rossz kiadó.. Bugg javítás sincs ingyen .. Nem találsz egy informatikust vagy programozót sem aki neked ingyen javítaná a szarul elvégzett munkáját. 😀
A Micro tranzakció nem kötelező ha nem tudsz elmenni mellette játsz offline módban úgy nem működik a store 😀
A játék piac is egy üzlet.. Ha szarul üzletelsz akkor kevesebb a bevételed.. ha kevesebb a bevételed kisebb a következő játék fejlesztésre fordítható összeg.. ami ilyen kiadóknál nem történhet meg.. ezért bevétel orientáltak.. és mivel single player nem zavaró nem kell itt a kamu szöveg hogy csak a gazdagok játszhatnak vele.. Lehet kínlódni.. akinek nincs pénze micro tranzakcióra nagy valószínűséggel hetente sincs pénze új játékra. 😀 Remélem érthető.
0
0
0
0
Kiki4444 avatar
@Chris9: Te érveid alapján 2000-es évekbe is indokolt lett volna a micro tranzakció gazdasági modell fenntartásához.Kösz hogy a Resident Evil-ös példámat egy az egybe levegőnek nézed...Hagyjuk egymást, úgyse tudsz meggyőzni az igazadról és én se tudlak téged meggyőzni az én igazamról.Akkor meg minek vitázni.😀
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció