Elhalasztották a Cyberpunk 2077-et
A Cyberpunk 2077 eredetileg idén áprilisban jelent volna meg, de a CD Projekt Red a mai napon sajnos rossz hírrel szolgált a rajongók számára, ugyanis kénytelenek voltak elhalasztani a játékot.
A hivatalos közlemény alapján a csapatnak több időre van szüksége Night City összetettsége miatt. A játék már készen van, tehát játszható is, viszont még sok munka vár a fejlesztőkre, hogy az a lehető legjobb legyen. Mivel egy nagyon komplex címről beszélünk, a további tesztelések, javítások és finomhangolások elvégzése elengedhetetlen. A cég ismét egy korszakalkotó játékra törekszik, ezért az extra időt arra használják majd, hogy a végső verzió a lehető legjobb lehessen.
Elég nagy halasztásról van szó, ugyanis a sokak által várt Cyberpunk 2077 megjelenési dátumát szeptember 17-ére csúsztatták.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
de,érdekelne min szarakodnak annyit hogy csúszik a kiadása
Remélem a RE:3 pontosan fog megjelenni...
Amikor megjelent a GTA3, már akkor azt mondtam, hogy "jajj, ez de g*ci szép, kellene egy ilyesmi Cyberpunkban" 😃 .
Szóval na, én mániákusan várom ezt a játékot, imádom a Cyberpunkot, mint univerzumot és irodalmi műfajt, előre lefixáltam melóban is, hogy itt bizony szabadság lesz ezerrel. 😃
De ezt azért nehezen nyeltem le, mert ekkora késéssel előállni több, mint pofátlanság. Persze, legyen jó meg minden, de ez azért már morbid.
Bár már láttunk ennél drasztikusabbat is, lásd Duke Nukem Forever 😃 , Daikatana, etc.
Éppen ezért teszteljék csak rendesen előtte!!!
Többször észre vettem, hogy fél év vagy akár egy év múlva már egy teljesen átgyúrt játékkal játszok.
A Breakpoint is ilyen! Szemezgetek vele, de majd, ha kijavították rendesen.
A Divison 2 játszottad? Mi a véleményed róla?
Nem találkoztam komolyabb buggal, meg a beakadó küldetéseket is javították addigra.
Túl régóta húzzák, és ha még mindig ennyit kell tolni, hogy csiszolják akkor bele se merek gondolni, hogy állhatott tavaly.
Az nem kérdés, hogy hazudnak, csak az a kérdés vajon mekkorát?
Tetszik a népnek vagy sem, elértünk oda ahol szimplán olyan nagy tud lenni egy ilyen project, hogy nem lehet normálisan belőni hogy pontosan mivel mennyi munka lesz, rengeteg a változó van az egészben. Nem véletlen hogy egyre több címnél kezd ez előfordulni, túlságosan is divat lett hogy az időhatárok miatt egyre félkészebb játékok jelentek meg.
Most meg úgy tűnik, hogy mindenki halasztgatja a megjelenést, hogy olyan időpontban jelenjen meg amikor a legtöbb bevételt hozhatja 1 héten belül.
Több éve készül. Szokták mondani a jó munkához idő kell a rosszhoz mégtöbb.
Szerintem szimpla matekozás a csusztatás oka, de mindeggy. Úgy is az lesz amit a nagyok akarnak.
Mondani sok mindent szoktak, egy másik kedvencem ugyanerre az esetre amit mindig felhoznak:
Persze, minden mondásnak van valamennyi alapja, de erre például fel lehet hozni (többek közt) a No Man's Sky-t, ami 60$-ért jelent meg bármi nemű tartalom nélkül, mindenki temette, a játéktörténelem egyik legnagyobb bukása. Azóta rendesen összeszedte magát a játék, és ma már kifejezetten jó hírneve van.
Majd kiderül mi lesz. Addig is visszaszámolunk a megjelenésig... vagy a következő csúsztatásig 😆
- Shigeru Miyamoto
Ez addig volt igaz míg nem volt internet. Akkor igen volt hogy 1-1 javítás fél évekkel később ért el a userekhez. Igaz akkor pl nem csak hibajavítás is volt hanem aprócska plusz tartalmak is jöttek egy egy patch mellé.
A hónapos csúszás meg nem feltétlenül jelent rosszat, de jót sem. Majd megjelenéskor kiderül hogy ártott-e vagy használt.
Anno a ME:A-t is halasztgatták, nem is kicsit. Azóta kiderült, már ha igaz, hogy az egyik csúszás alatt kalapálták össze azt, aminek már 2 éve készen kellett volna lennie...
Persze, nem jelent kötelezően jót sem, de egyelőre szerintem még érdemes reménykedni. ME:A talán egy kicsit más tészta, már a harmadik rész is több sebből vérzett (még ha rossz nem is volt), és az EA égisze alatt lenni mindent jelentett csak jót nem. Ezen kívül az 5 év fejlesztésből 3 és felet kidobtak az ablakon, mert rájöttek hogy rogue-like elemek nem illenek egy story driven RPG-be.
Persze, elismerem hogy ennél sem garantált a siker, de szerintem itt még több az esély rá.
Szerintem idén sem fog megjelenni...
Elég komoly gondok lehetnek a játékkal, ha ekkora halasztás szükséges, bár akkor nem értem a "játszható" jelzőt. Lassan már azt is bejelentik, hogy GOG exkluzív lesz, persze megjelenés előtt 2 héttel ahogy illik, aki már előrendelte a játékot annak úgy is mindegy lenne.
Hát csak nem 😃
😆 😆
majd csak kijön 2077 re.
az unokák meg majd lesnek hogy öregen nekiállunk játszani vele, már ha megéljük. 😆
Legyen kiadva, amikor kész. Így is már 7-8 éve várunk a játékra. Ez a pár plusz hónap már mindegy 😃
Egyébként ez az állandóan előugró Chio reklám így mi a f@szom!? Komolyan kell ezt a szemetet a képembe tolni, ***ert vissza is kapcsoltam kedves üzemeltetők, mert ez a jelenség nem kicsit zavaró. Ennyit csak nem fizet a Chio, hogy ilyen pofátlan többször előugráló reklámmegjelenés legyen...
Kikapcsoltam az ***ot,majd vissza is,Borzalom!😂
ublockal blokkolja az ember aztan kesz is 😃
Witcher 3 pl. iszonyat bugosan került kiadásra a csúsztatások ellenére is. Az más téma, hogy mennyit túlóráztak kiadás után és PCMR grállá nőtte ki magát azóta. Meg azért van jóval több mint egyetlen kiadó akiknek elnézik a delay-t.😊
2020 az elhalasztások éve.
Kezdem magam megint a Doom3 érában érezni.
''Majd elkészül, amikor elkészül. '' - Jhon Carmack
csak legyen jó a játék!