DOOM Eternal: sokkal hosszabb és változatosabb kampányt kapunk

Szerző: xoki | 2020. January 26. | hír | 66 hozzászólás

A 2016-os DOOM egy nagyon élvezetes játék lett, és azonkívül, hogy nem kaptunk kampány DLC-ket, tényleg nem lehet okunk panaszra. A játékot körülbelül 12 óra alatt lehet végigjátszani, és mint kiderült, a DOOM Eternal ezzel szemben jóval hosszabb játékidővel, változatosabb fegyverekkel és mechanikákkal érkezik.

A GameSpot interjút készített a játék kreatív igazgatójával. Hugo Martin elmondta, hogy a játék első néhány órájában több dolgot láthatunk majd, mint a DOOM 2016 teljes végigjátszása alatt. A fejlesztők szerint a hamarosan megjelenő új részben 22+ óra játékidőre számíthatunk, vagyis tényleg jelentősen hosszabb lesz, mint az elődje.

Marty Stratton, a DOOM Eternal vezető producere a VG247-nek adott interjúja során elárulta, hogy 2019 folyamán rengeteget túlóráztak, hogy a játék időre elkészülhessen. Ennek ellenére a játékot elhalasztották, de úgy tűnik, most már minden készen áll a megjelenésre.

A DOOM Eternal 2020. március 20-án várható.

DOOM Eternal
DOOM Eternal
DOOM Eternal
Megjelenés: 2020. March 20. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: id Software
Hozzászólások: 65
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Király lesz nagyon 2016 is nagyon jó volt szerintem alig várom hogy tudjak vele játszani
0
0
0
0
redbull6969 avatar
ha csak annyira lesz jó mint számomra a 2016 DOOM , akkor nagyon b@sz lesz 😀
0
0
0
0
Maros avatar
Remélem ebben nem fogok csalódni mint a Wolfenstein Young Blood-ban!
0
0
0
0
💬 1
xCube avatar
@Maros: Szerencsére itt nem lesz szintezés. Nekem csak az nem tetszik a Youngblood -ban.
0
0
0
0
no avatar
Törölt hozzászólás
0
0
0
0
💬 10
santakigyo avatar
Pedig annak jó volt a kampánya. Igaz kinek mi.
0
0
0
0
xCube avatar
@santakigyo: Nekem is tetszett, teljesen bele tudtam élni magam a marsi bázis érzésbe.

Azt viszont nem vitatom, hogy a DOOM 3 nem egy igazi DOOM játék.
0
0
0
0
santakigyo avatar
@xCube: Nem igazi, sokan mondták. Az azelőtti doomok nagyon regiek voltak.Azokat csak suliban tudtam játszani számtek órán, annak is az utolsó pár percében néha.
Szóval nekem másképp hatott. Az új is tetszett, de nekem meg az volt a nem igazi doom.
A régi doom megvan telón, néha játszok vele 😂
0
0
0
0
susguy avatar
@xCube: A DOOM 3 volt a tökéletes DOOM játék, csak egy mod hiányzott belőle:
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
a doom 3 nem a kampány miatt hasalt el ott már alapból a megjelenési dátummal bajok voltak
a technológiával mindennel
túl sokáig halasztották a megjelenést a legfőbb probléma ez volt
0
0
0
0
SuperPuma avatar
@MC MaRcI: Pedig visszagondolva az brutális játék volt
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
@SuperPuma: mai napig játszom absolute hd moddal pedig simán mai szint a grafika
0
0
0
0
SuperPuma avatar
@MC MaRcI: Én kimondottan játszani nem szerettem, viszont szerettem nézni, ahogy az ismerősök/haverok nyomják
0
0
0
0
xCube avatar
@MC MaRcI: Nem emlékszem arra, hogy elhasalt volna a játék. Maximum nem volt akkra hatalmas siker, mint az id korábbi játékai. Technológiai problémákra sem nagyon emlékszem. A gépigénye volt irgalmatlanul magas, de azt leszámítva igazáből semmi gond nem volt vele technológiai szempontból.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
@xCube: azt arra értettem hogy amit demót először bemutattak a játékról attól mindenkinek leesett az álla
és addig húzták a megjelenést hogy már majdnem standardá vált a technológia amivel a játék készült
technológiai problémához sorolnám az irdatlan magas gépigényt is
nem is nagyon volt olyan videókártya ami a megjelenéskor elbírta volna maxon
0
0
0
0
santakigyo avatar
Félek én ettől a "sok" játékidőtől. Nem mondok semmit mert hátha nem úgy van ahogy gondolom, de sejtem, hogy fogják megoldani. 😀
0
0
0
0
💬 7
SuperPuma avatar
@santakigyo: Visszatér biztos a Super Turbo Turkey Puncher minijáték 10 óra játékidővel 😊
0
0
0
0
Unstoppable avatar
@santakigyo: Én csak attól félek hogy elnyújtott platformer ugra-bugrával lesz kitöltve...😶 Nagyon áradoznak róla pedig szerintem semmi keresnivalója nem lenne egy Doomban legalább is nem ekkora mennyiségben 😠
0
0
0
0
xCube avatar
@Unstoppable: Ezt én is így látom. Ahogy a komoly háttérsztorinak sem.
0
0
0
0
Wihay avatar
@Unstoppable: Jó igaz, de akkor is lenne benne valami!

Remélem az előző részből azért tanulnak, és lesznek DLC-s kampányok amivel el lehetne több tíz órára is szórakozni!

Időlassítás, és ehhez hasonló dolgok mint jó lennének hozzá, csak egy 20 húsz órás kampány dobnának piacra akkor biztos első nap megvenném én is!
Az lenne a lényege hogy sok, és változatos ellenfelek, pályák remélem ez nem lesz összecsapott ( Kampányilag ) mint a 16'-s..

santakigyo a kérdésed/válaszod' pedig kifogástalan!
0
0
0
0
xCube avatar
@Wihay:
Időlassítás, és ehhez hasonló dolgok


Ha valami, akkor szerintem pont ez nem hiányzik egy DOOM játékból. Pont az a lényeg, hogy valós időben legyél elég ügyes és a saját játékos képességed segítsen.

csak egy 20 húsz órás kampány dobnának piacra akkor biztos első nap megvenném én is!
Az lenne a lényege hogy sok, és változatos ellenfelek, pályák


Erről szól a bejelentés.

remélem ez nem lesz összecsapott ( Kampányilag ) mint a 16'-s..


A 2016 -os rész kampánya szuper volt, nem tudom miért tartod összecsapottnak. Főleg, hogy még nem játszottál vele (gondolom én, mivel máshol a megvásárláson gondolkodtál és a hosszáról érdeklődtél).
0
0
0
0
Wihay avatar
@xCube: Így van, érdeklődtem hogy az általam talált "rövid" kampány meg-e érni az árát azóta sokan meggyőztek és valószínűleg hetek kérdése és megveszem majd!

Az összecsapásra annyit értettem hogy: nekem rövid a kampány nagyjából ennyi.. Más mindenbe nem lehet belekötni: az optimalizálás kiváló, grafika pedig eszméletlen!

Csupán azt várnám el az új játéktól hogy hosszabb legyen mint az előző!
0
0
0
0
xCube avatar
@Wihay: A rövid kampányt nem értem igazából. Egy FPS játéknál ca. 12 óra kampány szerintem nem rossz idő, főleg ha azt nézzük, hogy manapság elég ritka még a nyolc órányi single játékidő is, hacsak nem valami mondvacsinált tartalommal van megtöltve. Igazából én nagyon jól tudok szórakozni egy FPS -sel ha pusztán az akció játékmenet jó benne, a körítés másodlagos. Nagy kedvencem például a Shadow Warrior 2, ami egyértelműen időhúzós játék, ráadásul még random generált is, az akció viszont piszkosul jól sikerült, így nem vontatott a dolog számomra. A RAGE 2 is nagyon bejött, pedig sok szempontból egy rakás szerencsétlenség a játék, de a pufogtatás első rangú.
0
0
0
0
MaximumGame avatar
Gusztustalan gagyi texturákat kapunk így 2020-ban... most jönnek majd a 16-20GB os VGA kártyák de hogy minek.. amikor 6GB Vramnál nem kell semminek sem több.. kivéve a buggos szarul fejlesztett játékoknak ! Grafikát a hajukra kenhetik.. ha ronda a játék az ős Textúráktól ! Nem dobtam hasat ettől sem...
0
0
0
0
💬 25
TheMenkuPocok avatar
@MaximumGame: RDR2 megjelenése előtt megjelent screenshotok alá írtam annó, hogy a texturák lehetnének szebbek is, erre meg lehurrogtak. Most, hogy játszom még mindig ezt állítom, lehetne sokkal jobb. Oda tehetnék magukat textúra téren is, nem csak effektek legyenek 😀
0
0
0
0
xCube avatar
@TheMenkuPocok: Úgy beszéltek ezekről a játékokról, mintha csúnyák lennének, holott gyönyörűek. Azoknál a játékoknál, ahol hatalmas pályák vannak, vagy egy nagy bejárható terület, ott elég nehéz orbitális méretű textúrákkal operálni.

Ez csak egy példa, de ha egy játékban 4K textúrák helyett 8K textúrákat használnak, az nem kétszeres, hanem négyszeres teljesítménytöbbletet igényel. Minél részletesebb egy játék grafikája, annál nehezebb előre lépni, mivel a teljesítményigény nem lineárisan, hanem exponenciálisan nő.

Csak úgy általánosságban milyen konkrét játékokhoz képest kicsi a textúrák felbontása például a RDR2 -nek?

A kérdés nem konkrétan neked szól blaxphoenix, hanem általánosan azoknak, akik nem elégedettek.
0
0
0
0
Rocky12 avatar
@MaximumGame: Hát ja, én is láttam egy videót a Godfall nevezetű játékról, egyes részeknél elájultam hogy milyen (sz@r) textúrák voltak.. mert történetesen ez a játék PS5-re!! fog megjelenni. Itt tartunk?
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
@Rocky12: ugye tudod hogy az a videó egy 1évvel ezelőtti állapota a játéknak
nemrég a god of war egyik fejlesztője nyilatkozta hogy minden játék szarul néz ki és mind bugos pár héttel megjelenés előtt
ugyan is ilyenkor végzik még el rajtuk az utómunkálatokat
0
0
0
0
Rocky12 avatar
@MC MaRcI: Igen, de hát azért akkor is. Engem tulajdonképpen már semmi más nem zavar, csak az ha a textúra minősége nem olyan jó, pedig rendelkezésünkre áll egy rakás memória.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
@Rocky12: közel sem a végleges verziót láttad a játékból
és azon a videón már így is brutálisan nézett ki
egy youtube videóról meg amúgy is piszok nehéz megmondani milyen a textúrák minősége
0
0
0
0
no avatar
@Rocky12:
Engem tulajdonképpen már semmi más nem zavar, csak az ha a textúra minősége nem olyan jó...

Oly mindegy, ha optimalizálatlan egy játék, használhat akármilyen élethű textúrákat senkit se fog érdekelni, esetleg a videokártyát, hogy dupla annyi erőforrást igényel majd az amúgy is silány port.
0
0
0
0
MaximumGame avatar
@LordSzalko: És ha szuper a játék de szar a karaktered mozgása ? és idegesit akkor nem letörlöd ? Hát de...
Szart nem ér a textura és az optimalizálás ha nincs összhangban a játék !
0
0
0
0
no avatar
@MaximumGame: A fent említett szövegből indultam ki, az hogy mi másban vérezhet el egy játék az tök más téma.

Ettől függetlenül ez a textúra buzulás vicces számomra, sokaknak attól lesz jó a játék, mert szép, az hogy üres már nem lényeg. 😊 A játékosok túlnyomó többsége pont nem egy játék külseje miatt ül le játszani (ez az egészséges), így eleve a fejlesztőknek sem lételem a 4/8/12K textúra használata mert fölösleges.

Ha van dinamikus mozgás/harcrendszer és jó történet akkor közel oly mindegy mennyire csillog-villog.
0
0
0
0
xCube avatar
@LordSzalko: +1

Ezért is lehetnek sikeresek olyan címek, mint például a DUSK, AmidEVIL vagy Wrath. Plusz egy játék grafikája nem a nagy felbontású textúráktól lesz szép, hanem a designtól.
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
@MaximumGame: akkor mondj már egy példát mi lenne az elvárás grafika terén nálad?
0
0
0
0
xCube avatar
@MaximumGame: 1. Nem tudom hol láttál viselhetelenül alacsony felbontású textúrákat.

2. Nem tudom mióta mérik egy játék értékét textúra felbontásban.
0
0
0
0
MaximumGame avatar
@xCube: Pont azért adnak ki ilyen minőségben játékokat, mert ti játékosok nagy része.. szartok rá ! ilyenekkel jöttök : Hogy még nem végleges verzió... Nézzük meg a Rage első részét pl... láthattuk az milyen lett és mit igértek..
Ez hogy nagyon megnő a gépigény ez hazugság... Far Cry Primal nál is ha a 4K texturákat berakod a 1K helyett.. nem lesz 4x akkora a gépigénye ! Elég memóriád van és elég gyors akkor semmi gond vele ! Az a helyzet sok munka nekik a szar texturákat amit eddig csináltak kicserélni 4K-s ra ! Mass Effect is ilyen... Első részre odafigyeltek mindenre. Nagyon szép és igényes 2-3 nál meg már szartak bele az egészbe...

MC MaRcI46: Mondok pár játékot akár szabad téren Lévőt ! Assassin Creed Origins vagy Odessy !
vagy a Far Cry-játékok, Crysis 1-2-3 vagy a Metro 2033 és a többi része ! Régen Half Life 2 és Doom 3 idejében befosstál a minőségtől.. és érdekes ott nem zavarta őket hogy 5-7év mire jól fog menni a gépeken... vagy a Crysis nál 10évet vártunk amig szépen ment a gépeken már.. nagy felbbontásban !

Most mindenki mindent azonnal akar.. rögtön menjen minden maxon ha már megvetted 500ezerért a vga at.. és igazuk is van... de nem zavarná az embereket, ha nem menne úgy ahogy kéne. Cserébe viszont gatyádat leszarod úgy nézne ki ! Legtöbb esetbe nem optimalizálnak inkább.. és Attól fosod le a gyatyád milyen ronda és ahoz képest akad !

És nem feltétlen vagyok Grafika buzi... de régi játékok nagy része egy kis HD textura packal játszhatóbb mint a csili vili mai szarok...
Biztos azért játszok a Riddickel és a Half Life 2 vel... ennyi év után mert olyan szarok voltak akkor...
0
0
0
0
no avatar
@MaximumGame:
Mondok pár játékot akár szabad téren Lévőt ! Assassin Creed Origins vagy Odessy !
vagy a Far Cry-játékok,...

Ha már így a textúrákon vagyunk kiakadva a cikk alatt, akkor ezeket mint példa nem hoztam volna fel, Ubi pont nem dolgozik túl élethű textúrákkal, hiába nem mai címek 😊 Szépnek szép, de ezt sok játékra rá lehet aggatni, ha nálad azok a textúrák az úgymond "mércét" jellemzik. Az, hogy te utólag modolással megoldod magadnak az már messze nem a játékot jellemzi.
0
0
0
0
MaximumGame avatar
@LordSzalko: De azt jelenti, hogy készült hozzá mod.. hogy van értelme és van miért elkésziteni ! mert maga a játék hosszú távon jó ! Splinter Cell 1-2 volt régen meg a Far Cry 1 a Best of !!! És mai napig elég szépek ezek a játékok... Éveket kellett várni hogy szebb játék jöjjön ki ! És manapság nem hogy szebb jön ki.. de elég az embereknek a DX12 es Logó... Nézd meg a Cod hogy néz ki évről évre ! Csilli Villi Effektek ! De a minőség sehol nincs !
0
0
0
0
no avatar
@MaximumGame:
hogy van értelme és van miért elkésziteni !

Ezek annyira relatív dolgok, hogy kár felhozni őket. Egyéni preferencián alapulnak erősen.

Ott azért erősen bajok vannak, ha az akkori Far Cry illetve SC 1-2 számodra még mindig szebb, mint a mai címek amik nagyobb stúdióktól származnak. (Mondom ezt úgy, hogy messze mellékes a külcsín számomra, szimplán játszottam az összes említett címmel és lerí a különbség az újak javára.)
0
0
0
0
xCube avatar
@MaximumGame: Az egészben, amit leírsz nem látom a konzekvenciát. Egyszerre beszélsz a grafikai minőségről és a játékok minőségéről, ami két külön dolog.
0
0
0
0
MaximumGame avatar
@xCube: Persze mert a régi játékok mind2 ben jobbak 😀 oda figyeltek jobban a részletekre !
0
0
0
0
MC MaRcI avatar
@MaximumGame: mondjuk ebben azért igazad van hogy manapság nincs az a hű de nagy előre lépés mint annak idején
doom3 (ajánlom neked absolute hd mod bár valószínűleg már láttad)
crysis
far cry
de annak idején ha belegondolsz egy csúcs kártya mondjuk 8800ultra 150ezer forint körül mozgott
ma ennyi pénzért középkategóriát kap az ember
én bevallom grafika buzi vagyok nem is játszom olyannal ami nekem nem tetszik grafikailag
de viszont mai viszonylatban mikor egy csúcskártya közel 500ezer forint kicsit komoly lenne újra 10évet várni hogy egy játék jól fusson

inkább ami számomra zavaró hogy a játékok kinézete egyáltalán nem indokolja a magas gépigényeket
legjobb példa erre a control
ám én ezt az rtx dolgot is egy parasztvakításnak tartom
hogy minden felület csillog mintha minden vizes lenne
meg direkt rtx nélkül kiszedik a tükröződés effekteket hogy csak rtx-el lásd

pont az evil whitin 1-el játszom
és az első pályán mikor esik az eső a tócsákban gyönyörűen tükröződik a kocsi a kordon minden
ma ilyet csak bekapcsolt rtx-el látni ami vicc kategória számomra
0
0
0
0
no avatar
@MC MaRcI: Az RTX továbbra is csak egy termékkategória megnevezése, amiről beszélünk azaz RT (Ray-Tracing) ami koránt sem merül ki abban, hogy fénylik a padló mint Salamon töke. Jelenleg kiaknázatlan terület és még az első generációs kártyák vannak piacon csak, de valószínűleg egyre jobb lesz és nagyobb teret nyer majd, ha mindkét cég felől támogatva lesz a funkció. Ettől függetlenül már most is élvezetesebb egy adott játék ahol van támogatás. (Nem mint, ha létszükség lenne)

A parasztvakítás dolgot meg nem egészen értem. Ez egy technológia (nem új).
0
0
0
0
MaximumGame avatar
@LordSzalko: Nem azt mondtam hogy most szebb egy Far Cry 1-2 hanem hogy akkoribban nagyobb előrelépés volt.. a Far Cry 2 nél kopott a fegyver stb.. igaz a játék menet ott pont hiányos lett ! Hanem hogy valahogy értékálóbb a régi játék, mint kidolgozottságra mind érdeklődés felkeltésben.
Egyszerűen ott nagyokat akartak alkotni, és mivel kevés konkurencia volt. Igy nem siették el, + volt mindenből DEMO !
0
0
0
0
xCube avatar
@MC MaRcI:
inkább ami számomra zavaró hogy a játékok kinézete egyáltalán nem indokolja a magas gépigényeket
legjobb példa erre a control


A Control az egyik legszebb játék, ami a piacon elérhető. RT off is gyönyörű és nem tűnnek el a tükröződések, csak átvált screen space reflection módba.

A ray tracing nem csak tükröződések leképezésére alkalmas, hanem reális megvilágítási modell létrehozására is. Annak egyébként személy szerint én több értelmét látom, mint a tükröződéseknek (és itt nem azt mondom, hogy feleslegesek a tükröződések, de jelenleg szerintem csak erőforrás pazarlás arra fordítani a kapacitást).
0
0
0
0
Scorn Face avatar
@MaximumGame: Igen, a Mass Effect első része után, határozottan tetten érhetőek a hanyagság nyomai.
0
0
0
0
xCube avatar
@MaximumGame: Egy ideig gondolkodtam, hogy erre hogyan is válaszoljak. Először pontonként akartam választ írni, de annyira összeszedetlen az egész, hogy inkább folyamatban írom le a véleményem.

Mi játékosok nem szarunk rá, csak nem lovagolunk azon, ha egy textúra két öt pixelsorral nagyobb vagy kisebb. A lényeg az összhatás. És pont örülök neki, hogy a RAGE -et hoztad fel példának, mert az a játék world design és részletgazdagság szempontjából köröket vert a maga idejében a többi játékra. És itt nem arról beszélek, hogy a falakon nagyítóval nézve is kristálytiszták a repedések (mert ez szerintem már túlzás), hanem arról, hogy ugyan statikus volt, de minden árnyék a helyén volt, rengeteg apróság volt a terepen, nem volt tele sormintákkal, az összkép fényévekkel reálisabban festett, mint egy Battlefield 3 vagy Crysis 2. Tény. hogy az utóbbiak dinamikusabbak voltak, de nem reálisabbak.
A példáid szerintem dettó nem állják meg a helyüket, ahogy LordSzalko is írta ezeknél a játékoknál dettó voltak alacsony felbontású textúrák. A Half - Life 2 és a DOOM 3 sem az akkor elérhető legnagyobb felbontású textúrákat használta, amit a DOOM 3 esetében fel is róttak páran a játéknak (szerintem dettó feleslegesen).
A gépigény növekedést nem csak a textúrákra értem, hanem általánosan a grafika minőségének növekedésére. Annak idején hatalmas a minőségi ugrás a Quake 200 polygonból felépülő modelljei után a Quake 2 / Unreal / Half - Life 800 - 900 polygonos karaktereire, később a Quake 3 motoros játékok akár 1.600 polygonos modelljeire, majd a Half - Life 2 / Doom 3 5.000 - 8.000 polygonos fő modelljeire. 2007 -ben a nextGen konzolokon már 15.000 - 20.000, a modern AAA játékok nagy részében pedig már bőven 100k fölötti számról beszélünk és ezek még csak a karakter modellek. Most ott tartunk, hogy a mikropolygonok miatt belassul a raszterizáló renderelő, ezért is indult meg a piac a ray tracing irányába.
Egy játék optimalizálása nem arról szól, hogy Jóska és Andy leülnek pár sör mellett és receptre kihoznak plusz 20% -ot. Az optimalizálás a pályatervezésben, a modellezésben, mindenben benne van, és hatalmas részét képezi a LOD rendszer, ami véleményem szerint sokkal nagyobb probléma, mint a textúrák. Hiába írunk 2020 -at, alig van olyan játék, ami ne lenne tele látványos pop in / fade in jelenségekkel, ami számomra baromira rontja az összhatást és a beleélhetőséget.

Egy ideje eljutottunk arra a szintre, hogy a grafika annyira részletes, hogy észrevehető különbséget, minőségjavulást csak akkor tudsz elérni, ha a z elérhető erőforrások többszörösét veszed igénybe. Olyan ez, mint egy fa. A törzsből először csak néhány elágazása van, de minden elágazás után egyre több kisebb elágazás következik, amiből egy hatalmas lombkorona és ágak keszekusza hálózata alakul ki. minél távolabb mész a törzstől annál bonyolultabb és annál több az elágazás. Ha ezt nem tudod vagy nem akarod megérteni, az a te problémád. A Crysis jó példa és rossz példa is egyben. Véleményem szerint (is) egy lapon lehet említeni a mai játékokkal (4K textúrapakk nélkül is). Az viszont, hogy ilyen sok idő kellett hozzá, hogy bárki normálisan tudja futtatni, az nem a játék, hanem az optimalizálatlanság érdeme. Ha átírnák a renderer DX9 -es kódjait és shader scriptjeit modernebbekre, akkor fényévekkel gyorsabban futna. Akkor, amikor megjelent a játék, az effektek, amiket beépítettek nem voltak részei az API csomagnak, a Crytek maga ügyeskedte össze őket. Jól sikerültek, de véletlenül sem voltak optimálisak.


És nem feltétlen vagyok Grafika buzi... de régi játékok nagy része egy kis HD textura packal játszhatóbb mint a csili vili mai szarok...
Biztos azért játszok a Riddickel és a Half Life 2 vel... ennyi év után mert olyan szarok voltak akkor...


A végére mégis idézek. Az első mondatban nem látok semmilyen összefüggést. A régi játékok régen is jól játszhatóak voltak, ma is aszok, HD textúra pakk ide vagy oda. Szerintem sok ilyen pakk egyébként sem hű a játék eredetijéhez, de ez már ízlés kérdése. De akkor hogy jönnek ehhez az új játékok? Kisebb a textúra felbontás, mint egy régi játék HD pakkal? És ezért szar? De nem vagy grafika buzi... .
Én rengeteg régi játékkal játszom, de sourceporton kívül mást nem szoktam használni, azt is a kompatibilitási hibák elkerülése végett. Viszont még azt is mellőzöm ha változtat a játék mechanikáján vagy valamit rosszul emulál.
0
0
0
0
SuperPuma avatar
@MaximumGame: Lehet játékot fejleszteni akár megalkuvás nélkül is a lehető legfejlettebb technikával és csak 8K+ textúrákat rajzolni hozzá, csak akkor az lenne, mint ez előtt 25-30 évvel. A konzol/számítógép kerülne alá másfél millió forintba és egy játék lenne egy havi átlag fizetés kb, amit a legjobb esetben is 6 éven keresztül fejlesztenek.
0
0
0
0
xCube avatar
Szuper! Már látom, hogy 60+ órát fogok beletekerni 😃 .
0
0
0
0
no avatar
Jónak igérkezik. 😆
0
0
0
0
enslaved avatar
Nem vagyok igazán híve a hasonló játékoknak, de az előző DOOM mégis nagyon bejött, szóval jöjjön minél gyorsabban!!!
0
0
0
0
Unstoppable avatar
"WARNING! The Slayer has entered the Facility. All mortaly challenged personel please be advised!" 😎 😆
0
0
0
0
Apor avatar
Megláttam róla a képet az oldalon, majdnem megrémültem, hogy újra halasztják, végül megkönnyebbültem lol 😆
0
0
0
0
💬 3
Scorn Face avatar
@Apor: Na, na, ne tessék ötletet adni kérem…
0
0
0
0
Wihay avatar
Ha megmutatnám cím nélkül, csak maga a Trailer-t szerintem tízből nyolc ember azt mondaná hogy ez biztos új Serious Sam lesz.. Ami nagyon nem baj, szép grafika, csak legyen benne Vulkán api!
0
0
0
0
💬 2
YoRHa 2B avatar
@Wihay: Csak Serious Sam ban nincs doomguy 😃
0
0
0
0
SuperPuma avatar
@YoRHa 2B: Fordítva is igaz. Doomban nincs Sam Stone
0
0
0
0
no avatar
Szép és jó, csak el ne csúsztassák a hátralévő idő alatt, legyen mivel szórakozni CP-ig 😶
0
0
0
0
xHortY avatar
Reméljük minden pöpec lesz legalább annyira mint a 2016-os DooM-ba. 😃 Nekem nagyon bejött és elő is rendeltem még akkor fizikális fórmába ez is elő lessz már csak azért is mert március 19. a szülinap és úgy is lesz ott szabadság kivéve és csapatás... 😆😊😶
0
0
0
0
💬 3
no avatar
@xHortY: Én is 03.19-i vagyok, pacsi.
https://thumbs.gfycat.com/ObeseAltruisticBarracuda-size_restricted.gif
0
0
0
0
xHortY avatar
@LordSzalko: 😆😆😆Akkor pacsi viszont!!😎 Kötelező vásár neked is! 😂😂😂
0
0
0
0
no avatar
@xHortY: Már megtettem 😎
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció