Command & Conquer: az eredeti fejlesztőcsapat készíti a remastereket
Októberben az Electronic Arts felfedte, hogy a Command & Conquer felújítását tervezi. Most kiderült, hogy hamarosan új köntösben láthatjuk majd a Tiberian Dawnt és Red Alertet, ugyanis ezek lesznek az elsők, amelyek hivatalos remastert kapnak. A hamarosan érkező remasterekkel természetesen egy csomagba kerül majd minden kiegészítő is, és az EA azt is elárulta, mely stúdió készíti a felújított verziókat.
A remastereket az egykori Westwood Studios alkalmazottai által létrehozott Petroglyph Games fogja készíteni. A Westwood az eredeti Command & Conquer megalkotója, így nem is kerülhetne jobb kezekbe a projekt. Több év elteltével az EA belátta, hogy ráfér egy felújítás ezekre a játékokra és felvette a kapcsolatot az említett stúdióval, akik szintén a rajongók tudtára adták, hogy a Command & Conquer régi csapatából még mindig sokan tartózkodnak náluk, így biztosra vehetjük, hogy elkészülhet majd a játék, amelyre a rajongók régóta várnak. A stúdió elárulta, hogy céljuk a remaster és nem egy remake elkészítése.
Az egykori fejlesztőcsapat mellett Frank Klepacki szintén visszatér, akinek a játék zenéit köszönhetjük, és a remastereknél ismét betölti majd a zeneszerzői posztot.
Műfaj: Stratégia, RTS
Fejlesztő: Petroglyph Games
"We have decided to remaster Command & Conquer: Tiberian Dawn. And while this is incredibly exciting on its own, we’re also aware of how passionate the community is about the Red Alert universe. So, we will also remaster the original Command & Conquer: Red Alert™. But what about the classic expansion packs you may ask - Covert Ops, Counterstrike, and Aftermath? Well, C&C and Red Alert wouldn’t be the same without them, so all three expansion packs will be bundled with the base games into one remastered collection - without microtransactions."
Feltéve ha igaz lesz ez, bár amennyi rókabőrt és kiadásokat lehúzott az EA a C&C világáról valahol el is várható hogy ne legyen mikrotranzakció.
Petroglyph jó választás, annak ellenére hogy a Forged Battalionnal nálam melléfogtak.
Míg a Star Wars Empire at War és a Grey Goo alatt kellett és volt idő is taktikázni, az 8-bit sorozat már-már megint csak kattintós verseny lett, a Forged Battalion ezt tovább vitte és olyan szinten kattintósra sikeredett, hogy taktikára már nincs idő, sem egység tervezésre és kipróbálásra. Igaz nagy választás akkor sincs, mert kb adott hogy mit kell fejleszteni, így van egy feature ami kb felesleges, ellenben anno a Warzone2100-al ahol azért szintén megvolt a saját egység tervezés lehetősége de az irány nem volt megszabva, mehettél amerre akartál.
Remélem a C&C és RA esetében megmarad néhány hagyományos elem, esetleg kibővítik azokat valami modernebb eljárással, pl útvonalpontok megadása, egység viselkedés szabályozás (hold fire, visszavonulás).
Mikrotranzakciók.
Ha megmarad az eredeti játékmenet és csak szebb grafikát, x64 támogatást kap annak csak örülni lehet. Na meg remélni hogy nem lesz borsos ára a csomagnak.
Nekem nagy kedvenc volt ez
Mondjuk egy Generals remaster a C&C 3 grafikájával is nagyon szépen nézne ki. Annál sokkal jobb nem hiszem hogy kellene, inkább nagyobb, összetettebb pályák, mint pl a Supreme Comamnder : Fogred Alliances kiegben voltak.
igen egy kis ráncfelvarrás és összetettebb nagyobb pályák és teljesen élvezhető játék lehetne.
Amúgy ha ilyen jellegű rts kell ott a Grey Goo ha nem játszottál volna vele. Remek hangulat, eltérő oldalak, és remek átvezetővideók.