Borderlands 3: teljesítménybeli problémákra panaszkodnak a játékosok
Szeptember 13-án végre hivatalosan is megjelent a Borderlands 3, de sajnos úgy tűnik, elég sok technikai/teljesítménybeli probléma is felbukkant játék közben. A játék PC-n, Xbox One-on és PS4-en érhető el, és sajnos mindhárom platformon jelentkeznek hasonló gondok.
Megjelenés előtt csak néhányan kaptak zöld utat a 2K-től játékteszt készítésére és annak publikálására. A tesztelők mondhatni teljesen a 2K által felállított feltételek mellett játszhattak a játékkal. A DirectX 12 verziót hanyagolniuk kellett, tehát DirectX 11 mellett játszottak, és úgy tűnik, most már azt is tudjuk, mi volt ennek az oka.
A megjelenést követően rengeteg PC-s játékos kezdett el panaszkodni a játék DirectX 12-es verziójára, ugyanis sok esetben a játék el sem indul, vagy nagyon sok időre van szükség hozzá. Ezenfelül rengeteg bug, ingadozó FPS és hasonló problémák szintén akadnak, amelyek már konzolok esetében is jelen vannak. Például egy Xbox One X sem képes a stabil 60 FPS-re. Állítólag a leltár rendszer sem működik megfelelően néhány szituációban, ráadásul a hivatalos fórumokon sokan elveszett mentésekre is panaszkodnak.
A Gearbox valószínűleg már tud a problémákról, és remélhetőleg hamarosan érkezik is majd egy patch ezek befoltozására. A Borderlands 3 Metacritic összértékelése jelenleg 85, és ha a fejlesztők nem lépnek gyorsan, valószínűleg tovább csökken majd.
Műfaj: Akció, Szerepjáték, FPS
Fejlesztő: Gearbox Software
Majd talán 1 év múlva érdemes lesz kipróbálni.
Egy rtx 2080 szintű VGA sem elég a fix 60 FPS-hez egy alig szebb játékhoz,mint a Borderlands 2.
Candyland Borderlands 2 VS Borderlands 3 összehasonlitó videó(hossz:3 perc 42 sec):
[LINK]
Anno még érthető volt, mivel mikor megjelent, sok játék csak utólagos implementálással kapta meg a funkciót egy update formájában, nem alapjaiban volt megírva.
Spoiler!
Mondom, ha tényleg így működik, jövőhéttől már én fogom a garázsból árulni ezeket mert én semmit nem kérek azért hogy nálam jelenjem meg. Sőt, még a medencében is csobbanhatnak egyet a fejlesztők!
Spoiler!
Az üzleti életben senki sem jótékonykodik, az epic azért árul mindent áron alul, mert itt TE vagy az áru, akinek az adatait végső soron megveszik. És tetszik vagy sem a halálos veszedelem dolog, azért az elmond valamit, hogy az epic tulajdonosa a kínai kormány.
Ez még mindig nem magyarázza meg hogy miért fogadnának el egy exkluzivitást, látom nem esett le a lényeg. Ahhoz hogy érjen is valamit az a kedvezőbb arány, el is kell adni a játékot. Jól hangzó arányok ide vagy oda, ugyanúgy kizárják magukat a legnagyobb platformról hogy egy frissen indult szutykon áruljanak. Nem fognak közel sem akkora (reális) eladásokat produkálni, mintha mindkét platformon árulnák. Igen, mi is tudjuk hogy működik a matematika, a 12 valóban kisebb mint a 20, csak ez egy kicsit bonyolultabb mint egy általános iskolai alsó csoport dolgozata. Nem csak az a kérdés hogy a Steam mit tesz azért a 20%-kért, hanem hogy az Epic mit tesz azért a 12-ért. Mint mondtam, én 0%-kért árulnám a garázsból, de nyílván erről többről van szó.
Nem értem a torrenttel mit akarsz, semmi köze a dologhoz.
Persze, én is rekord eladással kezdenék, ha a szerződésben előre garantálják hogy X copy árát kifizetik Forknife és Tencent pénzből.
Spoiler!
Az lenne a legjobb ha mindenki áttérne végre vulkan-ra.