Az Elden Ring és a God of War Ragnarök tarolt az idei The Game Awardson
Véget ért a 2022-es The Game Awards, és bár a díjak száma alapján a God of War Ragnarök volt az idei befutó, az év játéka díjat az Elden Ring zsebelte be.
Tehát az idei díjátadó két legnagyobb nyertese a Elden Ring és a God of War volt, melyek közül az első a hőn áhított Év játéka díjat, valamint a „Legjobb rendezés”, a „Legjobb látványvilág” és a „Legjobb szerepjáték” díjakat vihette haza. A God of War Ragnarök 11 jelölést kapott, és összesen 6 kategórián (Legjobb narratíva, Legjobb betétdal és zene, Legjobb alakítás, Innováció az akadálymentesítésben, Legjobb akció-kalandjáték) belül tudott diadalmaskodni.
Az olyan játékok, mint a Stray és a Final Fantasy XIV sem távozott üres kézzel, hiszen az előbbi a „Legjobb független játék” és a „Legjobb indie debüt” díjakat, míg utóbbi a „Legjobb közösségtámogatás” és a „Legjobb folyamatosan frissülő játék” díjakat vihette haza.
Ezeken felül pedig az alábbi címek kerültek még a fennmaradó kategóriák élére:
• Játékok a változásért – As Dusk Falls
• Legjobb mobiljáték – Marvel Snap
• Legjobb VR/AR játék – Moss: Book II
• Legjobb akciójáték – Bayonetta 3
• Legjobb verekedős játék – Multiversus
• Legjobb családi játék – Kirby and the Forgotten Land
• Legjobb versenyjáték – Gran Turismo 7
• Legjobb szimulátor/stratégia – Mario + Rabbids Sparks of Hope
• Legjobb többjátékos cím – Splatoon 3
• Legjobban várt játék – The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
• Legjobb adaptáció – Arcane
A közönségszavazás végeredménye valószínűleg sokakat meglepett, ugyanis a Genshin Impact lett a nyertes, miközben másik kategóriákban nem tudott az élre törni.
Végül itt vannak még az e-sporthoz kapcsolódó kategóriák nyertesei is:
• Legjobb e-sport játék – VALORANT
• Legjobb e-sportoló – Jacob "Yay" Whiteaker (Cloud9, Valorant)
• Legjobb e-sport csapat – LOUD (Valorant)
• Legjobb e-sport edző – Matheus "bzkA" Tarasconi (LOUD, VALORANT)
• Legjobb e-sport rendezvény – 2022 League of Legends World Championship
Amennyiben kíváncsiak vagytok a jelöltek listájára is, akkor azt megtekinthetitek ITT.
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Souls-like
Fejlesztő: FromSoftware
Az elden ring meg bár nekem is tetszett, meg mint fromsoft játék rajongó amúgy is érdekelt, de szerintem közel sem volt akkora durranás mint amennyi díjat nyert, meg amennyire istenítik az emberek. Nekem továbbra is a dark souls 3 és a bloodborne a kedvenc játékom tőlük. Azokban a játékokban annyira erős volt a hangulat, és annyival sötétebb volt az egész. Az elden ring meg bár hozott pár újítást ami jó volt, főleg ami a combatot illeti, de azzal hogy open world lett a játék, szerintem többet vesztett mint amennyit nyert.
De ez csak az én véleményem. Én amúgy sem szeretem annyira az open world játékokat.
Remnant 2!!! Yeahhh. Már várom.
A Ghost of tsushima meg egy tucat open world játék. A története számomra nagyon adta és a harcrendszere pazar. A látvány elképesztő helyenként, viszont van amikor meg ocsmány ronda. Ez az unalmas sablon játékmenet és a lopakodós része kritikán aluli,sokat rontott rajta. Bár ettől függetlenül a Days Gone melett ez a kettő számomra kiemelkedő volt.
Persze ez saját véleményem 🙂
Abban igazad van, h nézőpont kérdése a dolog. A lopakodás(akármilyen furán is hangzik) a story része, mert ha Jinék csak szimplán nekirontottak volna a mongoloknak, akkor biztos, h meghaltak volna. Csak ezt a nagybátja nem látta be.
Amúgy jó játékot hozzá 😉
Ezeknél a játékoknál az időtartam nagyban függ a játék stílustól. Ha szeret az ember felfedezni, mellék küldetéseket csinálni akkor el lehet lenni vele. Annyira nem csipázom az ilyet, de ennél a játéknál belehet merülni.
Külön is belehet szerezni úgy tudom.
Enslaved:Csak szólok, h a GOW is lehet olyan nehéz, mint akármelyik dark souls 🤔
Pedig lehet egy lapon említeni a nehézséget, mert van nem egy idegesítő rész/ellenfél mind2 játékban. A GOW még normal fokozaton is nehéz tud lenni. A souls gamek meg azoknak okoz fejfájást, akik nem tudják pl, h hol bújnak meg az enemyk, akik lesből támadnak meg. De ha az ember figyelmesen körülnéz minden sarkon, akkor észre fogja venni ezeket. Ezt csináltam jópár óra DS3-azás után.
Másodszor olyan nincs, h szivatós kihívásSpoiler!
Amúgy más játékokban is szokott minimum 10-20 enemy rárontani az emberre. Valamelyik gameben még az 1-2 is sok. A souls gamekben meg csak ki kell taktikázni, h hogy öld meg őket. Ki is lehet csalni a nagyobb dögöket nyitottabb terekre. Vagy belecsalni őket liftaknákba. Vagy van millió és 1 item, amit tudsz használni ellenük. Meg vannak íjak, szóval van választék.