Az EA teljes alkotói szabadságot biztosít a fejlesztőstúdióinak
Az elmúlt években az Electronic Artsnak voltak gondjai a játékosok igényeinek felismerésével, és ez az égiszük alá tartozó, számos fejlesztőnél lévő nagy játéksorozatokra is kihatással volt. Azzal, hogy nemrégiben a kiadó visszavonta a készülő Dragon Age 4 „live service” modelljét, valamint törölte az Anthem Next projektet, a stúdióvezető Laura Miele megerősítette: készen állnak drasztikus lépéseket tenni egy, a cég számára fenntarthatóbb jövő érdekében.
Miele nemrégiben tett nyilatkozatot a jövőbeli elképzeléseiről:
Amint ebbe a pozícióba kerültem, el akartam vonatkoztatni azoktól az előzetes elképzelésektől, melyek megmondták, mely játékokba fektessünk be, és ehelyett inkább a játékosok visszajelzéseire akarok összpontosítani, véleményüket pedig a játékfejlesztés részévé tenni. Azóta számos olyan játékot jelentettünk be, melyeket a közösség szeretett volna: egy új Skate-játék, College Football, a Command & Conquer remaster, a Mass Effect trilógia felújított változata, valamint számos ingyenes tartalom a Star Wars Battlefront 2-höz.
Miközben az EA továbbra is fenntartja a végső szó jogát egy-egy játék felett, a jövőben szeretne egy jóval kreatívabb közeget biztosítani a fejlesztői számára, és bár ez a közeg mindig is létezett, ezután jóval inkább fókuszban lenne. Már nem gondolják úgy, hogy a single-player műfaj a végét járja, mint évekkel ezelőtt gondolták, és ez a sokak által szeretett játéksorozatok jövőjére nézve is több mint kedvező lehet.
Csinálják meg jól! 2023-ig még van idő!
Inkább valami tisztességes folytatásra volna igényem. A Mass Effect sorozat még nem annyira régi, hogy fel kelljen újítani, egy patch vagy maximum egy DLC bőven elég neki, hogy modernizálják, a C&C pedig 25 éves. Amennyit modernizálni kell rajta, akár csinálhatnának helyete egy új részt is.
Pontosan, ahogy írod!
Akik anno készítették a C&C1-2-3-at azok nagy része elment az EA-tól és Petroglyph néven igen csak kellemes munkát végeznek, eltekintve a Forged Battaliontól. Ők lettek behívva az EA-hoz a C&C remasterhez is, és lássuk be, remasterek között kiemelkedő munkát végeztek.
C&C folytatásban a 4 hibája miatt nem sok értelmes sztori maradt sajnos...de érdekelne, milyen történetre, kampányra gondoltál, ha mondjuk a C&C 3 mechanikáit kellene felhasználnod, tehát nem a C&C4 elb*szott rendszerét.
Az Army of Two egyik részét próbáltam de az kritikán alul futott pedig jó játék az is.
Sajna ezeknek az újragondolására nem sok esély van,pedig tényleg jó lenne.
Újra felélesztik a félig elkészült projektet? Ideje volt...
Hiszem ha látom megjelenni jó minőségben a : C&C Generals 2-t, új Sim City-t, nem elb*szott Mass Effectet, nem elb*szott Need for Speedet, új SW Knights of the Old Republic-ot.
Addig PR duma az egész....