Mégsem kerül multiplayer a Dragon Age 4-be
Fontos döntést hoztak meg az Electronic Arts háza táján, írja a Bloomberg. Látva az olyan címek sikerét, mint a Star Wars Jedi: Fallen Order, valamint az olyanok bukását, mint az Anthem, a kiadó megengedte a BioWare csapatának, hogy a készülő Dragon Age 4 egy teljesen single-player RPG lehessen. Ugyanis egészen eddig egy multiplayer alapú, folyamatosan kiegészítőkkel bővülő „live service” játék lett volna.
A Dragon Age a BioWare által fejlesztett egyik legnagyobb játékfranchise. A negyedik rész egyelőre nem rendelkezik sem hivatalos alcímmel, sem megjelenési dátummal, azonban néha-néha eljutnak hozzánk is pletykák, valamint kiszivárgott információk a készülő játékkal kapcsolatban. A multiplayer elemek visszavonása elsősorban a Fallen Order sikerének köszönhető, amelyből 10 millió példányt adtak el az első négy hónapban, ezzel megmutatva az EA számára, igenis van kereslet a minőségi single-player címekre. Másodsorban az Anthem bukása is komoly hatással bírt a kiadóra, ahol úgy látták jobbnak, ha a BioWare visszatér a gyökereihez, és minél jobb egyjátékos RPG-t farag a következő Dragon Age-ből, egy erősen szolgáltatás alapú játék kiadása helyett.
A Dragon Age 4-et még 2015-ben kezdték el fejleszteni, az EA hivatalosan pedig 2018-ban jelentette be, azóta viszont nem sok minden derült ki róla, a játékot csendes fejlesztés jellemzi. Remélhetőleg hamarosan többet is megtudhatunk róla.
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: BioWare
Ezzel a húzással be is zárhatták volna az egész BioWare-t, az utolsó elfogadható játékuk is az Inqusition volt, legalább ha minden franchise-ukat szánszándékkal tönkre akarják vágni legalább a Dragon Age legyen kivétel.