Az Assassin's Creed Mirage jelentősen rövidebb lesz a Valhallától

Szerző: xoki | 2023. August 02. | hír | 23 hozzászólás

A Ubisoft júniusban a Revelations Konstantinápolyához, illetve a Unity Párizsához viszonyította az Assassin's Creed Mirage pályaméretét, tehát ezúttal nem az újabb részekre jellemző terjedelmes, több nemzetet is felölelő óriási térképet fogunk kapni. Most pedig egy francia youtubernek, Julien Chièze-nek adott interjúja során a játék vezető producere, Fabian Salomon a végigjátszáshoz szükséges időről is lerántotta a leplet, és mint kiderült, a Valhallához képest jóval rövidebb kalandra számíthatunk.

Nagyban folynak a belső tesztelések, és Salomon elmondása szerint átlagosan 20-23 óra körül mozognak a jelentett játékidők. Azok, akik 100%-os végigjátszásra hajtanak, akár 25-30 órára is kitolhatják a játékidőt, de ha sietünk, körülbelül 20 órás élményre számíthatunk.

Mindez azt jelenti, hogy a Mirage nem csak játékmechanikák terén fogja visszahozni a klasszikus élményeket, hanem hosszban is visszatérnek a gyökerekhez. Mivel kizárólag egy városra fókuszáltak, nehéz is lenne kitölteni több tartalommal, miközben biztosan sokan örülni is fognak annak, hogy nem kell majd 100 óra a végigjátszáshoz.

Az Assassin's Creed Mirage október 12-én válik majd elérhetővé.

Assassin's Creed Mirage
Assassin's Creed Mirage
Assassin's Creed Mirage
Megjelenés: 2023. October 05. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Hozzászólások: 23
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyuri191 avatar
jó lesz ez már várom nagyon
0
0
0
0
no avatar
Igazából a minőség fontosabb. Az Originst végigjátszottam, az Oysseyt vagy háromszor, a Valhallát kb 10%-on hagytam abba. Hiába nagy, ha unalmas.
0
0
0
0
💬 2
gyuri191 avatar
@Scyllarus: énse birtam kivinni a valhallát a side questeket nem mutatta csak ha nagyon oda figyeltél az angol szövegre ez idegesitet. az odyseybe ott elvolt magyarázva a quest és mutatta is ott tök jóvolt
0
0
0
0
no avatar
@Scyllarus: Az Originst és az Odysseyt én is kitoltam az összes dlcvel együtt, a Valhallánál viszont már csak az alapjátékra volt gyomrom (így is 100+ óra ment bele). A története amúgy nem volt annyira rossz, bár a jótól azért elég messze áll 😄
0
0
0
0
PoPet avatar
Amúgy mi köze is van a Valhallának ahhoz, hogy ez rövidebb lesz? Rászólt a fejlesztőkre, hogy "Hé srácok, azé' már elég lesz"? 🙄

Spoiler!
Valhallánál, nem Valhalllától
0
0
0
0
💬 1
no avatar
@PoPet: Nekem is b*szta a szemem 😁
0
0
0
0
MaximumGame avatar
Nekem a Metro széria ami úgy érzem lehetne 200óra is :D AC val azért bármelyikkel, el lehet ökörködni, mint a GTA-szériával is :D
0
0
0
0
thug85 avatar
Én viszonylag későn ültem fel az AC vonatra, mert mikor az első kijött engem nem kötött le igazán. Néha mikor kijött új rész rápróbáltam, de nem volt az én műfajom. Az Origins volt az, amire azt mondtam hogy igen, erre elb@$zom a szabadidőmet. Nekem az Origins játékideje pont elég volt (persze az összes DLC-vel). Visszahozta azt a játékélményt mint kölyök koromban, hogy úgy kellett kicsavarni a kezemből az egeret, hogy most már aludjak. Csak akkor anyám küzdött velem, most a feleségem. Az Odyssey már határeset, de nagyon tetszett így végig nyomtam 99%-ra. De a Valhalla már sok. Jászok vele már több mint 2 éve. Mindig visszatérek, leköt mikor több, mikor kevesebb időre, de úgy érzem sohasem lesz vége. Már nem élvezem úgy a játékot, mert sokszor csak időhúzásnak tűnik.
Legyen inkább rövidebb, de kössön le, legyen tartalma. Nem minden a játékidő és a térkép mérete, nem attól lesz jó.
2
0
0
0
💬 5
downuser avatar
@thug85: Kinek a pap, kinek a papagáj.

A főtörténeti száltól kezdve összes kiegészítővel a Ragnarök végéig, összes mellékküldetéssel ~ 260 óra, durván 4 hónapon keresztül, napi 3-4 óra kockulási idővel, gyerekekkel+feleséggel 😂 igaz, anyám már nekem sem ütötte a fejem, elegendő volt az, hogy néha az asszony nyomott nekem egy Alt+F4-et és elhúzott a kanapéig 😂🤣

A túlvilágos kiegészítőt nem kezdtem el, na oda tényleg kell a plusz odafigyelés, taktika, nem mindegy milyen irányban indulsz el milyen cuccokkal. Abba is bele lehet tolni alsó hangon 90+ órát.
Számomra életem egyik legjobb vétele volt. Abszolút megérte az ár/érték/játékidő arányt.

A lótolvaj kislány az egyik legnagyobb arc a játékban, a fürödni sosem akaró "szász bajnok" és a viperatojástól hatalmasat fingó nő mellett 😃😂🤣 és ott van még a "nudisták királya" akinek segítessz abban, hogy a nem nudisták ruháit eltüntesd amíg a vízben vannak 😅

Egyet sajnálok; nincs benne New Game Plus.
1
0
0
0
thug85 avatar
@downuser: Nekem a Valhallából eddig a The Prodigy-s mellékküldetés tetszett legjobban, mármint poén szintjén. A "smack my bisop"-on besírtam.🤣
0
0
1
0
downuser avatar
@thug85: Azt nem tudom hogy tudod-e, de 😄, ha felgyújtassz a közelében valamit, akkor elkezdi üvölteni feléd; " Fire' starta' ! You are the fire starta' ! " 🤣🤣🤣
0
0
1
0
thug85 avatar
@downuser: Ezt nem tudtam, de nagyon jó 🤣
1
0
0
0
downuser avatar
@thug85: Próbáld ki, beszârsz rajta 🤣
0
0
0
0
gyuri191 avatar
Most meg nehogy az legyen hogy siránkoznak hogy túl rövid lett
0
0
0
0
💬 2
kismadar avatar
@gyuri191: Valamiért mindig síránkozni kell az embereknek, ha nincs belekötni való egy játékba, akkor is talál valamelyik réteg. 😅
1
0
0
0
gyuri191 avatar
@kismadar: Pontosan 😁😁
0
0
0
0
yorgash avatar
Én annak a híve vagyok, hogy lehet egy játék open world, és akkor elhúzódhat akár 100+ óráig is egy végigjátszás, de ennek vannak feltételei.
1) Szinte csak olyan szerepjátékoknál működik, ahol tényleg számít a felszerelés, nem skáláznak veled a szörnyek SE a felszerelés, így megéri néha hülye zeg-zugokba bugolni.
2) A történet egységét ez nem bonthatja meg vészesen; legyen egy fő szál, amit - akár több féleképpen is, de - el kell érned, nem pedig csak egy végcél, aztán keringj úgy, hogy semmi nem köt oda.
3) A fő szál nem elhanyagolható hozadéka, hogy a mellékküldetések se legyenek a setting ellenfelévé, ne törjék meg a világ összképét, és ne repetitív "mindenhol van egy barlangvadászat, 2 szörny összetevő, egy boss fight és egy badita tábor, kész a side quest sor" küldetésekből álljon. Ha kell, akkor a fő történethez alternatív megoldásokat találhass, illetve információkat róla.
4) Élettel teli városok, amik nem csak "szigetként" léteznek, és ezzel együtt NPC-k, akik nem kopi-paszta lakosok. Igenis legyen értelme beszélni velük.
5) Ne az legyen, hogy A, B és C városokat találod meg először, a környékén persze minden gyengébb, de ahogy haladsz a továbbiak felé, úgy erősebb minden a környező területen. Vegyüljenek a dolgok, a fontos főváros ne csak az elején, hanem később is érződjön úgy, hogy fontos és erőteljes, és a "szörnyek" vagy egyéb jószágok, amik mondjuk fenyegetik, ne már hogy az elején még erősnek számító lények, később meg 1 hit KO-k.

Ezzel egy jó egységet alkothatnak, kiegészítve esetleg játékmenetben is jó megoldásokkal (akár akciódús, akár nem, de nem buttonmash harcok, fejlődésrendszer) és egy-két játékban egészen el van találva - például a Witcher 3 - egy része (karakterek, mellékküldetések, városok), másban a "megérheti kalandozni, esetleg furcsa helyre betévedni" rész sikerült jobbra (egy-két Bethesda alkotás). Volt, hogy a mellék- és főküldetések, hozzájuk tartozó NPC-k, esetleg az ő szerepük változása lett egész tetszetős (Fallout 1-2 leginkább, ami eszembe jut) Együtt még ritkán sikerült, persze teljesen érthető módon, mert iszonyatosan időigényes lenne ennyi tartalommal feltölteni egy játékot.

Az viszont, amikor ott a sandbox open world, csak hogy rengeteg mászkálással érd el azt, ami lényegében az egyetlen lehetőséged, közben minden sivár, kihalt, mesterséges, "kötelező" NPC-kkel, küldetésekkel, jelentéktelen és önmagukat ismétlő városokkal, amit összes szerepe a világban nulla, na az nem kell.

Hogy a témánál jobban maradjak: Az Assassin's Creednél ez szerintem (a 100% vadászat bullshitet leszámítva) nagyon nehezen működne; egyszerűen nem elég szerepjáték ahhoz, hogy megérje a végtelenségig keresni az erősebb felszerelést, csupán szinteket vadászni pedig dögunalom.
Az Odyssey-nek is épp ez lett a veszte (számomra legalábbis) egy idő után.
0
0
0
0
Pokman avatar
Na ***a, végre egy AC amiben tényleg eltöltenék jóval több mint 100 órát, ÉS NEMCSAK ÉN, erre meg kapjuk a pofoncsapást. Amúgy a végigjátszáshoz eddig sem kellett 100 óra, történetet 30-50 óra alatt max le lehetett tudni, a 100+ óra a kimaxolásra kellett. Eddig legalább olyan játékot kaptunk amiben ellehettél 100 órákat is, és most ugyanannyi pénzért tized akkora játékot kapunk.....
0
0
0
0
💬 4
MrPAYER avatar
@Pokman:
ugyanannyi pénzért tized akkora játékot kapunk.....


Nem teljes árú a Mirage, 49.99€
0
0
0
0
Pokman avatar
@MrPAYER: Hát az még mindig csak 10 euró, mert Odyssey és Valhalla is 60-al kezdett. Amúgy nem az a bajom hogy nem olyan kurva nagy, de azért ennek a játékidőnek legalább a duplájára számítottam.
0
0
0
0
MrPAYER avatar
@Pokman: 2023-ban egy AAA játék 70 euróról indít.... Steamen egyetemről frissen menekült 3 db junior "developer" által összetákolt pre-alpha beta delta omega v0.0001 in development in progress hulladékok indulnak 40-ről. Szerintem baráti az ára. 60 euróért anno az AC1/2/Brotherhood/Revelations/Rogue/Unity/Syndicate sem volt hosszabb. Sőt, ha az új RPG trilógiából kivennénk a kötelező másfél-két órás fő küldetés előtti side mission hajhászást és a további ölj meg 3 vaddisznót hozz vissza 6 makkot feladatokat mire eléred a szint követelményt még lehet ilyen hosszúak sem lennének mint ez.

Én is jobban szeretem az új RPG részeket de most örülök ennek a tematikának, kicsit meguntam mostanra ezeket a lélektelen, üres, semmitmondó átvezetőkkel tarkított cutscene-jellegű történetvezetést és végre motion capture minden, nem minden átvezető olyan mintha előre beprogramozott robotokkal beszélgetnénk ( a főhőst is beleértve) nulla mimikával.

Jövőre úgyis jön az AC Codename Red valszeg a Valhallától is brutálisabb mennyiségű szabadidő pusztító feladatokkal...addig is most ez legalább kicsit más.
2
0
0
0
Pokman avatar
@MrPAYER:
Sőt, ha az új RPG trilógiából kivennénk a kötelező másfél-két órás fő küldetés előtti side mission hajhászást és a további ölj meg 3 vaddisznót hozz vissza 6 makkot feladatokat mire eléred a szint követelményt még lehet ilyen hosszúak sem lennének mint ez.
Ez így egyáltalán nem igaz. Csak ha magát a főküldiket csinálod is 30 órás, ha beleveszed az összes DLC-t pedig már legalább 50. És ezek nem a fuss ide gyűjtst makkot fuss oda add el horgászni küldetések, hanem tényleg a főtörténet. Odyssey azt hiszem még ennél is több, Origins viszont kevesebb. Bár az igaz hogy az Odyssey előtti címek szintén ilyen rövidek voltak, mármint csak a történet. De itt most kapsz egy kb 25 órás játékot minden mellék feladattal együtt? Oké, az előző 3 már túl hosszú is volt ha ki akartad maxolni, de most meg túlságosan is viszavettek. Nekem az arany középút valahol a kettő között lenne. Ez amúgy is az elejétől fogva egy személyes vélemény volt, nem pedig gyűlölködő komment.
0
0
0
0
PoPet avatar
Számomra single player játék esetén az ilyen 16-20 max 24 óra ami a pont jó kategória. Nyilván vannak játékok amiket még játszanék tovább is, a Hogwarts 30 órája is elrepült, de akkor meg simán lehet, hogy felhígulna csomó játék sztorija, és végül nem lenne annyira jó az összkép. Pl a Detroit és az Uncharted 4 sem lehet több ilyen 16-18 óránál, és nyomtam is volna tovább őket, de a FarCry 3, Star Wars Jedik, Spider Man is ilyen max 20 körül lehet, és azok meg bőven jók is úgy.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció