Az Activision Blizzard 2017-es bevételének több mint fele mikrotranzakciókból származik
Szerző: xoki | 2018. February 10. | hír | 13 hozzászólás
Az Activision 7 milliárd dollár bevételre tett szert 2017-ben, amely egy hihetetlen nagy szám, de ha figyelembe vesszük, hogy az olyan játékoknak köszönheti ezt mint az Overwatch, a Hearthstone, vagy a World of Warcraft, azért annyira már nem meglepő.
A legérdekesebb adat, hogy ebből a 7 milliárd dollárnyi összegből 4 milliárd játékbeli vásárlásokból származik, és ami ennél is érdekesebb, hogy ebből 2 milliárd dollár eléréséhez nem kellett egy új nagy címet sem a piacra dobniuk. További két milliárd dollár a Candy Crush játékoknak köszönhető, de a Call of Duty WWII és a Destiny 2 a korai problémák ellenére szintén a sikerük részét képezi.
Overwatch
Megjelenés: 2016. May 24. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Hozzászólások: 12
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ezzel nem teljesen értek egyet. Mert szándékosan úgy csinálják, hogy nehéz legyen vagy inkább lehetetlen és frusztráló, mert gyenge az alap fegyver/páncél. De ha veszel jobb fegyvert máris könnyebb.
+ pont hogy a LOL (is) az ahol egy fél vagyonért megvehetted az összes karaktert/rúnát és semmit sem kellett farmolni.
Olyan, mint egy plusz szolgáltatás. Ha akarod, megveszed, ha nem akarod, nem veszed meg.
Akik szeretik azt a játékot, és sokat játsszák, azoknak jobban megéri.
Persze online játékoknál más a helyzet, amennyiben csak látványelemekről van szó, ilyenkor még a lootboxokkal sincs baj, feltéve, hogy nem alakul ki olyan nevetséges piaca ezeknek a skineknek, mint például a CS:GO-ban.
Itt a cikk megemlítette a World of Warcraftot. Sok függő van, aki rengeteget játszik rajta, és vannak, akik ennek ellenére is megveszik a karakter boostot. Azért, mert nem erre szánják az idejüket, hanem másra. Mindig el lehet valamivel ütni az időt, és folyamatosan jönnek még a frissítések is.
Még büszkén felvállalják és fejlesztik úgy a játékokat, hogy minél több pénzt húzzanak le az emberekről.
A fizetős DLC-ket sem amik mostanság inkább látszanak úgy készülni, hogy az alap játékból kivett dolgok kerülnek vissza, pénzért.
Nem úgy mint régen, hogy komplett játékok voltak, külön történeti szálakkal és helyszínekkel, fél áron.
Lassan már a játékokbeli szint lépés és feladatok is azok lesznek, hogy vegyél mikrotranzakciokkal valamit, amire nincs is szükséged, csak eztán haladhatsz tovább.
Az fizetős Alpha verziókat és örli akceszt is megszüntetném. HakuDragon jól leírta itt erről a véleményét egy másik cikk alatt. Teljesen egyetértek vele. A fejlesztők a bugos szarjukat adják el még a kiadás előtt.
Nem beszélve az olyan játékokról amikben kispórolják az egy játékos kampányt, vagy hanyagul össze csapják mint a BF 1-ben, Szar Warsokban.
Bár ha azt nézzük az AC története is olyan, hogy inkább kár bele rakni és erőltetni. Annak ellenére, hogy pont a történtre kellene ráfeküdni.
Nem tudom mire megy el a pénz játék fejlesztéskor. Ha nem a töreténetre akkor biztos a stabilitásra, nem? Hát tényleg arról híresek a day 1 patchek meg majd a 3.0-s verzió után lehet bug mentesen játszani...
Vicc ami itt folyik. Az ilyet nem szabadna támogatni, mert ilyen játékok lesznek csak már...