Assassin's Creed Valhalla: több klasszikus játékelem is visszatér

Szerző: xoki | 2020. May 14. | hír | 19 hozzászólás

A 2017-es Assassin's Creed Origins megjelenésével a Ubisoft alaposan átalakította a népszerű széria egyes elemeit, és megpróbáltak egy RPG-t kovácsolni belőle. Ez sokaknak tetszett, de természetesen olyanok is vannak, akik szerint ezzel teljesen eltértek a széria ismertetőjeleitől.

Az ikonikussá vált rejtett penge az RPG vonalnak köszönhetően többé nem jelentett azonnali gyilkosságot attól függetlenül, hogy teljesen észrevétlenül támadtuk meg a célpontunkat. Az Assassin's Creed Valhalla kreatív igazgatója, Ashraf Ismail a Kotakunak adott interjúja során fedte fel, hogy a Valhalla megjelenésével ismét visszatér ez a fontos orgyilkos technika, több hasonló fontosságú, klasszikus játékelemmel egyetemben. Például ilyen lesz még a tömegben történő rejtőzködés.

A konkrét játékmenetről még nem rántották le a leplet, de egyre bíztatóbbak ezek az apró kis részletek, amelyek alapján a Valhalla akár a széria egyik legjobb részévé is válhat.

Assassin's Creed Valhalla
Assassin's Creed Valhalla
Assassin's Creed Valhalla
Megjelenés: 2020. November 10. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Hozzászólások: 18
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gigazte avatar
Tehát kapunk egy vikinget, aki a tömegben bujkál... 😂 Pont ez az a játékelem, amit a hátam tetejére se kívántam volna ebben a témában! Kezdem azt érezni, hogy kapunk egy össze vissza szedett vedett gameplayt, hogy nehogy már valamelyik tábornak ne tetsszen a játék!
0
0
0
0
💬 17
tivike avatar
@gigazte: Ebből a nézőpontból nagyon vicces. 😃
0
0
0
0
no avatar
@gigazte: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
gigazte avatar
A rejtett pengével különösebb problémám nincs is, mert one hit-eltem az Originsben is, és az Odysseyben is. Legalább itt a Valhallában ezt nem kell fejlesztgetni! Az a baj, hogy szerintem lesznek olyan köcsögök, és sok esetben rád erőltetik majd a tömegben bujkálást...
0
0
0
0
Apor avatar
@gigazte: " Tehát kapunk egy vikinget, aki a tömegben bujkál "

Leköptem a monitorom sajtos tésztával, úgy felröhögtem ezen a szövegen 😆
0
0
0
0
gigazte avatar
@Apor: Küld el a számlát, ha valami gondja lett! 😆
0
0
0
0
enslaved avatar
@gigazte: Na de egy viking bujkál majd a vikingek között, így nehéz lesz felismerni (max. a szakálláról)😀 Azért várjuk ki a végét, az előző két rész zsenialitása után csak nem adnak ki valami sz@rt, amolyan egyveleget, amiben minden régebbi rész eleme visszaköszön, csak nem alkotnak majd egy egészet. Mondjuk a vikingekre azért jellemző volt a káosz, de azért nekünk ne azt hozzák el ide. Javaslom megnézni az Erik a viking c. filmet ez ügyben😂
0
0
0
0
gigazte avatar
@enslaved: Eddig pedig nagyon úgy tűnik. Nekem már az se tetszett múltkor, hogy a fanyalgók miatt fogják magukat a fejlesztők, és bejárható területet az Odysseyhez mérten lekicsinyítik, ezzel egyetemben a felfedezni valókat is megcsappantják, mert xy nem akar annyi időt tölteni egy open world játékban... Őszintén ezt ki nem szarja le? Most az szív ezzel, aki szeretett felfedezni, és örömmel ült a 100. óra játékmenet után is... Most meg kapunk majd körülbelül egy 40 órás játékmenetet, ahol jóval kevesebb küldetés van, mert egyeseknek az se tetszett! 😂 Aztán tetejében fogják magukat és visszaraknak olyan elemet, ami ebbe a vikinges korszakba nem illik bele! Na meg még hol van a megjelenés, ki tudja hány ilyen cikk jön még! Remélem azért a régi, és az új mechanikákat annyira nem fogják összemosni, vagy legalább csinálják meg választhatóvá, aztán aki akarja az a régi játékstílusban játszik, aki nem az az Originsel bevezetettel!
0
0
0
0
enslaved avatar
@gigazte: A helyszín nagyságával kapcsolatosan nekem az a véleményem, hogy nem baj ha kisebb lesz, amennyiben nem lesznek annyira ismétlődőek a küldetések mint az előző kettőben. Most a Division 2 - vel is úgy vagyok, hogy azért nem lesz vége soha, mert jönnek az újabb küldetések, csak éppen ugyanazokat a pályákat kell bejárni megint mint amiket már eddig is, ami egy darabig még oké, de azután átcsap némi monotonitásba, és az ember már leteszi egy-két ismételt küldetés után a játékot. Az Odysseyben olykor már csukott szemmel másztam hegyeket, úsztam át egy hosszabb szakaszt a tengeren, miközben nyomtam, olykor kitámasztottam a kart. Nem akarok már 400 órás végig játszást, ami önismétlődő.
0
0
0
0
gigazte avatar
@enslaved: 80 óra körül járok, de eddig szerencsére nem jött át a monotonitás. Szerencsére van más játék is, amivel párhuzamosan játszok, szóval lehet azért is van. Elismerem vannak ismétlődő feladatok, küldetések, de én élvezem annyira a helyszínt, a korszakot, és az atmoszférát, hogy tovább lekössön. Talán később se jön elő ez a dolog. Ami a Division 2-t illeti nálam teljesen más kávéház. Végigvittük a sztorit, aztán ott is hagytam! A végigjátszás alatt is általában más témákról beszéltünk, annyira nem jött át az egész. Első 10 órában kötött az csak le!
0
0
0
0
enslaved avatar
@gigazte: Várjál akkor még, közel sem vagy a 400 órához az Odyssey - nél😆
0
0
0
0
gigazte avatar
@enslaved: Valószínűleg nem is leszek, mert jelenleg csak egy végigjátszás van tervben dlckkel együtt! 😆
0
0
0
0
enslaved avatar
@gigazte: Hogyan lehet itt képet beilleszteni saját gépről?
0
0
0
0
gigazte avatar
@enslaved: [LINK] Például ide is tudsz. Feltöltöd, és kirakod a PNG, JPG végződésű fájlt.
0
0
0
0
enslaved avatar
@gigazte: [LINK]
Köszi.
0
0
0
0
gigazte avatar
@enslaved: Azért kemény, azt kívánom a Valhallában is legyen bőven játékidőd! 😃
0
0
0
0
enslaved avatar
@gigazte: Köszi. Éjszakánként biztosan hajtani fogom majd, aztán majd a játék eldönti, mennyi lesz a végén benne.
0
0
0
0
no avatar
@gigazte: Körülbelül ugyanez a véleményem.Mindenesetre elég halva született ötlet ez a tömegben bújkálás.Eleve ezek az északi népek elég magasak voltak már akkoriban is.Biztos nehéz lehet kiszúrni egy az átlagnál 20 centivel magasabb szakállas ápolatlan szőke fickót.Ennél már csak az lenne nevetségesebb,ha Shaq akarna elvegyülni az olaszok között.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció