A Ubisoft tisztázta az inaktív fiókok törlésével kapcsolatos információkat

Szerző: xoki | 2023. July 25. | hír | 10 hozzászólás

Tegnap olvashattátok, hogy a Ubisoft megerősítette egy inaktív felhasználói fiók törléséről szóló email valódiságát, amely nem meglepő módon elég nagy port kavart a játékosok körében. Szerencsére a The Verge emiatt gyorsan felvette a kiadóval a kapcsolatot, a Ubisoft pedig azonnal tisztázta is a dolgokat.

A használati feltételek alapján a Ubisoft akár 6 hónap teljes inaktivitás után már törölhetné az adott fiókot, de most megnyugtattak mindenkit, hogy nem fognak minden esetben ilyen lépéshez folyamodni. A hivatalos közleményükből kiderült, hogy már évek óta a GDPR követelményeinek megfelelően hajtják végre a fiókok törlését. Irányelveik összhangban vannak a jogi követelményekkel és az iparági szabványokkal is, és mindez a játékosok csalások elleni védelméül is szolgál.

A fiókok törlése nagyon szigorú folyamatot követ, és előtte figyelembe veszik a játéktevékenységet, a játékkönyvtárakat, az inaktivitási idő hosszát, és hogy az adott felhasználó aktív előfizető-e. Bármiről is legyen szó, a végleges törlés előtt három emailt fognak kiküldeni, és állításuk szerint sohasem töröltek még olyan fiókokat, amelyek 4 évnél rövidebb ideig voltak inaktívak.

A Ubisoft külön kiemelte, hogy a vásárolt játékokkal rendelkező fiókokat nem érinti a törlés. Emellett fontos, hogy például a Steamen fellelhető Ubisoft-játékoknak köszönhetően szintén aktív státuszba lép a fiók.

A kiadó közleménye nincs összhangban a használati feltételeikkel, így nem meglepő, hogy sokan még mindig féltik játékaikat. A PC World 2021-es történetében szereplő felhasználó két évig volt inaktív, és így több száz dollárnyi játéka tűnt el. A Ubisoft állítólag gyorsan felvette a kapcsolatot a történetben szereplő felhasználóval, és remélhetőleg gyorsan orvosolni tudták a helyzetet. Reméljük, ezentúl nem fog hasonló esetre sor kerülni.

Hozzászólások: 10
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cabus26 avatar
Csak egy uborkafos 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
0
0
0
Fishman avatar
Kemény is lett volna ha úgy járnak el mint ahogyan emlegették :)
1
0
0
0
💬 4
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
@Fishman: Vicces hir volt, minden hiroldal atmasolta egymastol a "szenzaciot", ahelyett hogy 1 is megkerdezte volna elobb a Ubisoftot rola... Mar-mar olyan helyzet allt most elo, hogy kezdem megsajnalni a Ubisoftot 1 picit. :D
2
0
0
0
Fishman avatar
@HeyJoe-PCRPG-HUN: Igen picit én is megsajnáltam őket, meg magamat is a megvett gamek miatt a platformjukra :)
0
1
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
@Fishman: Azert csak magadat okolhatod, hogy minden kacsa hirnek felulsz. :D
0
0
0
0
X9K338DA avatar
@HeyJoe-PCRPG-HUN: Nem igazán volt kit megkérdezni. A saját Twitterükön is elég ellentmondásosak voltak a témával kapcsolatban, amikor egy felhasználó kérdőre vonta őket elég egyértelműnek látszott a válaszukból, hogy a játékokkal rendelkező fiókokat is törlik. Ez csak két esetben lehetséges:

1. ha eredetileg tényleg törölni akarták az összes inaktív fiókot játékostul, mindenestül, aztán a közfelháborodás hatására meghátráltak.

2. ha az Ubinál sem tudta mindenki, mit is akarnak csinálni, és valaki félrekommunikálta a dolgot.

Mindenesetre az Ubi elég g*ci cég, szóval én az első felé hajlok.
3
0
0
0
downuser avatar
Ezek szerint az Ubisoft, Sir Robin módjára bátran elfutott?
0
0
0
0
💬 2
Pokman avatar
@downuser: Ez mindig is így volt, csak valamit itt valakik nagyon félreértettek és olyan hírt közöltek amiről semmit sem tudtak.
3
0
0
0
xCube avatar
@downuser: Nem értem a párhuzamot.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció