A Ubisoft törölni fogja az inaktív felhasználók játékait és fiókját
Rengeteg pozitívum szól a digitális játékok mellett, de sajnos több negatívum is társul ezekhez. A legtöbb esetben kénytelenek vagyunk eleget tenni a digitális platform szolgáltatója által megszabott feltételeknek, ami sok esetben azzal jár, hogy a megvásárolt játékok valójában sohasem lesznek örökre a miénk.
A Ubisoft nemrég megerősítette, hogy törli az inaktív felhasználói fiókokat, és azzal együtt a játékokat is. Egy Twitter-felhasználó, @PC_enjoyer közzétett egy képernyőképet, amelyen a Ubisoft Support levele látható. Eszerint hosszú inaktivitása miatt 30 nap múlva zárolni fogják a Ubisoft Connect fiókját, hacsak nem szakítja meg a folyamatot egy újbóli bejelentkezéssel, majd az emailben látható Cancel Account Closure gombra kattintva. Az email valódiságát a Ubisoft is megerősítette.
Valójában ezzel nem is lenne probléma, hiszen több, hosszú évek óta teljesen elhagyatott fiók található a kiadó adatbázisában. Azonban olyanok is vannak, akik nem játszanak folyamatosan frissülő Ubisoft címekkel, vagy egyszerűen csak nagyon régen vásároltak valamit az áruházukból. A figyelmeztető emailt pedig könnyű figyelmen kívül hagyni, hiszen sokan adathalász kísérletnek nézhetik.
Mégsem fogja törölni az inaktív fiókokat a Ubisoft - egy feltétellel
Megveszed es csak ugy kitörölné...
Mégsem fogja törölni az inaktív fiókokat a Ubisoft - egy feltétellel
Most jött ez a friss hír.
Egyébként megint csak azért mehet itt a vita, mert aki a cikket írta nem nézett utána a dolognak, és félinformációkat közölt.
Tehát az aprócska részletek amik kimaradtak (forrás: Ubisoft):
- "The account’s libraries: accounts that include purchased PC games are not eligible for deletion"
- "We have never deleted accounts that have been inactive for less than 4 years"
Ha valaki angolul nem tudna:
- Nem fognak törölni olyan accountot amin bármilyen korábban vásárolt játék, vagy aktív előfizetés van
- Ezek hiányában is csak a 4 évnél hosszabb ideje inaktív fiókokat törlik
Ezeken kívül figyelik még azt is, hogy játszottál-e már rajta korábban.
Szóval meg lehet nyugodni. A kommunikáció szar volt a Ubisoft részéről, de nem ég a ház.
Magyarul akkor megint egy nesze semmi fogd meg jól cikk jelent meg, hát így azért mindjárt máshogy hangzik. 😅
De amúgy igen, és amelyik oldalról ezeket írtam, az ez előtt a cikk előtt hozta le az infókat, szóval simán csak rá kellett volna keresni, hogy "ubisoft account delete", és már is naprakész infók jelennek meg.
Én se innen szoktam jobbára értesülni ezekről a dolgokról, de pont most végeztünk a konyha felújítással, és pont ezen az oldalon láttam először a cikket. 😅 Mondjuk már megszoktam, hogy az itt olvasott cikkek egy részéből pont a lényeg hiányzik. Meg amúgy is kell a kattintás vadászat, meg a komment áradat a bevételhez, szóval így utólag ezt is megértem. Na mindegy fáradt vagyok, ha nem dörögne, villámlana már rég aludnék.
De miért? Ez kimondottan felesleges bonyolítás.