A Ubisoft szerint nem a DRM a magas CPU-használat oka
Korábban már olvashattátok, hogy sokan panaszkodnak az Assassin's Creed Origins magas CPU-használatára.
Mivel a Denuvo feltöréséhez egyre kevesebb idő szükséges, a Ubisoft a VMProtectet is hozzácsatolta a meglévő védelemhez. Ennek kombinációja pedig 30-40%-os további kihasználtságot is okozhat, legalábbis egy cracker állítása szerint.
A Ubisoft nem hagyta szó nélkül a híresztelést, a Steamen publikált közleményében az alábbi olvasható: „Megerősítjük, hogy a másolásvédelem, amelyet az Assassin's Creed Origins PC-verziója tartalmaz, nincs észrevehető hatással a játék teljesítményére.”
A játék gépigénye azért ilyen magas, mivel a játék hatalmas és gyönyörű, töltőképernyők nélküli világának megjelenítéséhez elengedhetetlen például a magas CPU-használat a stabil 30 FPS eléréséhez.
Tehát a Ubisoft szerint a DRM nincs hatással a teljesítményre, viszont azért elég érdekesen fejezték ki magukat: „észrevehető hatással”. Tehát most ezzel azt akarták mondani, hogy nem észrevehető, de azért mégiscsak hatással van rá?
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
"A játék gépigénye azért ilyen magas, mivel a játék hatalmas és gyönyörű, töltőképernyők nélküli világának megjelenítéséhez elengedhetetlen például a magas CPU-használat a stabil 30 FPS eléréséhez." - Jah, mert a GTA V-ben nincsenek hatalmas terek mi!? Mégis ***szép és ott nem zabálja szanaszét a processzorod a game, főleg, nem csak 1 magot, ami mellett lehet neked 16 magos géped is, ha az első mag már megfogja az egész rendszert... :/
Poénos hogy a magas cpu használat elengedhetetlen a stabil 30 fps eléréséhez, micsoda kijelentés 😃 2017 sokan törekednek 30 fps-re 😃 Már a 60 stabil fps-re kéne az ubisoftnak törekedni.
" Tehát most ezzel azt akarták mondani, hogy nem észrevehető, de azért mégiscsak hatással van rá?" Miért, jobb lett volna ha azt nyilatkozzák, h 1általán nincsen hatással? Akkor is tuti hazugoknak nevezné őket 1 rakás nagy tudós gamer, ám akkor viszont legalább igazuk is lenne. 😊 Kivételesen teljesen korrekt volt az Uborka, az ilyen játékok pedig valóban proci igényesek, nem tudom ezen miért kell meglepődni, már annó a GOTHIC 3 is ilyen volt (proci igényes, mondjuk ott nem is optimalizáltak nagyon a megjelenés előtt), v. pl. újabbak közül a Witcher 3 is.
Másrészről, ha a játék maga okoz ekkora nagy, mondhatni szélsőségesen nagy proci használatot olykor, akkor valószínű itt is optimalizálni felejtettek el..., v. túl sokan próbálják tolni elavult procival ezt a vadiúj játékot.
Uborkától mást nem is vártunk, de most legalább úgy maga a játék jó.
Play
Megnézem Kik-en az üzeneteim
Oszt in-game vagyok. 😃
Ubisoft sose volt híres az optimalizálásról.... Érdemes megnézni ezt a videót, elég sok lejöhet belőle 😃
Azért elég nagy szemétségek folynak itt a pc iparban. Egy játékot jól bereklámoznak, minden örül hogy milyen jó grafika milyen király játék. Előrendelik sokan a videó láttán mert vérszemet kapnak, de megjelenéskor meg elég nagy dowgrade üdvözli a vevőket.
Viszont a mostani patch hozott némi javulást, nagyobb platzon még mindig látok 25 alatti FPS-t, de a többi helyszínen javult a helyzet. Remélem pár patchen belül sikerül szinte tökéletesre faragni. 😃