Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok!
Hogyan lehet beállítani,hogy a videókártyához még + memóriát tudjak hozzárakni??Mert hallottam,hogy mondjuk van 1 256 MB-os videókarim és még + 256 MB RAM-ot hozzálehet rakni de nem tudom hol és hogyan kell.
Előre is köszi!!
0
0
0
0
zelcsi avatar
oda van írva hogy az! : WLAN : 54 Mb/s (802.11b/g)
0
0
0
0
Peterboy90 avatar
Hi ez a laptop wi-fis? honnan tudom hogy wi-fis egy laptop?

[LINK]
0
0
0
0
Ferrari avatar
10 000-et biztos h megér.
0
0
0
0
blizzard avatar
Hello. Jo ez a monitor 10.000ft-ért?
ACER AL1716 Wide monitor?
0
0
0
0
BoyLeR avatar
megoldódott a porbléma szal kitöröltem😃
0
0
0
0
no avatar
hello elég láma vagyok nemtudom van e olyan program ami mutatja hogy terhelés alatt mennyi wattot eszik a gépem ha igen valaki segithetne hogy mi a neve
0
0
0
0
no avatar
hello elég láma vagyok nemtudom van e olyan program ami mutatja hogy terhelés alatt mennyi wattot eszik a gépem ha igen valaki segithetne hogy mi a neve
0
0
0
0
Flash avatar
Sztem kicsit túlhúztad, vagy lehet h egy kicsit melege is van.
Am nálam a ccc szart sem ér, én inkább a Riva tunert ajánlanám.
0
0
0
0
no avatar
figyu nekem villog a képernyő (még nem teszteltem a GTA4-el)
Netezek és egyszer csak elkezd villogni a képernyő meg nem szokott néha válaszolnia CCC
Most mivan?
0
0
0
0
no avatar
akkor oks mingyá tesztelek a GTA4-el.
0
0
0
0
Lizard avatar
nincsen semmi, kipróbáltam ahogy állítgatom a clock-okat az úgy változik: úgyh no para
0
0
0
0
Lizard avatar
Hm ez érdekes, passz..! igen 625nek kéne lennie
0
0
0
0
no avatar
és amúgy a overdrive legalján nekem mér azt irja a Gpu Clock-ra hogy 500MHZ
625nek kéne lennie nem?
0
0
0
0
Lizard avatar
igen, azért ebben a melegben nem árt!nálam pl 30 fok van a szobában😀
0
0
0
0
no avatar
és teszteljek előtte?
0
0
0
0
Lizard avatar