Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
hát jó csak az a baj hogy nemtom meik udf-be
0
0
0
0
BiGame avatar
ööö ezt STAD-tudja de ahogy elmondta az a lényeg, h UDf-be kiírod, nemtom meikbe, és miko kész ne iso-legyen a dvd-n hanem telepítőfájlok!
0
0
0
0
no avatar
am most az a problémám hogy letöltöttem az ashampoo burning 9.5 -öt és ki akarom irni a windows 7-et úgyhogy bootolható legyen csak nemtom hogykell.
Légyszi segíts már mert itt elléggé sok mindent bekell állítani.
0
0
0
0
BiGame avatar
én csak nero-val meg imgburn-el csináltam mással nemtok!
0
0
0
0
no avatar
de itt nem olyan módvan .
most az ashampoo nál vok
ott olyan van hogy Udf:Nincs
Udf 1.02
Udf 1.50
UDF 2.50
UDF 2.60
meiket válaszam ?
0
0
0
0
BiGame avatar
ha még a ps-témánál vagy akko amit kicsomagoltál azt írd ki udf/iso-módba!
0
0
0
0
no avatar
és udf-be irjam ki ?
és az iso-t irjam ki vagy amit kicsomaagoltam?
0
0
0
0
thug85 avatar
Még sosem csináltam vele boot lemezt, de szerintem van egy külön olyan lehetőség, hogy boot lemez készítése.
Sajnos még a melóhelyen vagyok, de ha hazamegyek megnézem.
0
0
0
0
no avatar
áhh kössz letöltöttem serialt és találtam hozzá csak nemtom hogy kell irni a boot dvd-t légyszi magyarázd már el
0
0
0
0
thug85 avatar
Az ashampoo hivatalos oldaláról le tudod tölteni, és ha kell van hozzá serial kódom.
0
0
0
0
no avatar
és a magyar verzióról letöltési linket tudsz adni?
0
0
0
0
no avatar
Hasonló módon, mint a Nero-val, fontos, h a magyar verziót szedd le, és nagyon könnyen el tudsz igazodni rajta! 😉
Nem is tudom, hogy lehet vele, de azthiszem, h CD-DVD képfájl, vagy valami hasonló, de nem tudom.
0
0
0
0
no avatar
oks bocsi csak azé szar hogy itt irok aztán rögtön látom hogy már másik öt témához irtak aztán ezzel már nem is foglalkoznak
0
0
0
0
thug85 avatar
Gamer7 írta:
Ez nem lehet igaz !😶