Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Jó hagyjuk😃 Annyit írsz, hogy Intel.... Azért durva, hogy még nekem magyarázod, hogy nem mind1. OMG😃
0
0
0
0
no avatar
Név szerint nem mindegy, van Intel Core 2 Duo E6300 és Intel Pentium E6300, tegnap én is összekevertem.😜
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Mert a Pentium nem Intel?😃😆 De most komolyan? Intel Pentium Dual Core és Intel Core 2 Duo. Szóval most a Pentium miért nem Intel?
0
0
0
0
no avatar
Igazad van TaylorXIII, összekevertem szezont a fazonnal. 😆
Anno Pentiumról váltottam Intelre, aztán megint Pentium, azóta folyamat Intel.😃
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
AKkor viszont nem értem Synda miért mondta azt. Na mind1. Azért jobban odafigyelhetne ha már szeret sokszor embereket kioktatni.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Kicsit fura táblázat az biztos. FHD-n játszol akkor nem lesznek ám egetverő különbségek😃 Plusz pl Crysis 3 alatt FX 6300 i7-2600 szint😃 De az alja szerintem jó😃 Leheti tt am 720p-t néztek. Ott jobban elképzelhető ez a felállás.
Itt([LINK] pl C2D 7600 és pentium 6300 között maximum 13% van 7600 javára de az cpubenchmark.neten is 2000 pontos és ott 20% van köztük. Szóval szerintem kizárt, hogy a C2D E6300 alapórejelen ugyanolyan erős mint egy Pentium E6300.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Itt is több szinttel feljebb van sorolva a Pentium:[url]http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-5.html[/url] Bár fura egy picit ez a táblázat. Azért egy i5-2300 nehogy már erősebb legyen egy FX 9590nél. A teteje az marketing, hogy oda nem került egy AMD proci sem.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
S azt mondod egyenlőek? Mert cpubenchmark.neten nem azok. Igaz csak kb 45%-kal jobb a Pentium E6300. Tesztet én meg nem találtam😃
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Synda: Miből gondolod? Tudsz tesztet is mutatni?
0
0
0
0
no avatar
Tuning nélkül is gyorsabb.😀
0
0
0
0