Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
santakigyo avatar
Nem találtam mást,így ide írok.Ha gond törlöm,jelezzétek.
A kérdésem:Van egy USB 2.0 külső vinyóm. PS3 hoz használom. Minap a gépbe raktam és random időközönként újraindul.Szépen leáll és újra,hallani ahogy kattan is.Gépbe dugva kicsit melegszik is,kb 40 fokig elmegy.
Kérdésem,hogy halott végleg vagy lehet még kezdeni vele valamit?
Egy régi 60 gigás vinyóról van szó,állítólag a kondíció 64% körül van.Köszi.
0
0
0
0
💬 4
Bronson avatar
@santakigyo: A windows leállítja időközönként ha nincs használatban, az normális. ha viszont a kondíció romlik, akkor ideje lecserélni, manapság már apró pénzekért dobják utánad az 1 terás vinyókat...
0
0
0
0
santakigyo avatar
@Bronson: Biztos nem a rendszer csinálja mert ha másolok rá vagy le akkor is.
Nem is a pénzért kérdeztem,csak kíváncsiságból.Köszi azért 😀
0
0
0
0
no avatar
@santakigyo: HD Sentinel szerint ha a kondíció 64% az bőven megérett a cserére.

Hasonló leállítás és indulás nálam hdd dokkoló okozott ami kezdett megzakkanni. Emellett a HDD-ket is elkezdte kinyírni, így a dokkoló kuka lett.
0
0
0
0
santakigyo avatar
@Palanova: Nem tudom mi lett vele,mert ugye PS3-hoz használom,annál nem tapasztaltam ezt a leállást.
Most végül is már mindegy,mert megyek vissza melózni szóval szerintem őszig vagy decemberig jegelem a dolgot 😃
0
0
0
0
no avatar
Hali. Gyors kérdésem lenne mivel nem vágom a dolgot 😞
Szóval nemrégiben vettem egy egeret és nem volt hozzá telepítő CD de nem is ez a lényeg...
Hanem a DPI-al kapcsolatban lenne, mégpedig az hogyan tudnám azt megnézni hogy jelenleg mennyin van??