Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Leone966 avatar
sziasztok van egy kis problémám hosszú idő után arra jutottam hogy a Noctua NH-U12P SE2 cpu hütést kiveszema gépböl és aa helyére a gyári hütést teszem az i5 2500k hoz mert én nem fogok tuningolni ,ki is cseréltem és egyböl az tünt fel hogy a gép bekapcsolása után nem kezd el forognia ventilátor csak kb 8-10 másodperc után és akkor nagyon hangos és kb ujjab 10 másodperc kel lhogy lehalkuljona normális mértékre lehet hogy ez azért van mert amikor vettema procit 3 éve már akkor se használtama hütését csak most? amúga hömérsékletek jók utána csak eléggé zavaró bekapcsolásnál ez a nagy zaj ami csak negyed perc után szünik meg kb és ez nagyon nem oké igy

https://prohardver.hu/dl/upc/2015-04/547606_20150418_223719.jpg
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Gyári hűtővel csak semmi bohóckodás!!
0
0
0
0
KERKO avatar
Sziasztok most próbálkozok először az overclockinggal, a videókártyámat sikeresen fentebb toltam, viszont most a processzort akarom az Amd overdriverrel, szerintetek az én procim gyári hűtéssel bírná a 3,4ghz helyett a 4ghz-et, és megéri egyáltalán? mennyi az optimális hőmérséklet, illetve milyen programmal mérhetem a hőjét? Illetve az élettartamára, garanciájára okoz valami kárt?
0
0
0
0
barnav avatar
Sziasztok! A minap vettem egy Samsung M3 portable 2tb-os külső merevlemezt géprecsatlakoztatás után láttam hogy vannak rajta dolgok, ezeket le lehet törölni vagy érdemes telepíteni?
https://kep.psharing.com/833505.jpg
0
0
0
0
PoPet avatar
Srácok, olyan gondom lenne, hogy sehogy sem akarnak működni az előlapi hang cuccok. Megnéztem be vannak kötve, tehát az nem lehet gond.
Alaplapom: P8H61-M LX3 PLUS R2.0
Op rendszer: Win 8.1
Ha valaki esetleg tudja a megoldást, legyen szíves írjon, előre is köszönöm!
0
0
0
0
nokiacsabika avatar
Bronson