Horror FPS játékfejlesztés

Szerző: neci, 2013. February 19., téma
Fórum » Játékokról általában
Üdvözlök mindenkit!

Én egy kezdő és szük körbe tartozó játék fejlszető csapat vezetőjeként, szeretném itt a gépigény támogatásával bemutatni jelenlegi Horror FPS-ünk munkanaplóját.
Betekintést nyerhettek a készülő játékról, melyeket képekben és videókban is közlünk majd veletek.
Láthatjátok hogyan halad a játék hónapról hónapra.
A játék természetes alapköveiben van meg jelenleg, későbbiekben szűkségünk lesz játéktesztelőkre is, amint itt meghírdetjük lehetőség lesz jelentkezni a Béta tesztelesére.
Természetesen a játék ingyenesen fog megjelenni kis hazánkban.

Akinek van bármi ötlete , milyen elemeket lehetne vagy képzelne el egy jó horrorban szívesen fogadjuk azt.
Amint elbíráltuk, hogy tudjuk-e hasznosítani a játékban, meg is alkotjuk azt.
Természetesen akik ötletükkel gazdagították vagy kiegészítették játékunk sztori vonalát bekerülnek a stáblista tagjai közé.

További Info hamarosan...

Addig is szép napot mindenkinek!

Üdv!
Hozzászólások: 149
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Arnybiro avatar
Attól még lehet TechDemo mert ha jól tudom, ha nem is egészben, de be lehet tölteni külső képeket is csak Content Browserben kell bennelennie. Lehet tévedek, mert ennyire még nem értek UDK-hoz, de az enginnel el lehet érni hasonló grafikát, igaz annak kell is a gép 😀
0
0
0
0
no avatar
Ez tényleg egy valós fénykép, itt van az eredeti:
https://99sportsproblems.files.wordpress.com/2012/02/insaneasylum082806174.jpg
Kár, pedig tényleg azt hittem hogy ezt egy techdemo 😞
0
0
0
0
QuickTurle avatar
Én a képről komolyan azt hittem hogy a való életből származik. Grat!
0
0
0
0
MetalMessias avatar
hmm..😀
Nekem is felkeltettétek az érdeklődésemet, s töltöm is le este a 3DS Max-et és az UDK-t😃
Megpróbálok ilyen kórházi ágyszerűségeket modellezni és hogyha megy is a dolog akkor elküldöm nektek!😃
0
0
0
0
no avatar
Az Unreal Engine 3-ban hatalmas potenciál van, nem csak játékokhoz használják, de olyan neves cégek készítenek vele animációkat is, mint a Warner Brothers, a Buena Vista vagy a Columbia Pictures (hogy csak párat említsünk). Nagyon várom azt a tech videót! 😀
0
0
0
0
neci avatar
Kedves Budget!
Mint említettem létező képről másoltuk, tehát valóskép, nem véletlen raktunk be egy sima gömb tárgyat, de a tech videóból láthatod majd magad is , hogy nem átverés .
0
0
0
0
neci avatar
Köszönjük szépen!
Nos igen legalább fele ilyen szép lesz sajnos , bár eltudjuk érni hogy majdnem ugyan ilyen legyen, de az nagyon sok időbe telne , iszonyatos sok beállítás modellezést textúrázást jelent, ahoz hogy egy fotórealisztikus játékot tudjunk csinálni, de hajazunk a realitásra nagyon.
Hamarosan videóban mutatjuk be , 1 hónapon belül mire számíthatnak a játékosok, addig is várjatok türelemmel, aki esetlegesen kíváncsi lenne ránk .
0
0
0
0
no avatar
Wow, ez piszok szépen néz ki! Gratulálok, ha csak fele ilyen szép lesz a launch buiild, tuti mindenki lehidal tőle.
0
0
0
0
neci avatar
Tech Demo első kép

[img][LINK]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [LINK] [/img]


Ennyit tudok kihozni az UDK-ból jelenleg, a játék ennél csúnyább lesz természetesen, mivel ehez hogy futassuk igen nagy gép kellene, így optimalizáció szempontból butítjuk.

De annyit garantálhatok , hogy hasonlóan szép lesz, a környezetet egy meglévő képről másoltuk, az inspirált minket.
0
0
0
0
kaizinger avatar
https://www.facebook.com/pages/Thekaizinger1/272791322854598?ref=hl
0
0
0
0
kaizinger avatar
szerintem pont jó a hang😀
0
0
0
0
neci avatar
A hang egy picit halk, ezért adni kell rá majd hangerőt.
0
0
0
0
kaizinger avatar
ez érdekesnek tünhet😀
0
0
0
0
neci avatar
Sziasztok Pár perc és láthattok egy alap modellezési technikát, hogyan készülhet a játék.
0
0
0
0
kaizinger avatar
https://www.facebook.com/pages/Thekaizinger1/272791322854598?ref=ts&fref=ts
Itt folyamatosan követhetitek majd a híreket a játék készületeíről képeket😀
http://www.youtube.com/user/Thekaizinger1/ itt majd videokat láthatók íratkozzatok fel a csatornámra
0
0
0
0
kaizinger avatar
csak hogy csigázzam egy kicsit a népet egy boritó terv

https://kepfeltoltes.hu/130312/9751787082_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
no avatar
Kickstarter bárki számára elérhető, de ott már tényleg fel kell mutatni komoly teljesítményt, nem csak ötletelést. A projekt tetszik, örülök minden magyar kezdeményezésnek. Van saját honlapotok a játékhoz, ahol megmutatjátok hogy kikből áll a csapat, hol tart a fejlesztés, stb?
0
0
0
0
no avatar
neci: szerintem nem veszítenétek vele 😃 de nem biztos hogy lesznek támogatók😊

Ez lesz az egyetlen projekt vagy ha ennek vége fogtok még csinálni ilyet ? (Tudom sehogy nem jön ide de ha igen 1x talán jó lenne majd egy Undying Remake 😉)
0
0
0
0
emberallat avatar
Több lelkes fejlesztő csapatnak is bevált már az ötlet. Szerintem jó gondolat, ha tudtok vele haladni, és néha ezt képekkel-videókkal prezentálni, biztosan akadna támogatótok. Én személy szerint szívesen támogatnék egy magyar kezdeményezést, pláne, ha annak alkotói ilyen célzottan koncentrálnak a célközönségre is, ami kimondottan szimpatikus, bár idővel hátráltató is lehet, hisz nem lehet mindenkinek megfelelni, és a kedvében járni. A magyar viszonyok mellett nyilván kevesebb lenne az adakozó kedv mint külföldön, de valahogy azt sejtem, hogy nem a meggazdagodás reményében vágtatok bele a projektbe. 😀
Szerintem ha egy minimális szintre eljutnátok a fejlesztéssel, pár promo kép, készítői videó, miegymás, megérné komolyabban foglalkozni a marketing résszel is. Ha kitartóan dolgoztok, biztos szívesen felkarolna más játék-orientált oldal is egy hír, vagy interjú erejéig, aminek az olvasóbázisa nagy segítséget nyújthatna.

Erőt, kitartást a munkához! 😀
0
0
0
0
neci avatar
Sziasztok!

Bocsi a kisebb hatásszünetért, kisebb tervezések voltak a játékban átbeszélések, a folyamatos munka még csak most kezdődik meg .
Köszönjük mindenkinek aki eddig ötleteket adott nekünk , semmi gond ha hosszű ha rövid mi szívesen fogadjuk mindegyik verziót.
A játék sztoriján sokat dolgozunk és fogunk is a kép világot mindenféleképpen szépre szeretnénk megcsinálni, de a nyomasztó környezetet sem hagyjuk ki belőle .
Mivel a játék ingyenes lesz, mindenkinek elérhető, mi is gondolkoztunk a két nyelven való létrehozáshoz, ami nem is rossz ötlet, de a játék alapvetően magyar nyelvű és magyar címmel lesz ellátva attól független , hogy magyar vagy nem magyar fog vele játszani.
A jelenlegi cím nem végleges, a változás jogát természetesen fent tartjuk .

Jó ötletnek tartjátok-e , ha készítünk egy támogatói oldalt a későbbi idők folytán amikor már betekintést nyerhettek a játékba , világába?
Ez alatt azt értem, hogy lehetne pénzzel támogatni minket aki szeretne, nekik a későbbiek folyamán meglepetésekkel kedveskednénk a támogatásért.
Mit szóltok hozzá?
0
0
0
0
Devis avatar
akkor ezt megbeszéltük 😃
0
0
0
0
alex13 avatar
Devis írta:
minek kéne foglalkozniuk velem, ha angol a világnyelv? nem pláne egy magyarral, aki 10 millió van kb 😀
legegyszerűbb magyarul és angolul megcsinálni. így nem lesz probléma vele


Ebbe igazad van tény és való, de annak mi értelme lenne, hogy magyarok csináltál, meg minden és akkor a játék címe,neve mindene angol...

Egyetértek a 2 nyelvben😀
0
0
0
0
Devis avatar
minek kéne foglalkozniuk velem, ha angol a világnyelv? nem pláne egy magyarral, akiből 10 millió van kb 😀
legegyszerűbb magyarul és angolul megcsinálni. így nem lesz probléma vele
0
0
0
0
alex13 avatar
Devis írta:
Szerintem az, hogy Angol legyen a név, az valamilyen szinten hülyeség, hogy miért? Mert magyarok a játékfejlesztők

crysis warhead. meg még lehetne sorolni
egy angol nem fog számára kínaiul irogató játékkal játszani. te se szeretsz orosz játékkal játszani


Értem én ezt, de szerintem stílusosabb lenne és hangulatosabb is biztos egy jó magyar névvel 😃

Ez az angol örület már néha kész 1-2 embernél, nekem nincs bajom az angol-al sőt szeretem, de már néha sok, főleg az ilyen 😃 nap mint nap jön ki egy új angol nevű játék... de vajon magyar is?

Szerk: angolokkal meg minek foglalkozol? Ők szerinted foglalkoznak veled, hogy magyar vagy és érted esetleg az ő játékukat? Lehet, hogy az a világ nyelv, de ha nem az lenne akkor is leszarnák szerintem.

Ha olyan jó lesz, hidd el valaki biztos csinál rá fordítást...
0
0
0
0
Devis avatar
Szerintem az, hogy Angol legyen a név, az valamilyen szinten hülyeség, hogy miért? Mert magyarok a játékfejlesztők

crysis warhead. meg még lehetne sorolni
egy angol nem fog számára kínaiul irogató játékkal játszani. te se szeretsz orosz játékkal játszani
0
0
0
0
alex13 avatar
Hali

Olvasgattam a kommenteket, és úgy döntötten én is elmondom a véleményem egy-két dologról hátha hasznotokra válhat. 😀 (Egyéni vélemény minden)

Kezdjük a névnél...Spoiler!
Szerintem az, hogy Angol legyen a név, az valamilyen szinten hülyeség, hogy miért? Mert magyarok a játékfejlesztők, és elvileg akkor ingyenes magyar játék lesz, akkor legyen már magyar a játéknév is. Valami jó találó név kellene, bevallóm őszintén engem ez a Kórterem játéknév nem hozz lázba és nem valami jó horror játék jutna eszembe...


Jöjjön a stílusa és a story... Spoiler!
Játszottam én is az Amnesia nevű játékon, és egyik legjobb horror játéknak tartom, tetszik az, hogy hasonlót szeretnétek alkotni. Stílushoz még annyit, hogy Amnesia-ban az, hogy semmi fegyver és eszköz amit fel tudsz használni az ellenség ellen, ez a "fuss, menekülj, bujkálj" nem minden okból jó pont. Jó dolog lenne, ha a ti általatok fejlesztett játékban valamiféleképpen meg tudnánk védeni magunkat, szerintem a kórházban lenne elég eszköz, fegyverek viszont nem kellenének, maximum 1-2 alap, az is csak a történet közepe felé, mert ha túl sok van az se jó mert elrontja a hangulatot.

Áttérve a story-ra, tetszik a történet amit leírtál, izgalmasnak tűnik, a folytatáson van a lényeg, hogy mi gyilkolta meg a szeretteit vagy ki?
Szerintem ne ember legyen az illető ha már egy jó horror van készülőben, azt se mondom, hogy zombik mert zombis játékból is van annyi már mint a szemét... Hogy tényleg igazán jó legyen, valami olyasmi kellene valami vírus által létrehozott "szörny" vagy valami démon ami lehet akár egy rossz barátja, ellensége vagy közeli hozzátartozója a főszereplőnek. És még azon van a lényeg, hogy bosszút akar majd állni a főszereplő vagy segíteni akar neki...

Fejtörős részek nem ártanának bele tényleg, ahogy wicktor is megemlítette, egy-két átvezető videó is jó lenne ^^ és változatos legyen a cselekmény pl:
hogy olyan részek ahol menekülni kell, vagy ahol jobban gondolkodni mert ahogy említettem "fejtörős" stb.

Szóval nagyon komplex ez a történet dolog, mert szerintem egy jó játéknak 2/3 a story és a hangulat. 😀

A véres rész tényleg hülyeség, de viszont, a főhősre visszatérve az említetted, hogy elveszti az ép eszét, és ha valahogy visszatér neki lehetne egy 1-2 rész ahol elkattan a csávó és megőrül... de ez ha csak átvezető videóba lennének az is érdekes lenne 😃

Még a bevillanások, is nagyon durva lennének,( nem akarok hasónlítgatni de a Suffring-ban volt ilyen ha jól emlékszem.) így játék közben és hozzá
lehetne kapcsolni 1-2 halucinációt ami átvezető videó kísér vagy valami.


A zene Spoiler!
Mindenképp hangulatos legyen, és illeszkedjen a játékhoz, konkrétumot ide nem tudom mondani.


A helyszín Spoiler!
Ez is lényeges dolog a játékban, szerintem ne csak egy helyen legyen a dolog, mert akkor egy idő után biztos monoton lesz a játékélmény, néhány rész, játszódhatna a város másik pontjain pl: otthol, vagy egy bevásárlóközpontban vagy valamelyik haverjához átmenne autóval egyedül vagy valakivel,akkor útközben történne vele valami vagy odaérne és ott lenne pár esemény, eredetilegesen azért indult oda mert valamit meg akar tudni...(és akkor a történet is bővült + egy helyszínnel több 😃😉 stb. és egy átvezető videóval összelehetne kapcsolni a helyszíneket 😀


Grafikáról Spoiler!
Erről annyit, hogy érdekesség lenne még az éjszaka és a nappal váltakozása, persze itt is lehet többféle, hogy a történeti szál más-más pontján nappal és éjszaka van, nem csak mindig éjszaka, de olyan is lehet, hogy pl: játékmenet közben ha nyílt terepen vagyunk fel kel a nap és akkor kevesebb a veszély és a fenyegetés, mivel egy horror játékról beszélünk nem kell olyan sok nappali esemény esetleg 1-2, hogy kicsit színes legyen tőle a játék...


Amit cintulka említett, hogy "az intro képregényes Max Payne dolog" ez hülyeség mivel, ahogy említetted ez 21. században játszódik nem valami retro cucc, legalábbis szerintem 😀

Sok sikert kívánok a játék fejlesztéséhez, remélem a véleményemmel valamennyit segítettem, ha csak egy kicsit már az is valami, csak így tovább ^^ (:

Ui: bocsi, hogy ilyen hosszúra nyújtottam, de próbáltam mindent bele írni, spoiler-be tettem, a szöveg nagy részét mivel túl hosszúra nyúlott :/
0
0
0
0
Lord107 avatar
Van valami fejlemény a játékkal kapcsolatban ? 😀
0
0
0
0
no avatar
Egy kis ihlet necinek :
https://www.2perc.hu/wp-content/uploads/2013/03/2perc_elhagyatott.jpg
0
0
0
0
Caligo avatar
nem felejtődtetek el csak ihlet kell de a szövegezés biztos "ráér" még.
0
0
0
0
Caligo avatar
BRMKK prezentáció grafikát kezdtem el most tanulni,számitástechnikai alapism.,hálózati alapism. modul füzetet,majd c++ fogok rá feküdni pusztán hobbiból.
0
0
0
0
no avatar
Fúúú attól én nég messze vagyok...most például elsötétítettem mindent és nem tudom mi van...😆
0
0
0
0
neci avatar
Nem zavarsz, szívesen segítek mindenkinek, aztán aki úgy dönt lenne kedve csatlakozni hozzánk azt is szívesen vesszük, programozóból például nem ártana még egy ember.
Belőlük sosem elég. 😃
0
0
0
0
Arnybiro avatar
neci közben rájöttem mi volt a gond, a W kikapcsolja a Skyboxot és az alap map-on található kocka "textúráját". Megnyomtam megint és jó. Többet nem is zavarok 😀
0
0
0
0
no avatar
Én még nem próbáltam ki,még fél óra mire lejön 😆
Sz*r a netem nagyon 😶
0
0
0
0
neci avatar
Javaslom inditsd újra vagy a nézet beállításokat nézegesd, unlitbe kell tenni és akkor jó lesz, ha jól értettem amit mondtál akkor ez a probélma, modellezni nem nehéz de még unwrappolni is kell az objektumokat és figyelni kell a polygon számot, ne hard edgekbe modellezz hanem egy megfelelő normal mapot adj hozzá, meg persze a lodokra is figyelni kell .
Az épületeknek nem kell sculptingolni.
Remélem értettél mindent amit leírtam.

Hard Edge azért nem jó mert nem lesz szép a játékban , vagy amit éppen csinálsz, egyik játék sem alkalmaz hard edgeket ma már, a slender első részét tudom mondani ami azt használ, de az úgy is néz ki ahogy.
Sok munka van benne gyerekek nem tudok mást mondani 😃

Örülök, hogy próbálgatjátok a dolgokat, de nekünk meg haladni is kell, szívesen segítek persze nem arról van szó 😀
0
0
0
0
Arnybiro avatar
Igen, eddig még csak abból. Holnap letöltöm a 3D-s modellezőt amit írtál és megpróbálok 1-2 épületet létrehozni és berakni Template map-ba. Most egy gondom van, valamit elnyomtam. Nem látszik a skybox meg az alap terület tervező nézetben. Játékban bent van minden a helyén, csak ott nem látszik és nem tudom visszahozni 😞
0
0
0
0
neci avatar
chrono02 írta:
adam990304 írta:
Elhatároztam,hogy kipróbálom ezt az UDK-t,most töltöm lefelé. 😀

Egyébként tényleg jó lett!Gratula!


Én is letöltöttem délután, most gyakorlok. Eddig eljutottam addig, hogy csináltam egy kő lépcsősort meg egy füves talajt 😃



Gondolom meglévő tárgyakból ami alapból benne volt az UDK-ban 😃
0
0
0
0
Arnybiro avatar
adam990304 írta:
Elhatároztam,hogy kipróbálom ezt az UDK-t,most töltöm lefelé. 😀

Egyébként tényleg jó lett!Gratula!


Én is letöltöttem délután, most gyakorlok. Eddig eljutottam addig, hogy csináltam egy kő lépcsősort meg egy füves talajt 😃
0
0
0
0
no avatar
Elhatároztam,hogy kipróbálom ezt az UDK-t,most töltöm lefelé. 😀

Egyébként tényleg jó lett!Gratula!
0
0
0
0
Mongoosewow avatar
Nem ezzel az UDK motorral készült a Paranormal is? Elég tetszetős játék volt az is, mint indie játék szép is, csak szurkolni tudok hogy sikerüljön a célotok, végre mi magyarok is odacsapunk rendesen horror terén. Bár tudnék segíteni valamiben, de őszintén szólva nem értek ehez.
0
0
0
0
neci avatar
Köszönjük.

Gépigényt előreláthatólag nem tudom megmondani még sajnos, a játék végén kezdődik egyéb optimalizálás, igyekszem lehető legjobban optimalizálni.
Hogy arányában mindenki tudjon majd vele játszani.
0
0
0
0
daraox avatar
szép csak így tovább! 😃
előre nem lehet tudni a gépigényét?
0
0
0
0
kaizinger avatar
neci kitettél magadért😃
0
0
0
0
Arnybiro avatar
Az hogy ötleteket ad valaki nem követelőzés. Még régebben mikor haverokkal összálltunk és XNA-ban kezdtünk játékot írni akkor is kérdezősködtünk mi legyen benne. Persze utána jött a suli, kevés volt az idő és abbahyagtuk. Azóta egyedül próbálok "hellytállni" 😀 . Délután ha hazaértem letöltöm UDK-t és nekiállok tanulmányozni. Remélem nem lesz vele gond a gépemmel, fog menni rendesen.
0
0
0
0
neci avatar
Egyébként tényleg nem követelőzésről van szó, igyekszünk olyan játékot készíteni amibe a jővendőbeli játékosoknak is van egy pici beleszólásuk 😀
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció