Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
utahl2 avatar
hellosztok.
Azt kérdezném, hogy mire jó a 3DMark??
Mert van-e értelme leszedni?
0
0
0
0
MoonW avatar
nincs gond belőle ha kettő fut egyszerre, ha nem zabálnak túl sok memóriát
0
0
0
0
tomtiraz avatar
hello.azt szeretném kérdezni hogy a kémprogram keresőknél is probléma a több progi eggyüttes használata/rezidens keresők,ha jóltudom/.nekem a spybot search and destroy és a spyware terminator fut a gépen és mindkettő autón indul.nem zavarják egymást .legalábbis nemtudok róla.maradhat így vagy mint a hegylakóban"csak egy maradhat"?előre is köszönöm!
0
0
0
0
tomtiraz avatar
megoldódott az ikon problémám!néha bele akadt videokba a gép,uninstaláltam a codec packot,tettem fel újat azóta megszüntek a fent emlitett problémák!további jó napot!
0
0
0
0
tomtiraz avatar
köszi most én is átadom a gépet a feleségemnek,hello
0
0
0
0
MoonW avatar
Sajnos nem tudom miért csinálja, de ha valakinek lesz rá ötlete akkor majd leírhatja.
0
0
0
0
tomtiraz avatar
bocsi a késésért ,nem hanem amikor megirom, kiadja alemezt vissza teszem megnyitom akkor,az ie ikon alatt látszik az eredeti mappa széle vagy a winrar ikon széle,pedig nem is iet használok hanem firefoxot
0
0
0
0
MoonW avatar
Természetesen, ha tudok segítek, de most semmi használható nem jut az eszembe...
Szerintem a Neroval lehet valami gond. Ez akkor történik amikor berakod az írási listába?
0
0
0
0
tomtiraz avatar
neroval irom,nem átvátozik hanem rajta van, alatta látszik az eredeti ikon is.másik gépen no problem.a virus irtom eset smart security és nem talál virust!köszi hogy foglalkozol a gondommal
0
0
0
0
MoonW avatar
Hmm, elég fura.... Nero programmal írod a lemezeket? És minden mappa ikonja átváltozik?
Elsőre úgy hangzik mint egy vicces kis vírus.😀
0
0
0
0
tomtiraz avatar