Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok lenne eegy igen amatőr kérdésem.😕
Hogy tudom megnézni h milyen a gép háza?Mert nem találok rjat semit h milyen lene:S
0
0
0
0
no avatar
lehet hogy kékhalál Laci92
0
0
0
0
Laci92 avatar
helló mindenki segitség kéne, problémám h ma már 2X megjelent az a bizonyos kék képernyő és ezt irta ki: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. ha valaki tudja h mit jelent ez és mit lehet tenni ellene akk az irja le előre is THX
0
0
0
0
no avatar
csá , hallod itt megint kezd szarakodni a gépem :S amikor inditom be akkor tovább irja ki h üdvözöljük és utánna kidob egy hibát valami WINDOWS nevűt és valami olyan hulyeseg van benne hogy ellenőrizze hogy jól e van irva (valamien fájl) :/ .. és akkor nemtom c windows-ban valami file rossz vagy en nemtom :S de C-n van olyan h DelMe.bat , olyan mint az AUTOEXEC.bat csak ez nemtom h mi akar lenni :S már régebbtől ottvan az a DelMe.bat 😞😞 jah es van itt a gépen automatikus frissitések.. azokat telepítsem ?
0
0
0
0
BiGame avatar
JAH azzal tod kezelni igen!
0
0
0
0
filecsko avatar
elvileg a daemon tools kezeli
0
0
0
0
no avatar
MDF fájlt mivel kell kezelni?
0
0
0
0
BiGame avatar
jah egy szer haverom kiírt egy dvd-t asszem max-sebességen, és vírusos lett, sőt még olyanja is volt, h a vírusírtó volt vírusos😆
0
0
0
0
Ferrari avatar
de a kaspersky az még arra is jelez ami nem vírus, akarmilyen kemény virust megtalál, és ki is irt😃
0
0
0
0
no avatar
jo nekem most a McAfee 😃 ameddig fog mukodni addig tuti kiraly 😆
0
0
0
0
Ferrari avatar
a legjobb vírusirtó a kaspersky.
0
0
0
0
no avatar
nah most ujrainstaláltam a McAfee-t most müxik ha nem fog muxeni SHIFT DFELETE ENTER oszt AVG 8.5 😃
0
0
0
0
Ferrari avatar
BiGame14 írta:
én ha nemtok kitörölni vmi, akko kitörlöm a könyvtárát és kész😆

én dettó😃😆
0
0
0
0
BiGame avatar