Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bronson avatar
szerintem akkor mondj le a hyper212-ről és vegyél használtan, valami minimum 1440x900-as monitort, hogy nem folyik ki a szemed...? 😆
0
0
0
0
Puffin avatar
Az gáz... 😆 ott lesznek fps gondok lehet
0
0
0
0
no avatar
Igen tudom a hdd, eredetileg is egy wd 1tb 64mb, 7200rpm es lett volna,
több nem kell mert kb gta5, dayz, meg még 1-2 játék lenne lent (ami nincs összesen 500gb), filmeket nem töltök le (mármint kölcsönözük online tkból 😀 ). szóval 1tb nél nekem nem kéne több.

Az ssd-t meg majd kicsit később gondoltam 😃 így is a gép már tele van kompromisszumokkal és még monitorom sincs 😃 a régi 1024x768-ast fogom egy darabig használni :/ 😃
0
0
0
0
Puffin avatar
Szerintem is WD BLUE 1TB EZEX nevű vinyót.
0
0
0
0
csuz-li avatar
asdfiu: Én egyedül a HDD-t látom gyenge pontnak. Nem tudom, miért esett rá a választásod. Én egy WD-t vennék és nagyobb gyorsítótárral. (Leginkább ssd-t, de ugye az nem olcsó, viszont kompromisszumos megoldásként nézhetnél egy sshd-t is)
A házról személyes tapasztalatom van. Annak a hűtéséről szerintem mindent elmond, hogy másfél évig használtam benne az fx-8350-es processzort gyári hűtővel és sosem melegedett túl még a legnagyobb nyári melegben sem.
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok,
Először is azt szeretném kérdezni hogy ez a konfig megéri-e az árát?
Az alkatrészek mennyire jó minőségűek, van-e rájuk panasz?+ A ház hűtése.
A táp bírni fogja-e? Mármint, hogy a táp minősége, mert azért gondolom 600w elég ezekre 😃.
És, hogy szerintetek mennyire jól van összerakva, ha változtatnál rajta akkor légyszíves írd le, hogy mit. 😃
Köszi a válaszokat előre is.
[LINK]
0
0
0
0
roba1996 avatar
Valaki meg tudná mondani ,hogy miért van ott a universal serial bus vezérlőnél felkiáltó jel?
[LINK]
0
0
0
0
Puffin avatar
Athis18: nem ajánlom ahhoz a táphoz!