Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
konsti avatar
ez hülyeség ..már a ps2 leemulálásához is elég bika gép kell ...szoval xbox 360-t semmi se tudja leemulálni .
0
0
0
0
Szykla avatar
Üdn
Lenne egy olyan kérdésem hogy halottam egy programról a neve ( Xbox360 emulator ) ami állítólag lehetővé teszi hogy Xbox játékokkal játszhass PC-n gondoltam leszedem de nem tom hogy ez tényleg működik-e tehát valaki próbálta már vagy ismeri.
És ha működik akkor hogyan vagy milyen módon játssza le tehát cd-n lévőt ismeri fel vagy amit letöltök egy Torrest oldalról boksz játékot azt is felismeri és lejátssza vagy ez hogy működik.
0
0
0
0
Hitoshi avatar
lol milyen probléma az amilyen 18 éven felüli ? 😃
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
gigazte írta:
Nekem lenne egy problémám a gépen, de 18 éven felüli, aki ért ilyen vírusos* akármihez irjon pü-t. Annak elküldöm hogy mi a probléma.
(* = nem biztos, hogy vírus okozza)

Mi a gond, tul sok a sexi jaaaany a vasadon ??? 😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Attól függ mi az? Elküldheted lehet tudom mi lehet a probléma!
0
0
0
0
gigazte avatar
Nekem lenne egy problémám a gépen, de 18 éven felüli, aki ért ilyen vírusos* akármihez irjon pü-t. Annak elküldöm hogy mi a probléma.
(* = nem biztos, hogy vírus okozza)
0
0
0
0
Hitoshi avatar
hát az tuti.és köszönöm a választ
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
A procihoz járó használati utasítában minden jó le van írva és képek is vannak hozzá! De talán még egyszerűbb ha youtube os vidiket nézel! Én is onnan tanultam meg hogy hogy kell. De aztán tényleg ne kalapáccsal ess neki😆
0
0
0
0
sagesz93 avatar
a processzor le van fogatva, erről vannak videók meg képek meg minden
0
0
0
0
Core2 avatar
Leveszed a hűtőt, majd egyszerüen kiveszed a processzort. Ha nem kalapácsal akarod kiverni a foglalatból, akkor nemlesz semmi baja. A paszta felfog jönni, de pótoljad.
0
0
0
0
Hitoshi avatar