Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
SkyWolf avatar
Gainward NV9800GT-1024-HDMI-DVI GREEN with CUDA, 1024MB DDR3/256 bit, Core Clk: 550, 900(DDR1800), PCI-E, PhysX, FAN, HDMI, VGA+DVI

440 lei 😃
0
0
0
0
konsti avatar
hát igen..mennyi ron lesz?
0
0
0
0
SkyWolf avatar
AAa... koszi konsti akkor marad a 9800GT 😃
Akkor mosrmar csak megkell venni a gepet 😆
0
0
0
0
konsti avatar
Mindenképp a 9800 gt ...radeonoknál az 5ezres szériánál 5770 -nél lejjebb nem érdemes nézelödni mert azok már nagyon gyengék...a 9800 gt tökéletes lesz ehhez a konfighoz ...esetleg ajánlhatom még a4850-et ami kb egy szinten van vele..esetleg vmivel jobb.
0
0
0
0
SkyWolf avatar
Oke koszi 😃
Na a kovetkezo lenne a kerdesem!
Melyik VGA a jobb a kovetkezo konfighoz?
A ket VGA az nVIDIA GF 9800GT 1GB DDR3
ATi HD 5670 1GB DDR5
konfig:
AMD Athlon II x3 435 2.9Ghz
2gb DDr2 Ram
320 gb SeaGate
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
A Gainward gyártja a legjobb nvidiákat. Mind a hűtése jobb, és a megbízhatósága is nagyon jó, mindenképp olyat vegyél! 😉
0
0
0
0
SkyWolf avatar
zoval akkor a GainWard a jobb?
Jo a hutese?
0
0
0
0
twoKgames avatar
Tamas76 írta:
Sziasztok! Sztetek elbírja a 300W-os tápom ezt a vidikarit?
Sapphire Radeon HD3450 512MB?? PLZ. fontos lenne!

szerintem elbírja
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Nem az a fontos hogy hány w os hanem az hogy milyen márka? Gondolom codegen vagy valami hasonló amire én még P1 es gépet se bíznék.
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Sziasztok! Sztetek elbírja a 300W-os tápom ezt a vidikarit?
Sapphire Radeon HD3450 512MB?? PLZ. fontos lenne!
0
0
0
0
kakas avatar
HeLLo!
Az lenne a kerdesem, hgoy az szamit-e, hgoy ha pl. veszek 2 gb rammot es az a 2 gb rammot ugy rakom ossze, hogy 1 db 1*2 gb 800Mhz-es ram vagy pedig 2*1 gb 800Mhz-s ram.... tok mind1?
Meg meg az lenne a kerdesem, hgoy melyik gyartotol erdemes inkabb vegyek VGa-t?
GainWard
Galaxy
Vagy