Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
R0x0r írta:
Lenne egy kis gondom. Mégpedig, az hogy akármit csinálok néha megjelen egy ilyen ablak amibe ez van írva:
The NTVDM CPU has encountered an illegal instruction.
CS:057f IP:021f OP:63 6f 6c 6f 72 Choose 'Close' to terminate this application. És eleinte nem nagyon érdekelt. Nos már elkezdett aggasztani mert többször jelent meg. Szerintetek valami rendszerhiba van vagy mi? Nagyon szeretném tudni hogy ez gond e vagy sem úgyhogy lécci segítsetek! Köszi előre is!

Szia !

Igen, azert kapsz uzit a rendszertol, mert vmi hiba van a procinal ( esetleg procicsere volt nemreg ? ) es ezert leallit, kikapcsol valamilyen alkalmazast a rendszerben...sajna ennyit birtam kivenni belole csak...probalj google-on keresztul keresgelni forumokon, h megtudd mit is jelenthet pontosan a hiba....talan vmi driver hiba, v. esetleg tulhajtassal probalkoztal a procinal es azt nem birja, ha szerencsed van, akkor nem a proci rossz es csak valami szoftveres a gond.

Elozmenyekre emlekszel, ill. volt 1altalan vmi elozmenye ennek ? Pl. proci-tuning, vagy "kek-halal" (Blue screen), proci csere, uj driver telepitese, stb... vagy csak ugy egyszeruen 1szer csak elkezdte kuldeni a hibauzenetket ???
0
0
0
0
gigazte avatar
Moose írta:
Feltételezem Adobe PS CS4-et probálod felrakni, ha igen akkor ink. hagyd 😃 cs3 at szed le sokkal egyszerűbb a felrakása és az új 3D menüponton kivül semmi se változott. Ha ragaszkodsz ahoz ami neked van akkor jó keresést:
http://www.serials.ws/index.php

Az 5 van meg, nagyon dícsérték és elég ratyi😶 Kösz a választ holnap leszedem.
0
0
0
0
demi3223 avatar
Szerintetek melyik a jobb?:
ATi Mobil RadeOn HD5650 1GB V NVIDIA GeForce; GT 320M 1GB
0
0
0
0
R0x0r avatar