Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
Nem, nforce chipes alaplapokon egyáltalán nincs magfeloldási lehetőség, csak amd chipszettel rendelkező alaplapokon. Azokon viszont a 770-estől kezdve az összesen lehet. Pontosabban lehetőség az összesnél van, de ha a gyártó nem ad olyan biost, akkor annak hiányában azokkal sem lehet, de amennyire én tudom, szinte az összeshez megcsinálták. 😀
0
0
0
0
Rolando avatar
akkor csak 4magosítani lehet?
0
0
0
0
Cooley avatar
Teljesen mindegy, hogy melyik revízió, mert nforce chipes, ezekkel nem lehet.
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Rolando írta:
Egy Gigabyte GA-M52L-S3P-t lehetne 6 magosítaní?

Melyik revízióval? (1.2 2.0 2.3 2.4)?

Most nézem hogy nForce 520LE Chipsetű vagyis tökmind1 melyik revíziód van, egyikkel sem lehet magot nyitni.
0
0
0
0
Rolando avatar
Egy Gigabyte GA-M52L-S3P-t lehetne 6 magosítaní?
0
0
0
0
Cooley avatar
De az ő lapja sajnos 8x-8x-at tud. 😞
0
0
0
0
Feki1991 avatar
Cooley írta:
Nagyon jól néz ki, kíváncsian várom, hogy mit tud! 😀 De nem veszi el a fele sávszélt így az atitól?

Az laptól függ, pölö az enyém 2VGA-t 16×osan viszont 3mat már csak 8×os sávszéllel tudja őket dolgoztatni.
0
0
0
0
Cooley avatar
azbizony írta:
Cooley,hedzsooo
A böngészőt újraraktam vagy 5 ször meg kipróbáltam még 3 másikat is és ugyan azt csinálta 😃 De most meg megint jó az egész. Azért nem tom hogy mi van már mert 1 szer jó 1 szer nem 😆. De cooley ha megint behal az egész akkor elfogadom azt a linket 😀

Én Firefoxszal használom a DivX-et, és még soha semmivel nem volt gondja. Meg egy K-Lite Codecs Packom van, de nem tudom, hogy az telepít e bármit a böngészőhöz. A bővítmények közt nem látom, szóval biztos nem. Ja meg egy Shockwave Flashem van.
0
0
0
0
Szilard96 avatar
Nyomj egy resetet neki és állítsd ujra
0
0
0
0
no avatar