Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
tibor560sec avatar
lsklsk írta:
Processzor: Intel Core i3 540 3.06GHz, 2 mag, 4MB c
Memória: 4GB Kingmax DDR3 1333MHz
Videókártya: ATi Radeon HD 5770 1GB DDR5
Alaplap: ASUS P7H55-M LX SI
Merevlemez: 500GB Seagate Barracuda 7200.12
Optikai megh.: Samsung SH-S223 DVD-író
Ház: ASUS Vento K62
Tápegység: Chieftec CTG 500W 80P

Szerintetek jó ez a tápegység ehhez a konfighoz?

Túlhajtás nélküli üzemre jó , de ha húzod őket mindenképp izmosabbat 😉
0
0
0
0
lsklsk avatar
Processzor: Intel Core i3 540 3.06GHz, 2 mag, 4MB c
Memória: 4GB Kingmax DDR3 1333MHz
Videókártya: ATi Radeon HD 5770 1GB DDR5
Alaplap: ASUS P7H55-M LX SI
Merevlemez: 500GB Seagate Barracuda 7200.12
Optikai megh.: Samsung SH-S223 DVD-író
Ház: ASUS Vento K62
Tápegység: Chieftec CTG 500W 80P

Szerintetek jó ez a tápegység ehhez a konfighoz?
0
0
0
0
tibor560sec avatar
Hát de az ember pont ezt szereti megfizetni : minőség,kidolgozottság,talán még presztízsről is beszélhetünk ennél a videokártyánál 😀
Amúgy ha ilyet vennék 3 évig tuti nem cserélném , nekem ennyi idő után is teljesítene biztosan 😂
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
tibor560sec írta:
Tesla GoD írta:
tibor560sec írta:
Tesla GoD írta:
tibor560sec írta:
Tetszenek az EVGA termékek , meg hát minőségérzetet kelt bennem minden terméke 😂
igaz h jókat gyártanak, de sok más gyártónak is vannak jó minőségű termékei, persze meg kell őket fizetni

Hát igen a pénz az nagy úr , de jól mondod sok más gyártó van szerencsére !
én például az MSI-t szeretem, a VGA hűtőik marha jók, és a felsőbb kategóriás lapjaikba is sok jó cuccot pakolnak, OC-ra is nagyon jók

Ja az MSI is egy nagy név 😀 gondolok itt a minőségére , ár-érték arányára.
És igen ők előszeretettel alkalmazzák a rezet 😆