Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
reqwiem avatar
Valaki tudna mondani egy jó progit amivel a proci órajelét lehet húzni???
Aki tud az pls linkeljen már egyet PM-be.Előre is thx!
0
0
0
0
Osynho avatar
HKC tápot felejtsd el szerintem, vegyél egy 400W-os, minőségi tápot.
2 alaplap alternatíva, ha nem zavar a microATX méret:
[LINK]
[LINK]

A vga kb 15ezerbe kerül, ennyiért én inkább vennék használtan egy 9800GT-t/4830/4850-et. Ezek nagyságrendileg gyorsabbak.
0
0
0
0
no avatar
Osynho írta:
Hy
Először is mennyiért vennéd ezt a vga-t? A CF-et nem erőltetném, ez a vga elég gyengus, még ikertesóval is sztem. Amennyiben kibírod egy darabig, vegyél egy integrált grafikás alaplapot, amit az 5450-re költenél, tedd félre és spórolj valami értelmes karira. A gép többi része hogy néz majd ki?

Lesd meg, az adatok nagy részét már feltettem, de csak jövőhét végén tudok teljes alkatrész listát adni róla
Köszönöm segítséged!
0
0
0
0
Osynho avatar
Hy
Először is mennyiért vennéd ezt a vga-t? A CF-et nem erőltetném, ez a vga elég gyengus, még ikertesóval is sztem. Amennyiben kibírod egy darabig, vegyél egy integrált grafikás alaplapot, amit az 5450-re költenél, tedd félre és spórolj valami értelmes karira. A gép többi része hogy néz majd ki?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Jövőhéten veszek új gépet, de sajnos a kölcségvetésbe csak egy ATI HD5450 fért bele, mint videókártya és az szeretném megtudni, hogy melyik a jobb megoldás:
1. Megtartom a videókártyát és veszek hozzá még egy ugyanilyet és összekötöm crossfire-rel

2. Veszek ha lesz majd rá pénz egy erősebb videókártyát pl. 5750-t vagy 5770-t

Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Fenee
0
0
0
0
Cooley avatar