Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Minimal1993 avatar
gigazte írta:
Azt szeretném megkérdezni, hogy mi az a winsat.exe? Gondol egyet ez az izé és bekapcsol, eközben a cpu használat felmegy 60%-80%-ra. Régen a 64bites Windows 7-el nem volt ilyen gondom, most 32 bitest használok. Pls aki tudja, hogy lehet kikapcsolni az segítsen.

Én ennyit találtam rá:
1. Go to Task Scheduler.
2. Browse to Microsoft\Windows\Maintenance.
3. Disable the task named "WinSAT".

Remélem tudtam segiteni 😃
0
0
0
0
Minimal1993 avatar
Hali!
Pls valaki help!
Psyhx-et hol lehet ki/be kapcsolni?
0
0
0
0
cseszka avatar
Csipii írta:
Sziasztok!
Ma töltöttem ki a gépem adatait, de viszont ezeket hol tudom megnézni?
GPU órajele
Memória órajele
Pixel shader-verzió
DirectX-verzió
És volna egy másik kérdésem, igaz nem ide való, de nem találom a megfelelő témát ahol meg tudnám kérdezni!
A monitorom 22"-os ajánlott felbontása: 1680x1050! Ezt beállítom, de viszont, kikapcsolás után, ha újra beindítom elcsúszik az egész. És mindig vissza kell állítanom. Csak 1440x900-on működik normálisan! Azt hittem, hogy a videokártyám nem bírja, de most hogy új gépet raktam össze kiderült, hogy nem ez a baj. És a legfurcsább, hogy mindig kihozza a gép, hogy állítsam át az ajánlottra, de az meg mint írtam csak addig működik normálisan míg újra nem indítom!:S Ha Tud nekem valaki ebben segíteni? A választ előre is köszönöm!!

Az adatokat megtudod nézni ha letöltöd az EVEREST Ultimate programot,ez mindent leir a gépedröl,nemcsak VGA,hanem alaplap,proci,memok,oprendszer...
A monitorral meg nemtudok sokmindent mondani,probáld meg letölteni a legujabb drivert,4 lehetöség van.Xp 32bit,XP64bit,Vista/Win7 32bit(X86)1Win 7 64bit.