Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Tesla GoD avatar
Cooley írta:
Osynho írta:
Amd procit és vga-t ne ajánlj neki, mert csak az intel és az nvidia a minőség! 😂

Pont azért ajánlok neki AMD-t, hogy szart vegyen... 😃
persze, az AMD az Intel kamucége, amit azok büntetésére használnak, akik nem bíznak az Intelben😂
0
0
0
0
Cooley avatar
Osynho írta:
Amd procit és vga-t ne ajánlj neki, mert csak az intel és az nvidia a minőség! 😂

Pont azért ajánlok neki AMD-t, hogy szart vegyen... 😃
0
0
0
0
Zoli73 avatar
Osynho:Na ez egy jó beszólás volt!😆
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
én már bátorkodtam hasonlókat ajánlani a milyen deszkát vegyek topikba😂
0
0
0
0
Osynho avatar
0
0
0
0
Cooley avatar
philips20 írta:
most tervezek venni egy intel alaplapot ami socket 1155 azt mondják gyorsabb mint a jelenlegi socket 1156 os ez igaz ? mert ha nem akkor nemcserélek és persze a proci ugyan csak i7 marad csak kicsivel jobb

ja és a socket 1366 os mennyivel jobb ?

Nagy butaság lenne lecserélni! Annyival jobb az 1155, hogy jobb a tuningpotenciálja, meg kapott 1-2 új technológiát, de nincs akkora különbség, mint amennyi pénzt buknál a cserével. Inkább várd meg a Bulldzereket meg az LGA-2011-es Inteleket, ha más nem, legalább az árak lejjebb mennek. De mire nem elég nekem az i7-870? 😃 Inkább egy i7-hez méltó videokarit vegyél! 😀 Arra pedig azt mondanám, hogy várd meg a GTX560-at, szerintem tuti best buy lesz! 😀 Vagy ha van annyi lóvé, akkor egy GTX570-et. Esetleg egy 6950 2GB-ot, és ha szerencséd van, sikerül 6970-et csinálni belőle. 😜
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Kérdés videót hogyan lehet belinkelni vagy beilleszteni power pointba?
0
0
0
0
philips20 avatar