Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
Furmann96 írta:
Sziasztok bocs, hogy ide írtam de nem találtam megfelelő témát.
Azt szeretném kérdezni, hogy a gépembe van 2 darab 2magos proci és amikor játszok akkor a gép azt úgy érzékeli, hogy mindkettő működik Vagyis hogy amikor játszok 4 mag van-e használatban? Előre is kösz Zoli

mi az hogy 2 Db ket magos proci? 2 DB proci a szerver alaplapokba megy csak😀

2 magos, csak nehany program igy irja pl.: AMD athlon X2 3100 MHz
AMD athlon X2 3100 MHz

ez nem azt jelenti, hogy ket proci van a gepbe, csak azt hogy 2 van abbol a tipusu magbol.
0
0
0
0
hnemaria avatar
de modemet mindenképpen kell adniuk, vagyis miután bekötötték ott kell hagyniuk egy kábelt, aminek a végén már működő internetkapcsolat van, esetleg még PPPOE- n csatlakozni kell rá !
az úgy nem ér, hogy visznek egy szigeteletlen sz@rt a házba, aztán szereld magad 😃
vagyis gondolom wifi routherre vagy UTP elosztora van szükséged 😀
0
0
0
0
hnemaria avatar
ilyenre gondolsz ? 😀 [url=http://www.tp-link.com/en/products/prodetail.aspx?mid=0103030501&id=813]LINK[/url]

https://www.ochag-tele.com/goods_pictures/110207122817472_TL-R480T-01.jpg
0
0
0
0
Furmann96 avatar
Sziasztok bocs, hogy ide írtam de nem találtam megfelelő témát.
Azt szeretném kérdezni, hogy a gépembe van 2 darab 2magos proci és amikor játszok akkor a gép azt úgy érzékeli, hogy mindkettő működik Vagyis hogy amikor játszok 4 mag van-e használatban? Előre is kösz Zoli
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Azthiszem neked broadband router fog kelleni, de a helyedben mindenképpen megkérdezném a szóban forgó cégtől, hogy pontosan milyen kell.
0
0
0
0
hnemaria avatar
pont jótól kérdezted.. pár napja vettem egy TP-LINK Tl-WR1043ND routert,
Gigabites portok vannak rajta, tehát a 80 megás net megsem kottyan neki, kb 160-170 megás netet bírja..