Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Quadgame94 avatar
oké, de sztem nem az a baja.Maj hozza haver a tápod (am ma reggel is csinálta) és ha azzal jó akkor a tápod vissza viszem mert még garis
0
0
0
0
Manyik75 avatar
Quadgame94 írta:
Luiboy ja ez kemény olda...mert szerinte a gépem 850W-t fogyaszt....de azért köszi.😆

nem jól töltötted ki én is beírtam a te géped adatait és "csak" 448W jött ki.de ez 90%-os terhelésnél. de te tudod mit csinálsz. Azért nézd meg egy erősebb táppal
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Luiboy ja ez kemény olda...mert szerinte a gépem 850W-t fogyaszt....de azért köszi.😆
0
0
0
0
szevo avatar
Oh köszi a választ most már látom.😀
0
0
0
0
Manyik75 avatar
szevo írta:
Rossz fényképet raktam ki.3 pines a ventilátorom
Akkor a 3pines ventilátoromat,be lehet dugni valahova pluszba?Elvileg kéne az alaplapomon lenni egy ilyen csatlakozónak pluszba?
Ez csak a számítógép hűtésére alkalmaznám nem processzor hűtésre.
Valaki érti mire gondolok?😂

Igen a te alaplapodnál elvileg a sata csatiknál van plusz 3pines csati oda dughatod.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Ha van az alaplapon 3 pines csatlakozó még akkor dugd be abba.
0
0
0
0
szevo avatar
Rossz fényképet raktam ki.3 pines a ventilátorom
Akkor a 3pines ventilátoromat,be lehet dugni valahova pluszba?Elvileg kéne az alaplapomon lenni egy ilyen csatlakozónak pluszba?
Ez csak a számítógép hűtésére alkalmaznám nem processzor hűtésre.
Valaki érti mire gondolok?😂
0
0
0
0
Manyik75 avatar
Quadgame94 írta:
Na nekem kéne help!
Már párszor eljátszotta a gépem hogy bekapcsolom és elkezd pittyegni...pitx pitx...😆 és ránézek a monitorra és piros betűkkel kivan írva h Please connect the power cable to video card....