Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
levi27 avatar
Nem tudjátok esetleg hogy ha a 4 pin-es ventin a kék kábelt elvágnám akkor max fordulaton pörögne a venti?(xbox-ba lenne lényeges)
0
0
0
0
niteforce avatar
www.edi.gital.hu

a pontot vedd ki belole csak a csillag miatt tettem be.

Szorakoztatas ful alatt vannak erositok meg hangfalak
0
0
0
0
Erik94 avatar
mi a pontos cim linket léci koszi
0
0
0
0
niteforce avatar
edigital

(nem a legolcsobb, de legalabb nem szemetet adnak, meg el lehet intezni a garit (nemugy mint par 1. helyen levo argep boltnal, ami 1 het mulva nem letezik), meg segitenek, inteznek)
0
0
0
0
Erik94 avatar
am nemtudsz ajanlani egy oldalt ahol olcso ilyen cuccok vannak kellene fontos?kosz elore is....
0
0
0
0
Erik94 avatar
gyenge hozzá gondoltam kár mindegy 😆
0
0
0
0
Erik94 avatar
jah akkor jó ezt akartam halani 😆D
mert akkor nem olyat veszek
ha nem veszek aktiv subwofert erositovel 😆
0
0
0
0
niteforce avatar
meg tudod ugy csinalni, hogy az osszes hangszoro szoljon, de minoseg szempontjabol nem lesz tul jo. tompa magasak es csunyan duborgo melyek lesznek, egy jobb hangkartyat venni erdemes hozza.
0
0
0
0
Erik94 avatar
lenne egy kérdesem
Egy 5.1es hangfal megfelelő REALTEK ALC 662 @ intel 82801 GB ICH7 hangkartyahoZ?????
0
0
0
0
no avatar
OK, ezt is köszönöm😃
Lefuttatom és meglátjuk mi lesz!😀
0
0
0
0
niteforce avatar
elo, akkor nincs problema😀
0
0
0
0
no avatar
Előfordulhat olyan, hogy nincs ilyen frissítés, mert én átnéztem kb 5x és nem találtam?😕
0
0
0
0
no avatar
Köszönöm szépen!😃
Frissítem is!😀
0
0
0
0
niteforce avatar
a szama: KB971033 ezt ne engedd fel!
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
tibeee írta:
Vki segítsen!
Frissíteni szeretném a windows 7 64 bites ultimate op rendszeremet, de kalóz verzióm van!