Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
veletlenul nem nemet gyartmany a hangfal?
mert akkor lehet hogy bele van epitve egy vevo, ami csak a nemet politikai radiot veszi 😃

most mas nem jut eszembe 😃
0
0
0
0
Gerdzso avatar
van WIFIM-is de ha kihúzom akkor is szól 😃 igen idegesítő 😆

amúgy filmnézéskor tökjó mikor egyszercsak elkezd szólni a rádió 😆 és elnyomja néha a film hangját 😃 de szerencsére max 1-2mp-re... játékoknál is elég zavaró...
0
0
0
0
niteforce avatar
Gerdzso írta:
van 5.1-es hangcuccom... na az lenne a baj hogy néha(ált ha sokat megy a gép - és főleg este) szól rajta a rádió(vmi német sz.r) ezt hogyan lehet megoldani?

ezt nem ertem..

csak ugy magatol semmifele fejegyseg meg antenna nelkul elkezd rajta szolni a radio? vagy mi? 😃
0
0
0
0
Gerdzso avatar
van 5.1-es hangcuccom... na az lenne a baj hogy néha(ált ha sokat megy a gép - és főleg este) szól rajta a rádió(vmi német sz.r) ezt hogyan lehet megoldani?
0
0
0
0
Flash avatar
berki_zsolt írta:
hedzsooo írta:
berki_zsolt írta:
Milyen progikkal tudok tesztelni egy procit?
Gyorba kellene, míg nem szedem szét a gépet, mert az egyik haveromnak lehet, hogy besült a cpu-ja. 😲

Zsolti, ha besult, akkor mar mit tesztelsz rajta ?! Az kuka akkor ! 😆 😂

Viszont ha meg epsegben van, akkor jo erre az IntelBurn nevu tesztprogi, az pont arra jo, amire TasiAdam is gondolt. 😉

Elég nehezen tudom elhinni, hogy egy új, 2-szer használt processzor meghal úgy, hogy a szervízben jónak találták. 😆

Procitetsztre ott az "Intel Processor Diagnostic Tool".
Az teszteli a proci összes részét.
0
0
0
0
BiGame avatar
Ahha, mivel 7-Zip-et ír, gondom azzal van gondja, de sztem fenn sincs csak a winrar, szal nemértem!
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
BiGame írta:
Hali, fel akarom rakni az új drivert az nvidia GT220-amhoz, de azt írja ki, h "No 7-Zip archive", ez mi?