Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
BiGame írta:
Hali, fel akarom rakni az új drivert az nvidia GT220-amhoz, de azt írja ki, h "No 7-Zip archive", ez mi?

az nvidia oldalárol szetted le? ha igen akkor a winzip vagy winrar a hibás
0
0
0
0
BiGame avatar
Hali, fel akarom rakni az új drivert az nvidia GT220-amhoz, de azt írja ki, h "No 7-Zip archive", ez mi?
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
hedzsooo írta:
berki_zsolt írta:
Milyen progikkal tudok tesztelni egy procit?
Gyorba kellene, míg nem szedem szét a gépet, mert az egyik haveromnak lehet, hogy besült a cpu-ja. 😲

Zsolti, ha besult, akkor mar mit tesztelsz rajta ?! Az kuka akkor ! 😆 😂

Viszont ha meg epsegben van, akkor jo erre az IntelBurn nevu tesztprogi, az pont arra jo, amire TasiAdam is gondolt. 😉

Elég nehezen tudom elhinni, hogy egy új, 2-szer használt processzor meghal úgy, hogy a szervízben jónak találták. 😆
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
berki_zsolt írta:
Gyorba kellene, míg nem szedem szét a gépet, mert az egyik haveromnak lehet, hogy besült a cpu-ja. 😲

Zsolti, ha besult, akkor mar mit tesztelsz rajta ?! Az kuka akkor ! 😆 😂

Viszont ha meg epsegben van, akkor jo erre az IntelBurn nevu tesztprogi, az pont arra jo, amire TasiAdam is gondolt. 😉
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
úúú baszus... régn tudtam a nevét valami stressz program. Elvileg a memória és a proci öszhangját nézi és hogy menyire stabil.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
0
0
0
0
hnemaria avatar
Flash írta:
Ha a VGA-m ciripel, meg sípol terhelés alatt, az elég ok a garanciáztatásra?

természetes ha sipol, de játék alatt nem szabad neki... pl intoknál, vagy játékbeli vidiknél ahol 151512 fps ed van, lehet hogy sipol... csak valamelyik kondenzátor...
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
niteforce írta:
Flash írta:

igen szerintem

nekem is, igaz nem mai kutya
0
0
0
0
niteforce avatar