Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
A linux(ubuntu) az simán rámegy. Az ubuntu nem magyar?
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
Szevasztok!😃
Van egy ASUS Eee PC-m és azt szeretném kérdezni, hogy milyen operációs rendszereket fogad be..?😃 Mert láttam, hogy fut rajta az Ubuntu, de nem tudom, hogy az milyen stb...😃😉
Jah, és nyelvet hogy kell változtatni?😆 Mert megnéztem minden beállítást (alapból Francia), de nem találtam.😉 Jó lenne saját nyelvemen tolatni😃
0
0
0
0
Gerdzso avatar
Flash írta:
Nálam akkor szólt a semmiből más is a gépemen, amikor az első és a hátsó kimenet 2 különböző jelforrás lejátszására volt állítva. Állítsd a kimeneteket ugyanazon jelforrás lejátszására. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor lépj kapcsolatba a német rádiózással. 😆

2 különböző jelforrás? ezt hogyan kell megcsinálni?
ja és a mélynyomó miért nem csak a mélyet tolja?
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
JackFeryll írta:
Cooley írta:
Superlompos írta:
Az átlag fps pedig a maximum és a minimum fps-ből jön ki. Pl. max 60 fps min 40 fps, akkor az átlag 50 fps.

Ez nem egészen így van. ^^ Ha az adott idő feléig pontosan 40fps-sel fut a másik felében meg 60, akkor igazad van, de ha mondjuk 10 másodperc alatt 1 sec 40 aztán 9 sec 60, akkor az átlag 58fps. 😀

+ még annyi, hogy lehet egész jól fut 2 órán át a játék, de közben itt ott leesik az FPS és ott akad. Így van egy jó átlagfps-ed , de idegesítő lehet a játék 😀😉
az átlag FPS, a teljes időtartam alatti másodpercenkénti FPS értékek átlaga
0
0
0
0
JackFeryll avatar
Cooley írta:
Superlompos írta:
Az átlag fps pedig a maximum és a minimum fps-ből jön ki. Pl. max 60 fps min 40 fps, akkor az átlag 50 fps.

Ez nem egészen így van. ^^ Ha az adott idő feléig pontosan 40fps-sel fut a másik felében meg 60, akkor igazad van, de ha mondjuk 10 másodperc alatt 1 sec 40 aztán 9 sec 60, akkor az átlag 58fps. :)