Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Valahogy lehet mert a régi gépemen én is 4pines ventilátort raktam 3pines csatira 😀 A Kábeleket kell valahogy átrendezgetni.De nem emlékszem már pontosan.
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Átalakitóval lehet csak

jasko: A PhysX ilyen grafikai mittudomén mi amitől picit szebb lesz 😀
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Sziasztok! 😃

Olyan kérdésem lenne, hogy egy 3 pines csatlakozóba beledughatok-e egy 2 pines csatlakozójú ventilátort? Vagy csak átalakítóval lehet megoldani?
0
0
0
0
jasko avatar
és az mitől lesz jobb ,hogyha ugyvan?😃
physx semmit nem ér,én próbáltam cod6 60-80fps volt ugyanannyi maradt mikor felraktam
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Lehet de az nem CF, és akkor az ati működik rendse kártyként, a 8800 meg csak physX-nek működik
0
0
0
0
jasko avatar
olyat lehet hogy crossfire-be geforce 8800gt meg ati radeon kártya?
0
0
0
0
akos328 avatar
dx 10 et nem tudsz felrakni,mert az xp nem támogattja. nem volt vmi komolyabb állítás a beállításoknál? driver frissítés, és egy kis rendszerpucolás talán segít, mást nem tudok mitől esett le a frame szám
0
0
0
0
niteforce avatar
karbantartast, toredezettseg mentesitest, takaritast, csinaltal e?
0
0
0
0
no avatar
Csá azt kérdezném,hogy az a ******* Driver😜arallel Lines,a gépemmel együtt valami *****-ára fel**** az agyamat,mert régen 1-2 éve a Driver Paralell L. simán ment Mediumon néhány belaggolással,most Meg oan **** hogy 1 fps-el is volt hogy ment!régen tuti ment min.15-el! Amugy most jut eszembe nem lehet,hogy A DirectX a gond? mert nekem azt irja az elején a gamehez,hogy minden elég,kivéve a DirectX-em!Azt irja hogy Directx 10-es van a gépemen...Sztem az nem lehetséges....na ha rakok rá dx9-et akkor jó lesz,vagy ha nem akkor magyarázzátok el mi a baj,mert már ott tartok,hogy ***om a monitort egy téglával....
0
0
0
0
niteforce avatar