Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Edem105 avatar
itt van
http://www.kephost.com/images4/2011/6/19/zgp2rtg17imgethm00bk.bmp
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
A bmp-t amúgy se fogja megjeleníteni az oldal! 😉
0
0
0
0
hassi avatar
Edem105 írta:
Sziasztok az ilyen játékot hogy kell telepíteni vagy milyen programmal, itt egy kép hogy meg tudjátok nézni

file:///C:/Documents%20and%20Settings/1/Dokumentumok/K%C3%A9pek/k%C3%A9p.bmp

A választ előre is köszönöm.

így nem lehet képet linkelni 😃
töltsd fel pl. kephost.com-ra és onnan linkeld😀
0
0
0
0
Edem105 avatar
Sziasztok az ilyen játékot hogy kell telepíteni vagy milyen programmal, itt egy kép hogy meg tudjátok nézni

file:///C:/Documents%20and%20Settings/1/Dokumentumok/K%C3%A9pek/k%C3%A9p.bmp

A választ előre is köszönöm.
0
0
0
0
ea-st-ar avatar
carnage írta:
Sziasztok!
Vettem egy új vga-t (5750) beszereltem meg minden rákötöm a monitorra és se kép se hang.Az lehetséges hogy a táp (M-Tech 420w) vagy a vinyó? A tápnak elvileg vinnie kéne.

Ahogy nézem, az alaplapodnak van integrált VGA-ja.
Azt írtad, hogy: "...rákötöm a monitorra és se kép se hang." Tehát nem is nyavíkol a BIOS a kis hangszórón keresztül, hogy hogy nincs benne VGA? Olyankor szokott csippantani, hogy valami gond van a video-adapterrel. Ha ez az eset áll fent, akkor nagy rá az esély, hogy vissza kell vinnia boltba, akkor is ha a másik gépben ment.
A másik: kösd a monitort az integrált VGA kimenetre, majd a BIOSban állítsd át, hogy a ne az integrált, hanem a PCIE-s VGA legyen az elsődleges. Elvileg automatikusan váltania kéne, de lehet, hogy nem úgy van beállítva. Miután bállítottad a BIOSt utána mentés, kilépés, és utána rákötöd a VGA kari kimenetére a monitort. Ha minden jól megy, reméljük menni fog! 😀

Hajrá!
0
0
0
0
carnage avatar
más gépbe műlködött mert ott teszteltük
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
carnage írta: