Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
Divi91 írta:
foxbet írta:
Ez attól függ aki csak 1-2 gépett rakott össze annak természetesen nehéz de aki már begyakorolta az becsukott szemmel is tudja mi hova megy.
Az Alaplap kézikönyve segít. Vagy ott a google a barátod.
Én becsukott szemmel megcsinálom.

Az kemény! Tényleg van olyan, hogy gépépítő versenyt😊?

tényleg könnyű öszerakni egy gépet
0
0
0
0
no avatar
foxbet írta:
Ez attól függ aki csak 1-2 gépett rakott össze annak természetesen nehéz de aki már begyakorolta az becsukott szemmel is tudja mi hova megy.

Az kemény! Tényleg van olyan, hogy gépépítő versenyt😊?
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
szerintem erősen hajaz az ilyen kisgyerekeknek való melyik formát melyik lyukba készségfejlesztő játékhoz, ha van 1 kis térlátásod, össze tudod párosítani, mibe mit kell dugni
0
0
0
0
foxbet avatar
0
0
0
0
no avatar
Hát... Van azért az össze rakásközben egy-két elgondolkodtató pillanat.
És nem azt írtam, hogy nehéz! Nehezebb! 😀
0
0
0
0
JackFeryll avatar
Rolando írta:
Nehéz beszerelni egy tápot a gépbe?

Nem. Összekötni sem. Olyan mint a legó, csak könnyebb mert (jó esetben) mindennek megvan a helye.
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
azért az sem 1 nagy örtdöngősség, az alaplapnak kell a nagy 24 pines, meg 1 6/8 tűs a proci mellé, a VGAba is kell, ha van az oldalán extra csati, oda értelem szerűen olyan, ami belefér, ezenkívül a vinyóba, ODDbe kell egy megfelelő formájú
0
0
0
0
no avatar
Beszerelni a legkönnyebb. Összekötni a dolgokat az már nehezebb😀
0
0
0
0
Rolando avatar
Nehéz beszerelni egy tápot a gépbe?
0
0
0
0
foxbet avatar
Ha mélyebben érdekel akkor nézz utána google a barátod.
0
0
0
0
foxbet avatar
Chuck írta:
mit jelent a Chip-készlet és mi célt szolgálnak?

Röviden és egyerűen megfogalmazva így hangzik: