Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
foxbet avatar
Tesla GoD írta:
foxbet írta:
Tesla GoD írta:
nem nehéz azt a tápot bekötni, előlapi panelt bekötni jelöletlen lapon kézikönyv nélkül, na az a klassz meló😂

De az se nagy ördöngösség a színek segítenek meg a szerencse is. 😃
persze nem tart az sse évekig, csak ott még lehet rossz helyre dugni, míg a 6 pinest nem tudod bele erőszakolni a vnyóba😂

Ja 😂😂😂😂😂
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
foxbet írta:
Tesla GoD írta:
nem nehéz azt a tápot bekötni, előlapi panelt bekötni jelöletlen lapon kézikönyv nélkül, na az a klassz meló😂

persze nem tart az sse évekig, csak ott még lehet rossz helyre dugni, míg a 6 pinest nem tudod bele erőszakolni a vnyóba😂
0
0
0
0
foxbet avatar
Tesla GoD írta:

0
0
0
0
foxbet avatar
Divi91 írta:
foxbet írta:
Ez attól függ aki csak 1-2 gépett rakott össze annak természetesen nehéz de aki már begyakorolta az becsukott szemmel is tudja mi hova megy.
Az Alaplap kézikönyve segít. Vagy ott a google a barátod.
Én becsukott szemmel megcsinálom.

Az kemény! Tényleg van olyan, hogy gépépítő versenyt😊?

Nincs ilyen verseny csak én mindennap ilyennel és hasonlokkal foglalkozok ez a munkám.
0
0
0
0
Tesla GoD avatar
0
0
0
0
no avatar
Azt tudom, mivel raktam össze már 2-t (nem sok😀.
Csak a táp még nem a barátom 100%-ra.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Divi91 írta:
foxbet írta:
Ez attól függ aki csak 1-2 gépett rakott össze annak természetesen nehéz de aki már begyakorolta az becsukott szemmel is tudja mi hova megy.

tényleg könnyű öszerakni egy gépet
0
0
0
0
no avatar
foxbet írta:

0
0
0
0
Tesla GoD avatar
szerintem erősen hajaz az ilyen kisgyerekeknek való melyik formát melyik lyukba készségfejlesztő játékhoz, ha van 1 kis térlátásod, össze tudod párosítani, mibe mit kell dugni
0
0
0
0
foxbet avatar
0
0
0
0
no avatar