Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
foxbet avatar
Rolando írta:
tessék ez remélem segít [LINK]
am 8GB ramhoz egy Phenom II x2 vagy x4hez és egy gts450 hez elég 400W?

nem biztos a táp tól függ hogy milyen minőségű mert vannak olyanok amik leadjak azt a 400W-ot amit ráírnak de vannak olyanok is amik biztos hogy nem.
0
0
0
0
Rolando avatar
400W-os Chieftec 11k-ért az jó?
0
0
0
0
gytomi avatar
Rolando írta:

Valamennyire segített, kösz!
0
0
0
0
akos328 avatar
Márkától is függ, de biztos ami biztos egy 500-asat vennék, de mondjuk egy Chieftech-ből elég lenne a 450 az biztos, de ugyan ebből a 400as is elég. De iylen M-power, HKC és egyéb tesco gazdaságos tápokat azt hagyd meg másnak a bolt polcán.
0
0
0
0
Rolando avatar
0
0
0
0
gytomi avatar
Hy!

A billentyűzeten át tudok cserélni 2 gombot?
pl a Z-t az Y-al, hogy a betűket is helyesen írja?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
cod4ultra írta:
Sajnos nem lesz 2014-ig DDR4-es Memória!!😞

http://prohardver.hu/hir/2014_ddr4_memoria_piackutatas.html

Mér sajnos? Egy az hogy hülyeség most pl ddr3 1066-2000MHz közt sincs semmi különbség normál használatnál még sokáig bőven jó lenne a ddr3
0
0
0
0
niteforce avatar
nekem DDR3 van 😜 😃 😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
cod4ultra írta:

prohardveren volt h 2013ban jön ki... iponon pedig hogy 2014ben
0
0
0
0
no avatar
cod4ultra írta:

nem is baj😃
nekem ugyis még csak ddr2 ön van
0
0
0
0
cod4ultra avatar

0
0
0
0
Rolando avatar
ok

a geil jó ramokat gyárt?
0
0
0
0
cseszka avatar
Rolando írta:
alaplapot és procit nehéz beszerelni a gépbe mert ha igen akkor a szakikra bíznám majd az i3masomat

Nem nehéz,kell h legyen utmutató a procihoz is meg az alaplaphoz is,alaplapnak biztos h hogy kell betenni a procit,höpasztárol nefeletkezz meg,de ha még nem csináltad akk inkább hagyd a szakikra.
0
0
0
0
Rolando avatar