Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
A ramot azóta már megigazítottad?
0
0
0
0
nemkrisz11 avatar
dexi írta:
Fejlemény! Ha kiveszem az alaplapot és úgy indítom akkor jó. Szóval ötletek? (Köszi az eddigi dolgokat)

Ha kiveszed az alaplapot, akkor mi marad a gépben a tápon kívül? 😆

Vagy az asztalon összeraktad a gépet és úgy indítottad?😂
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Milyen alaplapot vettél ki?Én tápegységet mondtam.
0
0
0
0
P Elastik avatar
Fejlemény! Ha kiveszem az alaplapot és úgy indítom akkor jó. Szóval ötletek? (Köszi az eddigi dolgokat)
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
dexi írta:
A táp teljesen új . De most közelebb hajoltam a géphez.. és a proci környékérol jött a hang.
Jól tetted be a procit?A tápegységet próbáld ki gépen kívül is és úgy kapcsold be.Azaz vedd ki a tápegységet dugd be a konnektorba és a zöld!!! vezetéket érintsd össze valamelyik feketével.Ha elkezd forogni a ventillátor akkor nem a tápegység a hibás.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Ja most néztem az alaplapod kézikönyvét. A szerint akkor a jobb felső sarokban lévő két pöcköt összeérinted csavarhúzóval akkor be kell kapcsolni ha nem kapcsol más a gond
0
0
0
0
kisteker avatar
Sziasztok!

Azért írok ide, mert egy dolgot nem nagyon értek, illetve nem vagyok benne otthon. EZ pedig az nVidia chipsetek sorszámozása. Valaki el tudja magyarázni nekem, hogy mlyen logikát követnek a kombinációk? Mert az ATI-kat még csak-csak megértem, mert ugye ott asszem a százasoktól jobbra a fejlettség van az ezresek meg az évjárat..?
0
0
0
0
P Elastik avatar
A-a. Amelyikbe dugtam azis ilyen csak nem latszik
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
dexi írta:
A kézi köny szerint sem megy.. hogy kell csavarhúzóval inditani?