Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
Szerintem az X2 Phenomokra gondolt,meg a intel E8400-ra.
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
tasiadam írta:
gyenesmartin írta:
foxbet írta:
na szevasztok
Az Intel Pentium Dual core G840 2,8GHz, L2: 3MB, LGA1155(sandy bridge) processzor menyire jó melyik amd-s procit veri és melyik Inteleseket?
Van olyan erős mint egy athlon II X3/X4-es.

phenom X2, E8400
Mindegy.Az a phenom is egy Athlon II X4-es.Amúgy elírtad.Nem phenom x2 8400, hanem Phenom II X4 840.
0
0
0
0
no avatar
Matyi10 írta:
Sziasztok amikor nézek egy vidit van amikor ilyen fehér szemcsés ilyen nagyon apró.. ez a video hibája v monitor? mi lehet?:S

Instabil videókártya órajelnél szokott előfordulni, nekem általában le is fagy 10-20 másodperc után.

De akár lehet monitor is, bár azokban nem nagyon vagyok jártas.

Esetleg a gpu hőmérsékletét sem ártana figyelni, nem tesz neki jót ha kb. 80-90°C-on járatod.
0
0
0
0
Matyi10 avatar
Sziasztok amikor nézek egy vidit van amikor ilyen fehér szemcsés ilyen nagyon apró.. ez a video hibája v monitor? mi lehet?:S
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
gyenesmartin írta:
foxbet írta:
na szevasztok
Az Intel Pentium Dual core G840 2,8GHz, L2: 3MB, LGA1155(sandy bridge) processzor menyire jó melyik amd-s procit veri és melyik Inteleseket?

phenom X2, E8400
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
foxbet írta:
na szevasztok
0
0
0
0
akos328 avatar
Memória: 2 x DIMM, Max. 8GB, DDR3 1866(O.C.)/1600(O.C.)/1333/1066 MHz memória

Ez mit akar jelenteni h 1866OC/1600OC Asus M5A78L-M LX alaplapról lenne szó? Akkor az 1600Mhz DDR3-as RAM-ot hogy támogatja?
0
0
0
0
foxbet avatar
na szevasztok
0
0
0
0
niteforce avatar
celeron D! 😃😃 na jó 😀 csak vicc 😃

a legmagasabb órajelen járó sandy bridge core i3
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
kisteker írta:
Sziasztok!