Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
Quadgame94 írta:
cseszka írta:
Ez kicsit zavaros.Mit is akarsz mivel összekötni?azokonn mien csatik vannak ill mien csatik a kábel két végénn?

Xbpx 360 VGA kábelt vettem, az egyik végén Xbox ssatlakozó, a másikon meg a VGA, ami megy a monitorba, de a VGA-nál szerte ágazik még 2 db csatlakozó, gondolom azok lennének a hanghoz szűgságess csatik.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDYvOrt94da5t8rfSc9n4R9IOvnNNuqUlZOmhoZLyMzVETgEdkYw
így néz ki.

Azok a hangok igen,annyival h ha nincs a monitoronn ien csati ahova ezeket lehet dugni,akk ezt rábirod kötni hi-fi re,5.1 szettre...azonn keresztül lesz a hang.
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Kmisi99 írta:
ja az a bal és jobb oldali hang biztos van hozzá átalakító de pillanatnyilag nem találok

Akkor mit csináljak? Most nem lesz hang, ha csak nem veszek egy beépített hangszórós monitort?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
ja az a bal és jobb oldali hang biztos van hozzá átalakító de pillanatnyilag nem találok
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
cseszka írta:
Ez kicsit zavaros.Mit is akarsz mivel összekötni?azokonn mien csatik vannak ill mien csatik a kábel két végénn?

Xbpx 360 VGA kábelt vettem, az egyik végén Xbox ssatlakozó, a másikon meg a VGA, ami megy a monitorba, de a VGA-nál szerte ágazik még 2 db csatlakozó, gondolom azok lennének a hanghoz szűgságess csatik.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDYvOrt94da5t8rfSc9n4R9IOvnNNuqUlZOmhoZLyMzVETgEdkYw
így néz ki.
0
0
0
0
cseszka avatar
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Helló!
Vettem ma egy X360 VGA kábelt. Rá kööttem rendesen a monitorra, rendesem működik is, egy baj viszont van hang nincs.
Ez az. [img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTDYvOrt94da5t8rfSc9n4R9IOvnNNuqUlZOmhoZLyMzVETgEdkYw[/img]
Van 4 csati
X360-ba, Monitorba, és két db, fehér, és priso, amit nem tudom h hova kell dugni.