Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kornel77 avatar
niteforce írta:
elképzelhető hogy BIOS frissítéssel támogatja, és akkor menni fog, de erről keress tapasztalatokat.

Utána nézek majd 😀 De amik a táblázatba vannak,azok az alap biossal felálló Alaplaot használják,vagy hozzájuk is kell Bios frissítés?
0
0
0
0
niteforce avatar
elképzelhető hogy BIOS frissítéssel támogatja, és akkor menni fog, de erről keress tapasztalatokat.
0
0
0
0
Kornel77 avatar
niteforce írta:
ha nincs benne akkor nem érdemes próbálkozni, mert ha nem támogatja akkor nem fog menni 😃 szóval felesleges próbálkozni vele 😀

Csak gondoltam azóta nem frissítették a táblázatot,és azért nincs ott 😀
0
0
0
0
niteforce avatar
ha nincs benne akkor nem érdemes próbálkozni, mert ha nem támogatja akkor nem fog menni 😃 szóval felesleges próbálkozni vele 😀
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Osynho írta:
Kornel77 írta:
[LINK]
Ez az alaplapba bírok tenni AM3-as procit,hisz azt írja AM2+ támogatja..Vagy ehhez kell Bios frissítés,vagy alapból tudja?

Ott a cpu support list, láthatod, hogy miket támogat.

Millió bocsánat,nagy sürgés forgásba vagyok,és már lassan jobban meg bízok bennetek,mind akár kiben ezen a téren 😀
Amd Phenom x4 955 nincs ott :S Akkor ne is próbálkozzak vele igaz?
0
0
0
0
Osynho avatar
Kornel77 írta:
[LINK]
Ez az alaplapba bírok tenni AM3-as procit,hisz azt írja AM2+ támogatja..Vagy ehhez kell Bios frissítés,vagy alapból tudja?

Ott a cpu support list, láthatod, hogy miket támogat.
0
0
0
0
Kornel77 avatar
[LINK]
0
0
0
0
twoKgames avatar
és akkor CD-képként írjam ki? 😃
0
0
0
0
sisko avatar
Én igy csinálom: az ISO-t társítom a nero burning rom-al(ha alapból nem így van),duplakatt az iso-ra,aztán csak az írás sebességét kell beállítani,de 4x-esnél gyorsabban NEM szabad,mert akkor nem biztos,hogy bebootol,inkább még lasabban írd !
0
0
0
0
apetit1989 avatar