Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
sisko avatar
Én igy csinálom: az ISO-t társítom a nero burning rom-al(ha alapból nem így van),duplakatt az iso-ra,aztán csak az írás sebességét kell beállítani,de 4x-esnél gyorsabban NEM szabad,mert akkor nem biztos,hogy bebootol,inkább még lasabban írd !
0
0
0
0
apetit1989 avatar
az imidzs tartalmát másold a dvd-re.
0
0
0
0
twoKgames avatar
most ezzel nem jutok előrébb ha azt mondjátok hogy mit ne csináljak
0
0
0
0
twoKgames avatar
szóval amikor letöltöttem akkor betettem daemonba és onnan kimásoltam a fájlokat majd azokat írtam ki UDF ben akkor most?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
nem. ne képfájlban írd ki
0
0
0
0
twoKgames avatar
Kalamona írta:
twoKgames írta:
sziasztok!
Ma vásároltam új gépet, de nem tudom rá feltenni a windows 7-et amit netről töltöttem le!
A Boot menuben beállítottam 1-nek a DVD írót, de nem történik semmi amikor elmentem csak újraindul a gép
Szerintetek lehet az a baj hogy rosszul írtam ki DVD-re a win7-et?
neroval írtam ki 8x os sebességgel UDF formátumban!

1. Vagy rosszul irtad ki.
2. vagy rossz a win7 amit letöltöttél.
3. boot beállítás rossz

erre én is rájöttem, de a win7 jó a boot beállitas is jo csak nem tudom hogy kell kiírni? UDF-be?
0
0
0
0
Kalamona avatar
twoKgames írta:
sziasztok!
Ma vásároltam új gépet, de nem tudom rá feltenni a windows 7-et amit netről töltöttem le!
A Boot menuben beállítottam 1-nek a DVD írót, de nem történik semmi amikor elmentem csak újraindul a gép

1. Vagy rosszul irtad ki.
2. vagy rossz a win7 amit letöltöttél.
3. boot beállítás rossz
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
tasiadam írta:
matyosowski írta:
vagy ami nekem van ASUS P8P67LE 😃 ez is CF es igaz kicsit borsosabb az ára de nagyon jó tuningos lap 😃

de nekem SLI kéne

CF, SLI nem mind1?
2db Pc-e legyen rajta.
0
0
0
0
twoKgames avatar
sziasztok!
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar