Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
gyenesmartin avatar
Xavi001 írta:
Csak mert nekem Angliából hoz a tesóm 1 Core2Duo E8400 3.16GHz E0 SLB9J 6 MB Lcache val FSB: 1333 MHz max. fogyasztás: 65 W és hogy ez mennyire jó proci ?
Mennyiért hoz?
0
0
0
0
Xavi001 avatar
Csak mert nekem Angliából hoz a tesóm 1 Core2Duo E8400 3.16GHz E0 SLB9J 6 MB Lcache val FSB: 1333 MHz max. fogyasztás: 65 W és hogy ez mennyire jó proci ?
0
0
0
0
Osynho avatar
hardX írta:
Core2Duo újabb is jobb, de már az is elavult

Ez így nem teljesen igaz. Van újabb Dual Core, mint Core 2 Duo. 😀 Az elnevezés az Intel termékpalettáján belül elfoglalt helyet jelenti. A 2 magosok "csúcsa" a Core 2 Duo, a kisebb cache-el, fsb-vel rendelkező példányokat nevezték Dual Core-nak, a még jobban "lebutított" széria volt a Celeron. Ettől még ugyanaz az architektúra mind, tehát jó kis procik pl az E5000-esek is. 😀 Költséghatékonyank, nagy szorzóval, így jó tuningpotenciállal. A Core 2 Duo-k a mai mezőnyben nagyon túlárazottak, így nem igazán alternatívák egy i3, vagy Phenom II mellett.
0
0
0
0
Matyi10 avatar
sziasztok tudtok nekem ajánlani egy ház ventit elől a házba kék ledes-et?
0
0
0
0
_AsheXp avatar
Core2Duo újabb is jobb, de már az is elavult
0
0
0
0
Xavi001 avatar
sziasztok a Dual Core és a Core2Duo procik között miben rejlik a különbség ?
0
0
0
0
no avatar
szevasztok szerintetek az f1 2011 hogy menne egy gt22 1gbos karin, meg 5200 x2 cpu, 2gb rammal, mer az szaggat mint álat 640 ultra low on is. mi lehet vele.KÖszi
0
0
0
0
FoLey avatar
twoKgames írta:
mind1 .....majd megpróbálom csak irkáljátok a hülyeségeket a játékokhoz...
abból a 20ezer emberből aki itt fent van csak 20 tud segíteni