Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
apetit1989 avatar
Lehet, hogy túl sok mindent akar egyszerre indítani betöltéskor a gép. Próbálj meg négány nem feltétlenül szükséges programot kiiktatni az msconfig-ban, hogy ne induljon automatikusan a windows betöltésekor.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Kb fél óráig indítgattam újra, és beadta sokadjára az asztalomat....

Valahogy ezt a hibát nem tudom megelőzni?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Nyisd meg a task manager-t, és próbáld manuálisan elindítani az explorer.exe -et.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
NEm tölt be az asztalom, ideiglenes asztalt tölt be a rendszer.
Biztonsági mentésem, vagy rendszervisszaállítási pontom nincs, így nem tudom visszaállítani a gépet.

Mitévő legyek?
0
0
0
0
Quadgame94 avatar
Sziasztok, olyan oldal kellene nekem mint a techpower up, csak éppen CPU oldalról, olyan kell, aminek a végén van performance summary.
0
0
0
0
Devis avatar
ugyanúgy kell kb biosban
0
0
0
0
no avatar
Sajnos nem értem,mert az MSI alaplapot nem mutatják be...
0
0
0
0
no avatar
Hello!Segítenétek,hogy hogy kell feloldani 2 magot az én procimban? Lécci nagyon fontos.
0
0
0
0
kenedi98 avatar
Srácok mi a véleményetek a INTEL Core i5-2300 processzorról?
0
0
0
0
Sanchez avatar
Hát akkor maradni fog a sima bios frissítés, majd megoldom valahogy. 😀

Köszi mindent.
0
0
0
0
Cooley avatar
Sanchez írta:
Cooley: Hmm, értem köszi. 😀 Bios frissítést nem nagyon szeretnék, mert semennyire nem értek hozzá, és nem szeretném megölni a lapom. 😃

Még egy kérdésem lenne, hogy Asushoz nem létezik véletlen grafikus felületű bios frissítő? Tehát nem biosban kell turkálni, hanem program végzi... Remélem érted, hogy mire gondolok.